Scorito-Tennis

1 2 ... 34 ... 60 61
Kanarie

Rybakina kwijt zonder dat ze in actie komt, lekker dan.

Bzuidema

Rybakina heeft zich terug getrokken. Nog 2 vrouwen over 1tje daarvan is al door.

niek-vdv

Ja dan is het dus echt zo'n toernooi.. Ze is ziek geworden (koorts).

Laatst gewijzigd
Fietsbel

Wat een drama zeg. Kan echter wel leuk uitvallen met Alexandrova.

RiesKos

Dan heb je dus mazzel als je als een van de weinigen Jabeur hebt genomen als A-speler.

Ik trouwens niet. Hier zie je mijn namelijk mijn onervarenheid met dit spelletje (en het feit dat ik drie kwartier voor de deadline mijn lijst invulde): ik heb blijkt achteraf namelijk geen enkele speelster in deel 3 of deel 4 gekozen. Totaal geen rekening gehouden met het speelschema. Ach, dan kan ik daar in ieder geval ook geen dames kwijtraken 😅

jenzrscl

Mijn a vrouwen zijn voorlopig er wel nog alle 3 in

RiesKos

Ruud was nog niet helemaal wakker vanochtend. Eerste set verloren. Gaat wel weer lekker zo. Zou prima in het beeld van het toernooi passen als hij er vandaag uitvliegt.

niek-vdv

'@Fietsbel Pas op, straks roep je het nog over jezelf af dat Haddad Maia zometeen wint. Die pas voor het eerst de derde ronde heeft bereikt op een Grand Slam, en nu opeens een open pad naar de kwartfinale heeft.

Laatst gewijzigd
Fietsbel

'@niek-vdv Eens. Ik juich ook nog zeker niet. Voor straks captain Jarry.

HZ57

Rybakina, wat doe je nu? Kon je niet wachten tot ik je tot captain had gepromoveerd

Mad Max

Onvoorstelbaar hoeveel D-spelers er op dit moment op de baan staan. 6 in 5 partijen

niek-vdv

En inmiddels kan je daar zelfs nog 1 bij optellen @Mad Max
Andreeva wel een echte juichspeelster, top interviews en een geweldig spelinzicht; en ondertussen slechts 16-jaar oud.
Jarry, Etcheverry en Rune hebben ook allemaal een goede start.
Sinds er in 2002 32 geplaatste spelers zijn, zijn er nog nooit eerder zoveel geplaatste speelsters voor de vierde uitgevlogen bij de dames.

Laatst gewijzigd
niek-vdv

Gegokt en verloren met Andreeva, kan nu in ieder geval ook geen risico meer nemen bij de vrouwen.

arjenzvob

Lekker Jarry! En Etcheverry ook door. 93,5% nu.

Momenteel heb ik nog:

Mannen:
A: Alcaraz, Ruud
B: X
C: Cerundolo
D: Jarry en Etcheverry

Vrouwen:
A: Swiatek, Sabalenka
B: Haddad Maia
C: X
D: Svitolina

Fietsbel

Mooie ronde met captains Pavly en Jarry. Nu hopen dat Alexandrova hem over de streep trekt. 87% momenteel. Kan best nog wel wat worden met deze troeven.

Mannen:
A: Alcaraz, Rune
B: Fritz
C: Cerundolo, Dimitrov
D: Jarry

Vrouwen:
A: Swiatek, Sabalenka
B: X
C: Alexandrova
D: Pavlyuchenkova

Laatst gewijzigd
jenzrscl

Captain smiedlova goed bezig , straks nog dimitrov als captain

rbc1912

Alexandrova tegen Haddad Maia is wel echt een belangrijke pot voor me. Wint Ekaterina dan zit er nog best een acceptabele score in. Wint Beatriz dan is dat wel echt klaar

Maurimaler

'@Brabander hier ook zo, maar ze heeft het toch moeilijk nu Maia lijkt fysiek beter te zijn

groppiestan

Swiatek haalt ook even lekker uit zeg!

arjenzvob

'@Brabander. Voor mij is die pot juist erg belangrijk in de jacht naar een gouden beker. Het ziet er naar uit dat H&M het 'm gaat pakken.

Maurimaler

Alexandrova met 40-15 voor 5-4 kom op Alexa

jenzrscl

Door captain smiedlova gestegen naar 80 %

En captain dimitrov moet nog aan de bak
Jabeur moet ook nog spelen
En zverev vs tiafoe ook (heb ze allebei)

Dus gaat voorlopig goed

Mertens vs pavlychenka
Smiedlova vs gauff

Denk dat ik toch eerder naar captain mertens ga

Laatst gewijzigd
RiesKos

Wat duurt het lang vandaag. Nog steeds wachten tot captain Dimitrov in actie mag komen. Maakt of kraakt mijn toernooi, denk ik. Dit is wat ik nu nog heb:

Mannen:
A: Alcaraz, Djokovic, Ruud
B: X
C: Dimitrov
D: Sonego

Vrouwen:
A: Swiatek, Gauff
B: Kasatkina
C: Stephens
D: X

Laatst gewijzigd
rbc1912

Nou voor allen met Haddad Maia. Succes verder
Hier zit het er wel echt op zo onderhand. Of Svitolina moet het toernooi gaan winnen. Wat een slagveld zeg

R. D.

Ik zie dat sommigen denken dat ze pech hebben of tegenslag, dus ik zal iedereen weer even opbeuren door mijn scores te delen.

We staan inmiddels 146e van de 147 in de WF subleague, en de nr 147 heeft 0 punten.

4.4%

Laatste lichtpuntje staat nu op de baan; Fritz, maar die zal nog wel verliezen. 1-1 in sets en net gebroken 4-5

Laatst gewijzigd
1 2 ... 34 ... 60 61

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.