Dan heb je dus mazzel als je als een van de weinigen Jabeur hebt genomen als A-speler.
Ik trouwens niet. Hier zie je mijn namelijk mijn onervarenheid met dit spelletje (en het feit dat ik drie kwartier voor de deadline mijn lijst invulde): ik heb blijkt achteraf namelijk geen enkele speelster in deel 3 of deel 4 gekozen. Totaal geen rekening gehouden met het speelschema. Ach, dan kan ik daar in ieder geval ook geen dames kwijtraken 😅
En inmiddels kan je daar zelfs nog 1 bij optellen @Mad Max
Andreeva wel een echte juichspeelster, top interviews en een geweldig spelinzicht; en ondertussen slechts 16-jaar oud.
Jarry, Etcheverry en Rune hebben ook allemaal een goede start.
Sinds er in 2002 32 geplaatste spelers zijn, zijn er nog nooit eerder zoveel geplaatste speelsters voor de vierde uitgevlogen bij de dames.
Mooie ronde met captains Pavly en Jarry. Nu hopen dat Alexandrova hem over de streep trekt. 87% momenteel. Kan best nog wel wat worden met deze troeven.
Mannen:
A: Alcaraz, Rune
B: Fritz
C: Cerundolo, Dimitrov
D: Jarry
Vrouwen:
A: Swiatek, Sabalenka
B: X
C: Alexandrova
D: Pavlyuchenkova
Ik zie dat sommigen denken dat ze pech hebben of tegenslag, dus ik zal iedereen weer even opbeuren door mijn scores te delen.
We staan inmiddels 146e van de 147 in de WF subleague, en de nr 147 heeft 0 punten.
4.4%
Laatste lichtpuntje staat nu op de baan; Fritz, maar die zal nog wel verliezen. 1-1 in sets en net gebroken 4-5
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.