Scorito-Tennis

1 2 ... 35 ... 60 61
hallmarkauditors

https://www.hallmarkauditors.com

TheTank

Zet m op Cerundolo!!
Gestegen naar 98.2% met het schamele team:

Alcaraz, Rune
Chatchanov
Cerundolo
Jarry, Etcheverry

Swiatek, Sabalenka
X
X
Muchová

Volgende ronde Etcheverry en Muchová caps denk ik

Benzardi

Over de 3de ronde mogen we niet klagen, met 2 winnende Cappies schiet je als een Elon Musk raket omhoog.
En daarom kan ik deze blije mededeling met jullie delen, we zijn (tot nu) met wel 22,7% gestegen naar 31,6%.

De wereld ziet er weer anders uit met onze toppers. :)
Deze muggenmeppers hebben nog in ons team:

Mannen,

Alcaraz (A)
Djo (A)
Khachanov (B)
Zverev (moet nog spelen)(B)

Dames,

Swia (A)
Jabeur (moet nog spelen (A)
Kasatkina (B)
Pera (D)

niek-vdv

Muchova en Etcheverry zijn ook wel veruit de beste D captains in mijn ogen de volgende ronde. Bij de vrouwen verder ook Pavlyuchenkova en Sorribes Tormo interessant, aangezien deze nauwelijks onder doen voor hun tegenstandsters. Bij de mannen geef ik Sonego de grootste kans op een upset, speelt goed en Khachanov is nog niet super constant. Heb zelf Jarry die 2 weken terug nog won van Ruud, maar dat waren wel andere omstandigheden, dus ik vrees ervoor.
Bij de mannen Djokovic de veiligste A cap en daarachter Tsitsipas. Alcaraz een moeilijke match-up tegen in vorm Musetti, maar die zou hij toch wel moeten kunnen winnen. Heb zelf nog Cerundolo tegen Rune en hopelijk Dimitrov tegen de winnaar van de avondpartij, moeilijk, moeilijk.
Bij de vrouwen Swiatek de veiligste A cap, gevolgd door Gauff. Sabalenka zie ik iets meer moeite hebben, maar ook wel doorgaan. Kasatkina veruit de beste B-optie, zie haar op degelijkheid wel makkelijk doorgaan. Haddad Maia veel onnodige fouten en haar tegenstandster rust, dus gaat dichterbij elkaar zitten, maar nog wel licht favoriet. In de C-categorie is Mertens de enige enigszins aantrekkelijke optie, maar gezien haar statistiek (bijna altijd in Ronde 3/4 eruit) en de historie van de Russin geef ik haar toch licht een nadeel voor de partij.
Vorige ronde bijna elke partij goed, maar toch zelf bij gebrek aan iets beters dan A risico genomen met Andreeva en daarmee definitief een topscore gedag gezegd, al zat dat er met nog 2 vrouwen nu over toch niet echt meer in.

Laatst gewijzigd
Benzardi

Zonnebrilletje = B

Capra

Na de winst van captains Cerundolo en Svitolina gestegen naar 93,6%.
We hebben deze strijders nog in het spel

Heren
Alcaraz
Rune
Djokovic
Khachanov
Cerundolo
Sonego

Dames
Swiatek
Sabalenka
Kasatkina
Svitolina

Een A captain levert nog dusdanig weinig op dat ik all-inn ga de volgende ronde.
Captains Sonego en Svitolina
Als er 1 van de 2 wint ben ik dik tevreden

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Bij de heren ga ik voor Etcheverry. Bij de dames twijfel ik tussen Svitolina of Haddad Maia. Haddad Maia geef ik meer kans, maar als ik echt voor goud wil gaan denk ik dat ik voor Svitolina moet gaan. Nu op 95,1%.

R. D.

Vast een waarschuwing; ik ga voor Sabalenka en Djokovic dus die gaan verliezen.

Sneeuwpop14

Dank R.D. …. 4,4% man man. Ik heb wel echt met je te doen!
Als jij bij ‘mijn top 10’ kijkt. Heeft daarvan iedereen een heel team ingevuld!

rbc1912

Haha @R.D : hier gaat het nou ook niet echt van een leien dakje, maar als ik jouw berichten lees kan ik weer enigszins relativeren ;)

Balans na ronde 3:

46%

17 uitvallers in totaal. Wie hebben we nog wel over?

A: Şwiątek, Sabalenka, Alcaraz, Ðoković
B: Khachanov
C: Cerundulo
D: Svitolina

Neig vooralsnog naar Svitolina en Khachanov als captains. Om nou een A te gaan cappen vind ik ook zoiets

Laatst gewijzigd
R. D.

Het is inmiddels al 4.2% en er zijn nog 2 wedstrijden bezig. 🙄

Benzardi

O, Jee...................Jabeur gaat niet goed, ik was weer te positief.

niek-vdv

'@ R. D. Waarom de keuze voor Sabalenka en niet voor Swiatek? Tenzij je haar niet hebt is dit toch een beetje de goden verzoeken haha

Laatst gewijzigd
jenzrscl

Gogog dimitrov

niek-vdv

Wellicht maak ik Dimitrov wel captain de volgende ronde, staat heel solide te spelen. Benieuwd naar de uitkomst van deze laatste avondpartij. 2x A kom je inderdaad niet ver mee en Jarry is mij vooralsnog teveel van het goede.

Flater

Ronde 3 zit er bijna op en ik heb mezelf gehandhaafd in de 97%. Bij de mannen Rublev en Fritz verloren, bij de vrouwen Begu en Alexandrova.

Hiermee heb ik bij de mannen over:
Alcaraz, Djokovic, Cerendulo, Jarry en Etcheverry (c ronde 4)
Bij de vrouwen:
Swiatek, Jabeur, Sabalenka en Svitolina. Dat betekend automatisch dat ik vrijwel verplicht ben om Svitolina te cappen. Ik las dat ze ook een goede H2H tegen Kasatkina heeft, dus kansloos is ze niet.

De juiste captain kiezen in de volgende ronde gaat een behoorlijk verschil maken.

dadeliva

'@R.D. Ik moet je voorlopig teleurstellen maar ik ben mede dankzij 2 cap overwinningen van Jarry opgekrabbeld to 33,9%
Volgende ronde geef ik hem weer mijn zegen. Hij heeft Riuud onlangs nog verslagen dis wie weet. 320 punten extra is me wel het gokje waard,; ten opzichte van 80 extra voor Alcataz.
Bij de dames ga ik voor Swiatek. Verder alleen nog Sabalenka over.

jenzrscl

Ik gang nu op 86% komt nog wat bij want heb zowel zverev en tiafoe.

Nog 6 vrouwen en 5 mannen over

kevinraar

Dramatische ronde allebei mij caiptains verloren
Sts op maarc34 procent

Bij de mannen alleen nog L mij a spelers over alcaraz djokovic ruurd

Bij de dames nog 4 spelers over
Swiatek
Sabalenka
Kastakina
Mertens

Laatst gewijzigd
jenzrscl

Hier
Mannen
A alcaraz djokovic ruud
B zverev
C dimitrov

Vrouwen

A swiatek gauff jabeur
B kasatkina
C mertens
D smietlova

Beker word lastig ben 87 %

Enige positieve is heb nog alle a spelers

Iemand tips voor caps?
Ik neig nu naar mertens en dimitrov

Mad Max

Die neiging heb ik ook. Twijfel nog over Cerundelo

Niels22

Ronde 3 en daar was ook mijn noodlot.
Komende rondes wordt overleven, vooral in het vrouwentoernooi (enkel Swiatek en Sabalenka over).
Ofner en Jarry lijken mij geen Captains meer, dus consolideren wat er is

Ketjap Manis

Ik ga gewoon voor Jarry, moet wat op 50%.

R. D.

'@NIEK-VDV

Als Swiatek verliest en Sabalenka wint stijg ik meer dan andersom. Dat kleine kansje moet ik toch proberen te benutten.

Laatst gewijzigd
RiesKos

Dimitrov maar niet cappen deze ronde. H2H met Zverev is in het voordeel van Zverev. En de ene partij op gravel won Zverev makkelijk.

1 2 ... 35 ... 60 61

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.