Scorito-Tennis

1 2 ... 36 ... 60 61
Maurimaler

Ik heb zoals de meeste nog wel een redelijk goed mannen-team met…. Waar ik voor Zverev cap ga.
Alcaraz, Rune, Djokovic
Zverev
Cerundolo, Dimitrov
Jarry

Bij de vrouwen nog de volle 2A spelers over met Swiatek en Sabalenka.
Met alleen in de vorige ronde Alexandrova Cap die niet goed afliep nog op 77% maar de weg naar beneden is ingezet verwacht ik.

niek-vdv

'@R. D. De kans dat Swiatek verliest is misschien wel kleiner dan een procent, de kans dat Saba verliest is echt een stuk groter. Maar ik waardeer je strijdvaardigheid haha.
Ik ga denk ik voor Jarry

arjenzvob

Ik twijfel zo hard over Haddad Maia of Svitolina als captain. Iemand nog zin om mij van raad te voorzien? :)

Ik neig naar Svitolina om echt hoog te eindigen, maar Haddad Maia lijkt me veiliger. Odds gecheckt en die geven allemaal Kasatkina meer kans.... Maar de h2h is 6-0 voor Svitolina. Help! Haha!

Laatst gewijzigd
RVH

Ik twijfel vooral bij de mannen voor mijn captain
A: Djokovic, Alcaraz
B: Kachanov
C: Cerundolo
D: Jarry, Sonego

Wie zouden jullie kiezen?

niek-vdv

Die H2H is wel vooral in een periode waarbij Svitolina wereldtop was en Kasatkina niet. Ik zie Kasatkina ook wel als de favoriet, maar Svitolina is zeker niet kansloos en een D levert nu veel op. Als je voor goud gaat moet je eigenlijk wel voor D, Haddad Maia al gister alleen 5 uur extra op de baan gestaan met dubbels erbij. Is ook echt geen zekerheid denk ik, dus voor dubbele punten is het extra risico wel te verdedigen zolang je puur voor de bekers gaat.
De ELO geeft Haddad Maia 52% kans en Svitolina 45%.

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Thanks Niek. Haddad heeft nog wel een dagje extra rust. Ik neig ook naar Svitolina.

Mr. Burns

Gisteren stond er nog tijdelijk iemand zonder Alcaraz bovenaan in de algemene ranking, zo'n toernooi is het.

Hier juist ruim bij de dames en beperkt bij de heren. Swiatek, Sabalenka, Haddad Maia en Muchova nog over met die laatste als logische captain.

Heren daarentegen enkel nog Alcaraz, Djokovic, Cerundolo en Jarry waarvan ik die laatste twee eigenlijk niet durf te cappen.

Op 98% met dus Muchova nog achter de hand als troef. Twijfel om te gaan voor de zekere 80 extra puntjes van Djokovic of de gok met Jarry te nemen die niet kansloos, maar m.i. ook niet kansrijk is.

niek-vdv

Djokovic 80 extra punten, Jarry ongeveer 30% kans op 320 punten, dat is wel nipt hoger. Het risico valt te verdedigen als je aanvallend wil spelen.

Kanarie

Jarry en Svitolina winnen RG, op naar een gouden beker!

niek-vdv

Mochten ze allebei deze ronde winnen, zou ik het volgende ronde bij geen van de 2 aandurven als ze tegen Rune en Sabalenka moeten. Captainfactor gaat dan ook naar x4, dus zekerheid levert dan ook weer meer op.
Gun Sorribes Tormo helemaal niks meer overigens, pushte in de dubbels samen met Bouzkova voor een in mijn ogen onterechte diskwalificatie van de tegenstanders, en kreeg deze nog toegekend ook. Hup Baia!

Laatst gewijzigd
jenzrscl

Captain mertens mislukt helaas..

De inzinking is ingezet hier :p

Mad Max

Ik volg je in de weg naar beneden

rbc1912

Hup Elina

arjenzvob

Pfoeee wat spannend. Maar de eerste set is binnen voor Cap Svitolina!

Benzardi

Go Cappie Kasatkina

jenzrscl

Bij de vrouwen nu alleen ng atjes over en smiedlova

arjenzvob

Jaaaaa! Man wat was dit slecht voor m'n hart maar Svitolina pakt 'm!

jenzrscl

Nice arjen !

Hier word het harken om tussen de 70 en 80 te blijven,

Hopelijk wint cap dimitrov morgeb tegen zverev,
Anders is het hier ook over

Benzardi

'@arjen
Lekker voor je.............. top.

Helaas voor moi weer wat minder :)

rbc1912

Hier ook zeer content met Svitolina. Maak een grote sprong naar 76,7%. Wel zijn mijn beide captains al in actie geweest.
Svitolina op het laatst erin gefietst voor Pavlyuchenkova. Achteraf gezien had ik die graag allebei gehad. Maar dat is tennis...

Kleine Drekst

ik sta momenteel op 89 procent, wel helaas kasatkina kwijtgeraakt.
Captains Muchova en Khachanov gewonnen.
800 punten tot nu toe deze ronde.
De volgende komen nog in actie:
Cerundulo
Swaitek
Sabalenka

danusz1986

Sabalenka de volgende??

RiesKos

Jammer. Stephens kon niet voor een vertraging zorgen. Daardoor gezakt naar 49,5%. Maar ik lees hier dat het nog slechter kan.

Anyway. Morgen nog Ruud, Dimitrov, Swiatek en Gauff. Hopelijk nog wat puntjes.

kevinraar

Sta op 33.4 heb alleen nog maar a spelers over 3 bij de mannen 2 bij de vrouwen

jenzrscl

Djokovic
Alcaraz door

Vandaag spelen nog

Jabeur
Swiatek
Gauff
Smiedlova D
Ruud
Dimitrov(c) C
Zverev B

Schiet niet veel meer over :p

Ik zal minimum wel 1 b in kwartfinale hebben
En hopen dat smiedlova stunt tegen gauff

Laatst gewijzigd
1 2 ... 36 ... 60 61

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.