Scorito-Tennis

1 2 ... 37 ... 60 61
rbc1912

'@jenzrscl: jij hebt een goed team voor de 2e dag zeg. Ik moet het vooral van de 1e hebben.

Flater

Alcaraz, Djokovic, Sabalenka en captain Svitolina door. Hiermee al mooi gehandhaafd op 97.3%.

Vandaag komen nog in actie:
Swiatek
Jabeur
Cerendulo
Jarry
Etcheverry (captain)

Zou mooi zijn als de 3 mannen weten te winnen.

Laatst gewijzigd
jenzrscl

'@brabander indd.. eerste dag niemand meer bijna , verloor captain mertens en kasatkina

Als smiedlova stunt, kan ik nog all in gaan met haar als captain tegeb swiatek. Anders word het een a captain zoals velen.

Al bij al verschiet ik er nog van dat ik nog steeds op 77% sta , dus velen hadden eerste dag niet veel buiten jij dan :p

Laatst gewijzigd
R. D.

32 spelers in actie deze ronde, en dan heb je er nog 4. Het is echt treurig. Vandaag zelfs maar 1 vd 16. Swiatek. Zo stijg je ook niet veel al winnen ze. Gelukkig vallen er weer 16 af. 😂

Fietsbel

Niet aangedurfd om Pavly te cappen aangezien ik Mertens zeer overtuigend vond overkomen, dus dat wordt Swiatek captain. Momenteel 85% consolideren. Alcaraz al gecapt en vandaag nog Rune, Cerundolo, Dimitrov en Jarry op het programma.

jenzrscl

Amai fietsbel, met zoveel c en d spelers nog in je team geen 1 captain gemaakt?

Nu kan je opzich wel nog gokje gewaagd hebben

Meijers

Gister wat procentjes gezakt want ik durfde Svitolina als captain niet aan (leek een beetje moe/op en Kasatkina leek dan weer in topvorm, maar ja vrouwentennis he). Zal je net zien dat Haddad vandaag dan opeens wel verliest haha. Verder nog held Jarry om wat extra puntjes binnen te slepen!

Fietsbel

'@jenzrscl Gekozen voor 'zekerheid' tijdens dit vreemde toernooi.

Mad Max

Niets lijkt zeker dit toernooi

Ric

Momenteel 97,6%.
Al in kwartfinale:
Alcaraz, Djokovic, khachanov, hopelijk voegen zich daar vandaag Cerundolo (kans niet groot), Jarry ev etcheverry (captain) zich daar nog bij.

Bij de dames:
Sabalenka en Muchova (was captain) en hoogstwaarschijnlijk Swiatek).

DKrikk

Gokje op Jarry lijkt niet goed uit te pakken. Geen stunt in de maak.

Theoretisch mogelijk de top 10 ingeschoten zijn. Helaas helaas

niek-vdv

Gelukkig heeft Jarry het zelf nog niet opgegeven. Liggen ook kansen genoeg, hij moet ze alleen vaker benutten.

Laatst gewijzigd
jenzrscl

Jarry laat veel liggen..
Hij speelt ook wat wild en veel fouten.
Ruud speelt wel goed rustig en slaat veel terug :p

Laatst gewijzigd
niek-vdv

Jarry maakt gewoon veel te veel onnodige fouten vandaag, zonde.

arjenzvob

Ruud bewust als afwijkende keuze genomen. Ik verwacht dat Alcaraz Djokovic naar huis slaat. Hopelijk haalt Ruud de finale. Eerst maar eens voorbij Rune of Cerundolo, waarbij ik hoop op Cerundolo want zit in m'n team :)

Dat Haddad Maia ook weer doorgaat is fijn!

Straks juichen voor captain Etcheverry. 95% at the moment.

Laatst gewijzigd
TheTank

Goede vooruitzichten Arjen!! Ik was juist aan het juichen tegen Baia en Ruud. Kan me beter gedeisd houden bij Etcheverry, want die heb ik ook als cap😅. Cerundolo en Rune heb ik allebei, weet nog niet welke uitslag beter is voor Scorito. Denk Rune eigenlijk...

TheTank

Oh ja, stand van zaken: 97,7% met Etcheverry(C), Rune tegen Cerundolo en Swiatek nog te gaan

danusz1986

Rune is geblesseerd.. beweegt niet zo goed. Vrees het ergste. Ik heb allebei wel.

niek-vdv

Rune speelde ook weer vals met een dubbele stuit, als ik iemand dit gun... Maar hem kennende laat hij deze set lopen en staat hij er opeens weer in de vijfde. Neemt wel vaker medical time-outs als het niet goed gaat en zo de tegenstander uit zijn ritme te halen.

Laatst gewijzigd
TheTank

Ja, heel sympathiek is ie niet nee. Baal achteraf ook wel van m'n lastminute wissel Djoko voor Medvedev. Dat kan een kleurtje verschil gaan maken

TheTank

Maar deze Cerundolo zou Ruud toch ook moeten kunnen hebben? Wel een leuke cap dan voor KF. Denk dat áls Etcheverry vandaag wint het wel eindstation is tegen Zverev/Dimitrov of niet?

rbc1912

Hier ook last-minute Medvedev erin gefietst, maar dan voor Rune. Pijnlijk hè?

TheTank

Oef, Rune overleeft 0-40 en breakt nu zelf wel. ff pieken op juiste moment

niek-vdv

Ik zie Ruud allebei wel 'makkelijk' verslaan, zijn echt gesloopt nu. Allebei tot nu ook nooit een 5 setter gewonnen, dus als het lang gaat is meer dan degelijke Ruud ook in het voordeel. Als Etcheverry makkelijk in 3 wint en de andere partij ook een sloper wordt, geef ik hem nog wel kans.

TheTank

Bleh Rune

1 2 ... 37 ... 60 61

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.