Scorito-Tennis

1 2 ... 38 ... 60 61
Mad Max

Het verhaal van dit toernooi. Mijn spelers zitten er iedere keer dichtbij en vervolgens laten ze het afweten. Jammer Cerundelo

niek-vdv

En zowat alle spelers die ik er voor de loting in had staan, zijn nog wel in het toernooi. Balans in de loting speelt mij deze keer parten.

TheTank

Hoe sta jij ervoor dan Niek?

niek-vdv

Inmiddels nog maar 71,1% met captain Swiatek en Dimitrov nog te gaan. Help hier iedereen zoveel mogelijk aan de goede captains en ga zelf (door gebrek aan goede opties die veel op kunnen leveren) nu tot drie keer toe de boot in.
Bij de vrouwen Muchova, Pavlyuchenkova en Kasatkina (wel allebei getipt) eruit gedaan om gelijk te verdelen per kwart.
Bij de mannen Tsitsipas eruit voor Medvedev en Zverev voor Rublev, die hebben ook allebei heerlijk uitgepakt. En als kers op de taart ook Etcheverry niet gepakt vanwege zijn loting tegen Draper.
''Wat betreft die Russin ben ik niet echt van mening dat de loting super slecht is. Ze zit namelijk in het zwakste derde kwart, die het meest open ligt. Twijfel daarom ook wel om bijvoorbeeld Sakkari en Muchova allebei mee te nemen, de winnaar van die partij heeft toch wel grote kans meteen ver te komen.'' > Bij Wimbledon ga ik vooral bij de dames eens geen rekening houden met de loting (tenzij een eerste ronde echt vrij kansloos is), kijken hoe dat uitpakt.

Laatst gewijzigd
TheTank

Tja, ik denk dezelfde overwegingen ongeveer maar wel voor de 'gokjes' Etcheverry en Muchová gegaan. Draper was 50/50 gok, ben op de vorm van Jarry afgegaan. De missers zaten m vooral in de B- en C-categorie en Svitolina durfde ik nog niet aan. Djoko ruilen voor Medvedev wel een echte misser...

TheTank

Swiatek kan lekker uitrusten zeg!

R. D.

Zo, niemand kwijtgeraakt in deze ronde. Was ook niet lastig met slechts 4 spelers over, alle 4 kanshebbers voor de titel.

Ik vrees dat ik echter niks ga stijgen, na elke wedstrijd waar ik niemand heb gaat er iets van mn stijging af. Daar blijft niks of heel weinig van over.

niek-vdv

Een Haddad Maia vind ik geen 'misser' gezien haar vorige track record op de slams. Die stond bij mij op een donkerzwarte lijst, Kasatkina kost je ook weer alle vergaarde punten als je haar nu capte. Bij de mannen heb ik op Zverev na wel de beste B en C, dus bij mij ligt het echt aan de D-categorie. Al gaan ze dan door, kosten ze die punten ook weer zoals bij Jarry. Daarom kun je misschien toch 1 D op loting selecteren en 2x gokken, dan weet je in principe ook wel duidelijk wanneer je diegene niet moet cappen.

niek-vdv

'@R.D. de juiste captain aanwijzen de komende 3 rondes en je kunt nog wel wat stijgen. Is bij jou ook slechts een 50/50 nu.
Heb zelf ook nog maar 2 dames, ga 3x voor Iga.
Mensen met de winnaar van Muchova/ Pavlyuchenkova zijn echt spekkopers, want verwacht dat verder 3x een A wint met Swiatek, Sabalenka en Jabeur. Scheelt een heleboel punten met de x4. Svitolina en ook Baia zou ik nu echt afraden om te cappen. Bij de mannen ook de winnaar van de onderste partij (Zverev/ Dimitrov vs wrs Etcheverry) de beste cap, verder toch weer 3x A door normaal gesproken.
Kortom, met een safe A cap verlies je praktisch niks zolang je niet super hoog staat, want straks nu nog D door heeft, staat toch wel goed. Kan je dus juist ook veel goed maken op mensen die roekeloos risico gaan nemen door veilig te spelen of een aparte A gaan kiezen. Djokovic- Alcaraz , als die er komt, gaat een cruciale worden voor wie onder niks meer heeft.

Laatst gewijzigd
Sneeuwpop14

'@R.D. Hoe sta je er inmiddels voor?

Ik ga ook richting de rand van 10%.
Moet alle bekertjes jagers met Etcheverry (C) teleurstellen: ik heb die kerel ook als Cap! Zijn tickets naar huis kan hij alvast boeken.

Sneeuwpop14

Oh wacht.. t valt nog mee: sta op -/-11,4% deze ronde en 20,9% totaal!

jenzrscl

Zozo ik heb nog al mijn 6 a spelers

En dan nog zverev of dimitrov die mee gaat volgende ronde..
Captain dimitrov begint niet best

TheTank

Als je hem al 3x gecapt had stond je echt niet op 20% nu😅

TheTank

Etcheverry meteen wakker👌

Kleine Drekst

87 procent momenteel twijfel tussen cap muchova of Swiatek voor de volgende ronde.

jenzrscl

Als muchova wint heb je gelijk beker kans..

Lijkt toch 50% match, dus gwn muchova doen

En gauff is ook niet echt een walkover match voor swiatek

Ik heb alleen nog 3 a vrouwen, ga voor jabeur (C)

niek-vdv

Muchova ligt de favoriet zelfs.
Iga vorig jaar 6-1 6-3 tegen Coco in de finale hier in Parijs, verder nog 6-3 6-0, 7-6 6-3, 6-0 6-3, 6-3 6-1 en 6-4 6-2.
Gekeken naar de vorm dit toernooi zeker wél een walkover match. Veruit de meest veilige captain

jenzrscl

Ik vond jabeur intressanter, kan ook swiatek. Maar zie haddad maia na 2 zo lange matchen niet winnen tegen heel goed spelende jabeur

Naja reden dat ik ook voor jabeur ga is omdat ik zowel gauff en swiatek heb. Kies dan liever geen captain

Cmon dimi !

Sowieso word dimi of zverev mijn (C) volgende ronde

Laatst gewijzigd
niek-vdv

Jabeur zeker ook favoriet, ook 2-0 in de H2H. Maar ook al anderen hoorde ik hier over een andere A kiezen dan Swiatek om mogelijk in te lopen, dat zie ik dus alleen onmogelijk gebeuren. Jabeur wel 2 wedstrijden op rij problemen met de opslag, daar zal Swiatek dan weer in de halve finale ook zeker gebruik van maken met ongeslagen gravel H2H. Alleen in de finale zou een alternatieve A cap echt kunnen lonen, mocht ze tegen Sabalenka uitkomen.

Laatst gewijzigd
jenzrscl

Swiatek echt wel monster uitslagen op gravel, alleen sabalenka en rybyanka wisten te winnen hha

jenzrscl

etcheverry eerste set gewonnen , nagelbijt set voor deze die hem hebben

Pff dimitrov veel fouten zeg :(

Laatst gewijzigd
niek-vdv

Uit chagrijn ook nog maar even de reden waarom ik Zverev mede heb thuisgelaten :) : (Is momenteel niks van te merken)
Alexander Zverev gefrustreerd over vorm: 'Ik heb sinds 2015 niet zo slecht gespeeld'
https://www.flashscore.nl/nieuws/tennis-rome-atp-enkelspel-alexander-zverev-gefrustreerd-over-vorm-ik-heb-sinds-2015-niet-zo-slecht-gespeeld/jq5Qyacd/

Laatst gewijzigd
jenzrscl

Ik baal vooral dat ik dimitrov captain maakte ipv zverev nu..

Maar ja dimitrov zit echt niet lekker in match helaas, 2de set helemaal weg gegeven en zoveel last met zijn eerste service..

En alst je 2 keer bij 0-40 niet kan breaken , ben je mentaal helemaal klaar zou je denken

Laatst gewijzigd
HZ57

Mijn laatste vrouwen dilemma. Wie cap ik Swiatek tegen Gauff of Sabalenka tegen Svitolina. Heb een lichte voorkeur voor Swiatek.

rbc1912

Voorlopig op 73,3%. Al mijn spelers zijn al klaar. Deze dames en heren hebben we nog over:

A: Şwiątek, Sabalenka, Alcaraz, Ðokovic
B: Khachanov
C: -
D: Svitolina

Wel weer enorm ruk dat Svitolina tegen Sabalenka noet en Khachanov tegen Ðoković. De verdeling houdt niet over. Wel al 2 zekere halve finalisten. Ik 'cap' Şwiątek en Alcaraz

1 2 ... 38 ... 60 61

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.