Scorito-Tennis

1 2 ... 39 ... 60 61
jenzrscl

'@brabander, hier 78% en nog zverev en dimitrov(c) aan de bak, maarja dat word zverev

A Djoko Ruud alcaraz. Swiatek jabeur gauff
B zverev

Captains jabeur en zverev

niek-vdv

Swiatek meeste kans @HZ57 Ik verwacht ook bij de bookies rond de 1.1 odds voor haar.
Brabander: Djokovic meer kans dan Alcaraz, maar snap je afweging wel vanwege Khachanov. Heb dezelfde mannen en ga voor Djokovic. Alleen Zverev lijkt me een logischere cap voor wie die heeft.

Laatst gewijzigd
HZ57

Thanx Niek

kevinraar

ik op 30 procent

heb nog over

mannen djokovic acaraz en ruud
vrouwen swiatek sabalenka

jenzrscl

Zverev wss wel meer kans dan djokovic voor finaleplaats.

Dus ik hou me hoop nog beetje met zverev om rond 80% te blijven als hij als cap 2x wint

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Heerlijk. Beide D-caps gewonnen.

Ik ga door met:
Mannen:
A: Alcaraz, Ruud
B: X
C: X
D: Etcheverry

Vrouwen:
A: Swiatek, Sabalenka
B: Haddad Maia
C: X
D: Svitolina

Met 3800 punten in totaal nu op 98,5%

Caps KF: Etcheverry (D) en Swiatek (A) of Haddad Maia (B ). Svitolina durf ik niet aan tegen Sabalenka. Etcheverry is natuurlijk ook een risico, maar speelt lekker en kan Zverev pakken.

Laatst gewijzigd
Flater

Opnieuw 2x de juiste captain brengt mij zomaar richting 99.3%. Erg jammer van Cerendulo, anders was het nog iets hoger geweest.

Ik ga denk ik opnieuw voor Svitolina (mooi schema met Russinnen en Wit-Russinnen heeft ze te pakken) en Etcheverry. Om nu 2x een A speler te cappen is ook een beetje saai.

niek-vdv

Als je risico met Etcheverry neemt zou ik dat niet ook doen met Haddad Maia, levert niet super veel extra op en met die x4 wil je ook wel punten op het bord krijgen @arjen
Ik raad het niet aan Flater, 1x D verlies en je bent de kansen op goud kwijt. Je hebt met Svitolina ook dat je bij verlies nog extra verliest op Muchova of Pavlyuchenkova mensen en dus sowieso netto weinig wint. Etcheverry kan ik tactisch dan nog beter inkomen. Maar het is natuurlijk volledig aan jou hoe je dit spelletje wil spelen.
Alleen win je juist de bekers ook als je net op het juiste moment afstapt van je D spelers als captain..

Laatst gewijzigd
TheTank

Tja, nu gaat t echt beginnen, gokken of op save. Sta nu op plekje 59, gelijk aan 99,5%. Logischerwijs zou ik vanaf nu voor Alcaraz moeten gaan, maar áls Etcheverry wint....Bij de vrouwen gewoon Muchová lijkt me

jenzrscl

Arjen en flater thetank lekker hoor!
Ik denk dat jullie stilletjes aan op safe kunnen spelen,
Of ben ik mis?
Je kan veel winnen, maar je kan ook nog je gouden beker verliezen,

Met a speler 320 zekere punten
Of met D 0 of 720

Mucheva is nobrainer thetank maar etcheverry is toch wel risico, speelt sterk , maar zverev is toch niveau van de a spelers

Laatst gewijzigd
niek-vdv

Alleen Muchova is safe, Pavlyuchenkova is ook zeker goed te praten.
Verder pakt alleen Zverev echt grote kans met meer dan A, dus je verliest echt weinig met safe nu. Mocht je Muchova en Zverev hebben, zit je op papier echt op rozen voor goud nu als je er al goed voor staat.

Laatst gewijzigd
Flater

A speler is toch maar 60 punten? Dus dat zou maar 180 extra punten opleveren tov 540 extra punten voor en D speler.

Slechts 1 moet er goed vallen om de gok als positief uit te laten vallen. Daarnaast zijn er nog vrij veel mensen met ofwel Muchova of Pav, dus daar gaat door veel mensen nog flink punten behaald worden.

jenzrscl

Owja 60

Maar is x4 nu
Dus 240

Bekijk je voorsprong bij deze achter je , als je met 180 punten niet ver wegzakt, kan je dit makkelijker doen

Laatst gewijzigd
niek-vdv

Ik snap wat je punt Flater, maar ik ben denk ik wel zeker van dat 1x D verlies je zeker uit gouden koers brengt, omdat Zverev veelgekozen safe B is en dan veel op je pakt. Gouden grens is nu 3900 en relatief kleine verschillen bovenin zie ik.

Minimaal 4% pakt sowieso die 720 punten en waarschijnlijker zelfs 10%. Hebben die safe 180 er grotendeels bij en dan ook nog best veel met Zverev. Dan heb je meer kans om goud te pakken door nu safe te spelen en te hopen dat deze spelers weer risico nemen in de halve finale, waardoor je de punten weer terug inloopt. Spreek helaas uit ervaring aan de verkeerde kant van de medaille, 1x geen risico gepakt en toen wel goud.

Laatst gewijzigd
Flater

Ja maar niet x4 extra. De eerste 60 punten krijg ik sowieso, de extra 180 zijn bonus. Voor een D speler krijg je bij winst 720 punten, voor een A speler 240. Dat is nogal een verschil.

Maar dank voor de input, ik ga er nog even een nachtje over slapen. Zou anders Djokovic en Swiatek worden. Denk dat ik sowieso voor Etcheverry ga, Svitolina zou ik nog vanaf kunnen stappen.

TheTank

Is Zverev zo hard topfavoriet? Nog weinig tegenstand gehad tot nu toe. Kon potje van Etcheverry helaas niet zien, maar stats zijn best ok

niek-vdv

Ik denk ongeveer 1.4 odds, geef Etcheverry ongeveer evenveel kans als Dimitrov. Elo geeft hem 71.4% kans, dat is 10% meer dan Alcaraz en maar 3% minder dan Djokovic.
Edit: 1.36 odds dus.

Laatst gewijzigd
TheTank

D-speler kiezen en verliezen kost idd 180 punten t.o.v. een A-speler die wel wint. Als ik nu 180 punten terug scroll zou ik dan nog altijd op goud staan. Dus het risico valt wellicht mee. Wel zal iedereen die binnen 400 punten staat en Zverez cap maakt(en Muchová ook en wint) me voorbij gaan. Maar hoeveel zullen er dat zijn...

Laatst gewijzigd
niek-vdv

Muchova en Zverev moet je helaas denk ik een stukje verder kijken dan 400 punten. Deze mensen kun je weer terugpakken als ze nog een ronde voor Muchova gaan natuurlijk, maar dan moet je niet teveel verliezen. Het probleem is dat er sowieso een D met 4 of 10% al gaat winnen, je kunt niet op safe afdekken met een andere D nu en dat er weinig mensen over je heen gaan.
Neemt niet weg dat iedereen natuurlijk als captain moeten nemen wie hij zelf wilt!

Laatst gewijzigd
TheTank

Met Muchová bedoelde ik dat ik dat voordeel ook heb, dus dat degenen die haar én Zverev hebben me voorbij kunnen mits ze binnen 400 punten staan. Denk dat t uiteindelijk wel gewoon Alcaraz en Muchova wordt hoor. Mocht Etcheverry dan winnen dan gaan alleen degenen die ze beide hebben én durven te cappen er voorbij

niek-vdv

Ah, duidelijk. Als je Muchova al hebt is op safe gaan slechts 120 verlies inderdaad tov Zverev. Wie hem nu durft doet dat halve finale weer, kun je weer op inlopen eventueel.
Mensen met Zverev ook meer potentie in de halve finale + misschien wel veiliger dan Djokovic of Alcaraz. In de finale ook nog genoeg verschil te maken, schoot een keer van oké score naar beker door Nadal te cappen ipv Medvedev op de laatste dag.
Je staat er net als anderen hier goed voor in ieder geval!

Laatst gewijzigd
rbc1912

Er zitten toch wel weer wat aardige teams bij hier. Hulde daarvoor

Mad Max

De vrije val is ingezet. Van 51 naar 35%. Heb nog 2 A mannen over en die spelen tegen elkaar. Bij de dames moet ik het doen met Sabalenka en Jabeur. Ik hoop boven de 10% te blijven maar heb er een hard hoofd in

jenzrscl

Leuk wel dat tennis :p
Was leuk om de kloof tussen giro en tour te overbruggen

Laatst gewijzigd
Bzuidema

Met Zverev en Swiatek als captain toch nog gestegen met 7 % naar 29%. Het is niet best maar dat ik nu stijg zegt ook wel wat. Komende ronde Zverev en Sabalenka als captain. Is er trouwens een verband voor spelers die het goed doen op Rolland garros ook goed doen op wimbledon. Totaal ander ondergrond maar vorm telt ook denk ik? Zo kort na elkaar.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 39 ... 60 61

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.