Ook hier een soort van vrije val. Gezakt van 53% naar 44%. Alleen nog maar A-spelers over. 3 bij de mannen - Djokovic, Ruud en Alcaraz en 2 bij de vrouwen. Helaas zijn dat Swiatek en Gauff en die moeten tegen elkaar. Gegarandeerd punten, maar ook gegarandeerd nog maar 1 speler bij de laatste 4.
Mijn enige hoop is dat mijn A-mannen allemaal doorgaan.
Door winst van Etcheverry gestegen van 20,9% naar 45,3% 💪🏼.
Nu nog dezelfde spelers over als R.D. +Etcheverry. Gezien het effect van zijn Caps vorige ronde moeten we een gokje wagen met Etcheverry.
Verwacht wel dat de kans heeeeel klein is dat hij van Zverev wint in de kwartfinale van een Grand Slam. Maar goed, Martin Verkerk versloeg ooit ook Moyà en Coria.
Benzardi ik ook jabeur en zverev cap
Ik sta op een troosteloze 70%
Met nog djoko alacaraz ruud zverev
Swiatek jabeur gauff
Heel veel valt er niet meer te winnen
Alleen zverev kan wel ng een verschilletje maken en wie weet jabeur als ze de eventuele halve finale weet te stunten met haar lage pick rate
Ik ben een grote Djokovic fan maar in de halve finale vrees ik toch dat deze Alcaraz de favoriet is. Bij de vrouwen is het met Swiatek minder moeilijk voor mij als captain. Zverev kan wel een extra verschilmaker worden als wellicht meest obvious halve finale cap en Muchova een negatieve mocht ze verliezen en mensen risico nemen.
Denk dat velen hier best nog jaloers zijn op je 'troosteloze' 70% zijn Jenz ;)
Hehe naja , ik heb met cap mertens en dimitrov pak verloren vorige ronde helaas, maar ja ik kan niet klagen als ik met alle 6 de atjes de kwartfinale in kan gaan
Voor mij mag gauff wel stunten tegen swiatek :p al is het maar 1 % kans haha heb ze th allebei, maar met swiatek ben je eignlijk net als alcaraz geen verschilmaker
Voor beker had je deze ronde captain etcheverry en muchova nodig.. sterk voor deze die hen namen.
Uiteindelijk heb ik mijn meubilair kunnen redden door, en dan ook alleen door Muchova. Dat was een tip van Kees Kwakman op Radio Scorito (bedankt Kees). Idee werd geopperd om in de eerste ronde zowel Muchova als Sakkari te nemen gezien het relatief gunstige schema wat volgde, dat heeft dus goed uitgepakt. Daardoor nu nog rond 70%, anders was ik volledig weg geweest.
Deze tactiek is wel iets om over na te denken als het een totaal onvoorspelbaar schema is, of misschien een bepaald deel van het schema. Dus Muchova gaat bij mij de Hall of Fame in, ik overweeg nog tatoeage :)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.