Scorito-Tennis

1 2 ... 40 ... 60 61
R. D.

Captains Sabalenka en Djokovic gewonnen.

Ook mijn andere 2 spelers Swiatek en Alcaraz gewonnen.

Resultaat; 0.2% gestegen naar 4.1% 😂

Ric

Ook op goud hier.
Ik ga nog 1 ronde met een D cap aanvangen bij de dames.
Bij de mannen ga ik het niet aandurven met Etcheverry.
Ik ben ook gewoon tevreden als hij wint met de enkele punten ;-)

HZ57

Wie doet me na.
Verloren captains
1e ronde Kecmanovic-Kalinina
2e ronde Korda-Vondrousova
3e ronde Rublev-potapova
4e ronde Dimitrov-kerstkind
Sta op 16,3%
Ik wil de mense even waarschuwen. Ik heb Zverev en Swiatek tot captain benoemd.

RiesKos

Ook hier een soort van vrije val. Gezakt van 53% naar 44%. Alleen nog maar A-spelers over. 3 bij de mannen - Djokovic, Ruud en Alcaraz en 2 bij de vrouwen. Helaas zijn dat Swiatek en Gauff en die moeten tegen elkaar. Gegarandeerd punten, maar ook gegarandeerd nog maar 1 speler bij de laatste 4.

Mijn enige hoop is dat mijn A-mannen allemaal doorgaan.

Chef83

Hier vol op svitolina 💪😁😁😆

Sneeuwpop14

Door winst van Etcheverry gestegen van 20,9% naar 45,3% 💪🏼.
Nu nog dezelfde spelers over als R.D. +Etcheverry. Gezien het effect van zijn Caps vorige ronde moeten we een gokje wagen met Etcheverry.

Verwacht wel dat de kans heeeeel klein is dat hij van Zverev wint in de kwartfinale van een Grand Slam. Maar goed, Martin Verkerk versloeg ooit ook Moyà en Coria.

R. D.

Het blijft toch bijzonder dat je dit toernooi met 8 verloren captains hoger kan staan dan met 3 gewonnen captains.

Dit toernooi gaat toch wel de historie in als vreemdste toernooi scorito wise ooit.

Kleine Drekst

Zo dat is een goed begin van de dag Captain Muchova gewonnen!
Ze speelde prima zit er zelfs over na te denken om haar captain te maken in de halve finale.
vandaag nog bij mij in actie khachanov djokovic alcaraz en sabalenka.

rbc1912

Nu vroeg ik me toch af wie 'kerstkind' is, maar dat zal Kasatkina wel zijn :)

Bzuidema

Winst Sabalenka 10 procent gestegen. Zal niet lang zo blijven maar toch weer een beetje groen te zien. :P morgen nog Zverev winnen zou mooi zijn.

R. D.

10% ? hoe dan ?
@BZUIDEMA

ik steeg slechts 0.1%

Laatst gewijzigd
Benzardi

Jabeur, en Zverev als Cappie gemaakt, we zijn wel wat gestegen met de winst uit ronde 4 maar het houd niet over, namelijk naar 32,2 %.
Stond nog even op 41,7% :)

Bzuidema

'@R.D omdat de andere wedstrijden nog moeten komen denk ik met andere caps? Swiatek? Daarom zal dat niet zo blijven. Ps: waarom bij jou niet geen idee zou je meer moeten stijgen lijkt het.

Laatst gewijzigd
Bzuidema

'@RD ik heb even bij je gekeken. Je hebt Sabalenka niet gecapt dus alleen de 60 punten erbij.

R. D.

Oh jij had haar als cap.

Maar dan nog, wel een groot verschil.

TheTank

Khatchanov was leuk begonnen. Helaas....

R. D.

Alcaraz - Tsitsipas ...

Ik heb zo het gevoel dat dit wel eens DE wedstrijd van het toernooi kan gaan worden. Ik zit er klaar voor.

niek-vdv

Ik vermoed dat dat toch Alcaraz- Djokovic gaat worden in de volgende ronde.

P. Krul

Waar mensen risico nemen en bij de dames al 10% daarmee verloren heeft zet mijn tactiek van de A'tjes cappen ook weinig zoden aan de dijk.
Hoewel.. We staan weer in de dubbele cijfers!

jenzrscl

Benzardi ik ook jabeur en zverev cap

Ik sta op een troosteloze 70%
Met nog djoko alacaraz ruud zverev
Swiatek jabeur gauff

Heel veel valt er niet meer te winnen
Alleen zverev kan wel ng een verschilletje maken en wie weet jabeur als ze de eventuele halve finale weet te stunten met haar lage pick rate

Laatst gewijzigd
niek-vdv

Ik ben een grote Djokovic fan maar in de halve finale vrees ik toch dat deze Alcaraz de favoriet is. Bij de vrouwen is het met Swiatek minder moeilijk voor mij als captain. Zverev kan wel een extra verschilmaker worden als wellicht meest obvious halve finale cap en Muchova een negatieve mocht ze verliezen en mensen risico nemen.
Denk dat velen hier best nog jaloers zijn op je 'troosteloze' 70% zijn Jenz ;)

rbc1912

Haha ja. En dan nog 4 mannen en 3 vrouwen in de race. Alsof het niets is

jenzrscl

Hehe naja , ik heb met cap mertens en dimitrov pak verloren vorige ronde helaas, maar ja ik kan niet klagen als ik met alle 6 de atjes de kwartfinale in kan gaan

Voor mij mag gauff wel stunten tegen swiatek :p al is het maar 1 % kans haha heb ze th allebei, maar met swiatek ben je eignlijk net als alcaraz geen verschilmaker

Voor beker had je deze ronde captain etcheverry en muchova nodig.. sterk voor deze die hen namen.

Laatst gewijzigd
Stoetwegen

Uiteindelijk heb ik mijn meubilair kunnen redden door, en dan ook alleen door Muchova. Dat was een tip van Kees Kwakman op Radio Scorito (bedankt Kees). Idee werd geopperd om in de eerste ronde zowel Muchova als Sakkari te nemen gezien het relatief gunstige schema wat volgde, dat heeft dus goed uitgepakt. Daardoor nu nog rond 70%, anders was ik volledig weg geweest.
Deze tactiek is wel iets om over na te denken als het een totaal onvoorspelbaar schema is, of misschien een bepaald deel van het schema. Dus Muchova gaat bij mij de Hall of Fame in, ik overweeg nog tatoeage :)

jenzrscl

Tsitsipas krijgt tennisles zeg.

Valt me op dat die avondmatchen rap klaar zijn

Zonde voor deze die dure ticketjes kopen daar

1 2 ... 40 ... 60 61

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.