Scorito-Tennis

1 2 ... 41 ... 60 61
niek-vdv

Dat was mijn idee Niels, en ik heb haar dus niet eens zelf genomen :( Kees altijd goede tips wat betreft tennis en de kkd, staat zelf ook op een beker.
Die tactiek werkt toch altijd weer goed, je verliest toch altijd spelers dus 2 topfavorieten in een kwart die vroeg tegen elkaar moeten kiezen is vaak wel garantie dat je er 1 ver hebt. Velen hier hadden een veel hogere score als ze je bij de mannen alleen kwart 1 en 2 Djoko en Alcaraz pakt, bij de vrouwen bovenin alleen Swiatek en Rybakina (in hindsight Jabeur, maar soit) en dan verder alle b c en d uit de onderste 2 kwarten aangezien beide lotingen top heavy waren.

TheTank

Alcaraz maakt t nog even spannend πŸ˜…

R. D.

Niet normaal joh. Daar durf ik Djokovic echt niet tegen te cappen. Al is het nog zo'n held.

Kleine Drekst

ik cap Djokovic gewoon de volgende ronde zit net onder de bekers te balanceren.

TheTank

Hebben jullie Alcaraz niet? Die gaat m echt wel winnen hoor. Zverev en Ruud zijn meer mijn angstgegners. Die 2 mogen er van mij nog wel ff uit. Hoewel ik ook wel een beetje zal balen als Etchy wintπŸ˜…

RiesKos

En nog een procentje gezakt ondanks de winst van Alcaraz. Heb nu wel door dat je Scorito tennis wint door goed naar het schema te kijken en (met een beetje mazzel) de juiste C en D spelers heb en dan ook nog de juiste in de eerste 3 ronden weet te cappen. Met alleen de juiste A spelers red je het niet. Dat maakt hoogstens het verschil tussen wel of geen gouden beker.

R. D.

Ik heb ze allebei @THETANK en dat zijn ook nog eens mijn laatste 2 mannen. Dat wordt dus een cruciale match om goed te kiezen voor mij. Ik ben enorm Djoko fan maar Alcaraz ziet er echt onoverwinnelijk uit dus ik ga voor hem.

1.1% gestegen gisteren naar een dikke 5.2% met 360 puntjes, 5 boven het gemiddelde. Vandaag alleen Swiatek en die heeft bijna iedereen maar ze is wel mijn cap. Benieuwd of ik nog iets kan stijgen.

TheTank

Gokje op Djoko is het dan misschien wel waard idd

R. D.

Ik denk dat er meer voor Alcaraz als cap zullen gaan, dus dan kan een Djoko cap erg goed uitpakken, maar ik durf het niet. Alcaraz is echt een tovenaar.

Bzuidema

Je moet niet vergeten dat die winners die Alcaraz tegen Tsitsipas slaat niet zo makkelijk slaat tegen Djokovic. Djokovic wil graag zijn 23e Grand slam winnen en zal er alles aan doen. Dat zegt ook wel wat. Maar wat een beest is die Alcaraz met zijn 20 jaar.Wordt een mooie clash ben erg benieuwd. Welke ik captain maak weet ik nog niet. Misschien wel Zverev als hij vanmiddag wint.

niek-vdv

Djokovic op Soderling na de enige die (zelfs 2x) won van Nadal op Roland Garros. Tiebreaks speelt hij foutloos tot nu toe en met het niveau tijdens de derde set tegen Khachanov wint hij dit. Heeft ook meer ervaring en al helemaal als de partij lang zal duren. Bookmakers gaan hier voor hype, dit zit close tegen de 50/50 aan.
Djokovic zal het moeten hebben van aanvallende returns en de 0-4 schoten rallys, zo deed Maroszan het ook. En Alcaraz won de enige h2h, maar dat waren 3 close sets. Ik geef Alcaraz het voordeel als het er 3 of 4 worden, maar Djokovic in de tiebreaks en een eventuele 5e set.
Overigens, Jabeur wel in de problemen met hoe ze nu speelt. En Haddad Maia zou veel meer een uitdaging zijn voor Swiatek.

Laatst gewijzigd
jenzrscl

Manman jabeur :p gelukkig heb ik niet echt iets meer te verliezen

Mad Max

Jabeur maakt volledig waar, waarom ze in mijn team van losers staat. Alleen aAlcaraz en Sabalenko over.

arjenzvob

Haddad Maia blijkt ook een fijne pick! Cap Swiatek mag nog. En duimen voor cap Etcheverry! En een beetje voor Ruud....

niek-vdv

Jabeur miste toch ook duidelijk nog wedstrijdritme, en Jenz ik had je nog gewaarschuwd dat het enige verschil dat je kon maken eigenlijk negatief was met je cap ;)
Haddad Maia is geen gravelspeelster, verzaakt altijd op de grand slams (nog nooit voorbij R2), was vooraf eigenlijk wel de slechtste keuze uit de B categorie. Alleen de loting zat mee en dan helemaal met Rybakina ziek eruit. En uitgerekend die staat dan in de halve finale haha.

Laatst gewijzigd
jenzrscl

Jup indd.. die derde set leek jabeur geen zin meer te hebben.

Ahja zuur dat ze mijn c was
Was meer uit hoop omdat ze lage pickrate had

Nuja vrouwentennis is toch echt soms fuckt upp :p

niek-vdv

2% van de mensen capt Gauff, die hebben het spel al wel helemaal opgegeven lijkt me. Of hadden die mensen soms Gauff, Garcia en Rybakina meegenomen en niks beters meer, dat kan ook nog.

arjenzvob

Ik maak soms bewust afwijkende keuzes, zoals dit keer Ruud en Haddad Maia. Om je te onderscheiden van de rest. Vaak gaat het mis, nu lijkt het goed te gaan.

niek-vdv

Dit was ook wel hΓ©t toernooi waar dat goed uitpakte Arjen, dus gefeliciteerd. Ook wel mooi dat risico nemen op basis van potentie soms wel loont; Ruud zelf achteraf graag gehad en vanwege zijn steady spel misschien zelfs juist wel sowieso een optimale pick als je keek naar de historie van Medvedev in Parijs, loting Tsitsipas en Rune zijn fysiek in een best of 5. Net als Khachanov en Mertens, die hebben ook een grote garantie op een paar potjes winst.

HZ57

De ban is gebroken Swiatek tot nu toe mijn 1e captain die gewonnen heeft. Nu Zverev nog en ik ben in de wolken.

Stoetwegen

'@Niek-vdv De credits zijn voor jou dan, dank daarvoor, voortaan wel beter naar jezelf luisteren...
Nog even een brainwave voor het spel: extra punten als een speler in straight sets doorgaat, mogelijk dat er zo nog iets meer te kiezen valt.

Nijmos

Ver afgegleden. Op 34% inmiddels met alleen nog swiatek, sabalenka, alcaraz en djokovic

Sneeuwpop14

2% capt Gauf (dan ben je wel het spoor kwijt hoor) en 4% capt niemand (dan ben je afgehaakt) en nog kan je als serieuze speler met 3 gouden bekers op 5% staan. Bijzonder toernooi dit!

R. D.

Ik weet dat je mij niet bedoelt @SNEEUWPOP14 want ik sta op een deftige 6.8%

R. D.

Etcheverrry pakt de 2e set, hoop dat hij wint veel Zverev cappers zie ik (32%).

1 2 ... 41 ... 60 61

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.