Scorito-Tennis

1 2 ... 43 ... 60 61
DrSeuss4

Ik ben van mening dat ze Ruud moeten diskwalificeren voor dat afschuwelijke pakje wat hij aan heeft. Zou voor mijn scorito ook niet zo slecht uitkomen.

TheTank

3 vd 4 heren kwijt deze ronde. Alle3 te verwachten ook helaas. Nu moet Alcaraz wel echt m'n gouden bekertje gaan verdedigen en hopelijk tegen Ruud, anders ben ik 'm denk ik volgende ronde al kwijt

arjenzvob

Etcheverry was jammer... gok genomen terwijl m'n onderbuik al zei: niet doen!

Ruud wint gelukkig. Op 94,5% nu.

Volgende ronde Swiatek en Ruud m'n caps. Of Alcaraz. Met Haddad Maia kan ik echt verschil maken, maar die zie ik echt niet winnen.

Ik verwacht dat veel mensen Zverev kiezen als cap.

niek-vdv

Inmiddels weinig meer te analyseren:
- Swiatek vs Haddad Maia: Swiatek absoluut de beste A-captain voor veilige punten. Als ik Haddad Maia had zou ik haar absoluut niet cappen, is die ontiegelijk kleine kans op wat extra puntjes totaal niet waard.
- Sabalenka vs Muchova: match-up ligt dichter bij elkaar, risico op Muchova kan het hier wel waard zijn. Mocht Sabalenka weer veel fouten maken, kan dit close worden. Denk dat Muchova minimaal een set gaat pakken. Sabalenka nooit cappen als je Swiatek hebt, dan moet je wachten met verschil maken tot de finale als je dat per se wilt.

- Alcaraz vs Djokovic: Alcaraz de favoriet bij de bookies, maar als Djokovic zijn A-game haalt, zie ik hem dit echt wel winnen. Zijn ervaring en ook wel counter-punch spel is in het voordeel tegen Alcaraz. Maar dan mag hij niet zo beginnen als tegen Khachanov.. En daarbij, hoe vaak komt de Djoker niet opdagen in een halve finale van een Grand Slam? Won er 18 van de laatste 19. Gaat vol agressief spelen en heeft zoveel ballen ook weer terug, met zijn stats in de derde set tegen Khachanov en in tiebreaks qua onnodige fouten maakt hij het Alcaraz dan heel moeilijk. Gaat hij vanaf het begin echter fouten maken, is het wel oppassen dat Alcaraz er niet mee weg loopt.
- Zverev vs Ruud: voor mij de moeilijkste wedstrijd om te voorspellen van de vier. Zverev de enige B en dus hier de grootste verschilmaker. Toch valt zijn niveau elke keer wel wat terug in de wedstrijden, waar Ruud eigenlijk steeds constant is. Zie Zverev de eerste set pakken en dan gaat de tweede denk ik allesbepalend zijn. Ik zou gokken op Ruud in 5, maar kan alle kanten op.

Ik ga zelf 2x voor Swiatek, en in de finale voor de winnaar van Alcaraz/Djokovic. Djokovic is mijn goat, dus ga denk ik voor hem nu. Kan niet de wedstrijd kijken en dan niet voor hem zijn. Is tevens mijn grootste realistische verschilmaker, mocht hij winnen en Zverev verliezen stijg ik nog best veel.

Laatst gewijzigd
rbc1912

Op 67,2% nu.
2 A-dames en 2 A-heren over. Şwiątek en Sabalenka (dus nog gerede kans op finale tussen beiden) , Alcaraz en Ðoković (dus sowieso een finalist).
Vooralsnog captains Iga en Novak. De laatste is echt een 50/50, maar met Ðoković kun je wel wat meer verschil maken ivm zijn lagere 'pickrate'

Laatst gewijzigd
jenzrscl

78 %

Met nog alle 4 de mannen en alleen swiatek
Dusja cap swiatek en zverev

Bzuidema

De laatste 2 dagen van 18 procent naar 41 procent gestegen. Mede door Zverev cap. Natuurlijk valt er niks meer te halen maar toch fijn dat je nog mee speelt. Misschien cap ik Zverev tegen Ruud. Zverev speelt wisselvallig maar vond Ruud ook niet super. Heeft niet echt een wapen ofzo maar wel stabiel. Bij die andere partij der grootmachten kan het alle kanten op. Bij de vrouwen Swiatek cap.

Odin

87% hier, vandaag muchova cap. Bij de mannen Djokovic als captain.

R. D.

De laatste 2 wedstrijden hebben gisteravond nog flink van mn winst afgesnoept. Geen 6.8% maar 5.8% is de eindstand. Maar we kwamen van 4.1% dus we blijven positief.

Erg blij met al die mensen die nog B- en D spelers over hebben om te cappen, daar moet ik het deze ronde toch van hebben wil ik nog wat stijgen met mijn veilige caps.

Alcaraz en Swiatek worden de caps.

Ga wel echt tegen mn gevoel in, Djoko is een held.

Laatst gewijzigd
Maurimaler

Hier staan we toch nog op een redelijke 81%, bij de vrouwen doe ik het al een hele tijd met alleen Swiatek(C) en Sabalenka.
En bij de mannen gaan we voor Cap Zverev en hebben we nog Alcaraz en Djokovic over.
@DrSeuss4 ik vind zijn tenue nog wel iets hebben😃.

jenzrscl

Tenue doet me denken aan martin solveig met zijn liedje hello :p lekker oldskool, vind het ook wel wat hebben haha

Yuri2222

Heeft iemand Muchova daadwerkelijk zien spelen? Ik sta op 89% en heb Sabalenka, Swiatek en Muchova. Maakt de laatste kans tegen een Sabelenka die nog geen set verloren heeft? Anders ga ik "safe" voor Swiatek, maar goed. Kan wel een risicootje zijn die een gouden beker brengt.

DrSeuss4

Ik hoor het al, jullie hebben Ruud in je team.

RiesKos

Vanwege de lage pickrate ga ik voor Ruud als captain. Hopelijk levert me dat toch weer een paar procentjes winst op.

Kleine Drekst

Ik sta op 91,9 procent na de kwartfinales. Mijn volgende caps zijn Djokovic en Swiatek. Verder heb ik nog Muchova(thanks kees) Sabalenka en Alcaraz.

niek-vdv

Ik heb Muchova meerdere keren live zien spelen en Sabalenka elke wedstrijd, is echt een wonder dat ze nog geen set verloren heeft met de hoeveelheid fouten die ze gemaakt heeft. Ze maakt zeker kans, maar Sabalenka is wel de favoriet om te winnen. Als je al op een beker staat zou ik het niet aandurven, als je verder weg staat en bereid bent alles of niks wilt gaan is het wel een valide optie.

KissMyAce2.0

Niek,
Wil jij vast een analyse maken voor Wimbledon?
Bvd

Phoenix0000

Je riskeert 240 punten te verliezen bij cappen Muchova en 600 bij cappen Iga.
cookies geven iets van 1.3 vs 3.6 ofzo dacht ik. Is dus wel redelijk in verhouding.
Ik ga er wel vanuit dat iedereen die hoog staat ook Muchova heeft en zeker de helft ervan de gok gaat nemen.
Dus ik op mijn 99,4% kan met Swiatek cappen zelfs nog stijgen, net zo veel of goed als met Muchova.

Kies dus voor Iga.

niek-vdv

Volgende week donderdag gaat Wimbledon open, dan valt er al wel te zeggen wat voor mij no-brainers zijn, wat veilige opties zijn, de risicovolle verschilmakers of de in principe no go's. Zeker op gras kun je met de juiste kennis het verschil maken.
Wil zeker een hele analyse maken als de loting eenmal bekend is (en wie de wildcards pakken en qualifiers zijn), maar wil er ook nogmaals op wijzen dat bijvoorbeeld een Game To Love podcast op YouTube dit ook doet. Zij hebben er ook een goede kijk op. Kees bewijst zich keer op keer ook met goede tips tijdens RadioScorito
Met 99.4% is Swiatek wat mij betreft de juiste keuze inderdaad Phoenix.

Laatst gewijzigd
reiniersz

Ik sta nu op 98,6%. Ik ga Muchova ook niet cappen. Iga captain. Heb Sabalenka en Muchova allebei. Ga ervan uit dat ik met deze keuze hoe dan ook blijf aanklampen voor een gouden bekertje. Bij winst van Muchova zal ik misschien wel wat zakken, maar kan het verschil nog gemaakt worden in de finales.

Bij de mannen Djokovic en Alcaraz, waarbij ik het moeilijk in te schatten vind. Ga voor captain Zverev aangezien ik niemand zeker vind hier. Meeste puntenpotentieel bij Zverev. Heel misschien toch nog de switch naar Alcaraz. Hoop hier ook nog een klein verschilletje te kunnen maken met Zverev ten opzichte van een aantal huidige gouden bekertjes.

Yuri2222

'@Niek-vdv, dat is een haarscherpe analyse. Ik ga voor Swiatek omdat ik verwacht dat Sabalenka wel een maatje te groot gaat blijken.

niek-vdv

Wel een fantastische partij tot nu toe.

Bzuidema

Muchova finale. Netjes hoor. Wat een kraker van een wedstrijd.

HZ57

Oude teamkwaal is in ere herstelt. Sabalenka geeft zeker lijkende overwinning weg.. Gelukkig niet gecapt

jenzrscl

Mooi zeg van muchova

1 2 ... 43 ... 60 61

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.