Scorito-Tennis

1 2 ... 44 ... 60 61
DKrikk

Hele fraai pot. Muchova liep echt op haar tandvlees, maar haalt de partij wel binnen. Sabalenka kon geen normale bal meer slaan die laatste paar games…

Hierdoor wel het zicht kwijt op gouden bekertje…van 99,1% naar 98,0% omdat ik Muchova niet durfde te cappen.

Nopper

Ik had muchova wel als captain en blijkt maar weer dat de juiste kiezen loont. De eerst 4 rondes ook iedereen kwijt en bij mannen alleen Alcaraz nog toch nu gestegen naar 90%. Stond na 3 rondes nog op 8%, daarna steeds Muchova gekozen en flink gestegen. Dus captainfactor is eigenlijk veel te groot.

R. D.

Sabalenka kwijt, gelukkig niet gecapt. Niks gezakt nog steeds strak op 5.8%

TheTank

Nooooooooooo, why!!! Ik moet ook geen mening vragen bij een maat die ook een racket hanteert en er naar luisteren😄

Goud hierdoor wel uit zicht. 1e keer dat ik beter een ander had kunnen cappen deze RG

Maurimaler

Als Swiatek weet te winnen weeral 36% met een foutieve capitan bij de vrouwen.

jenzrscl

78.5% met morgen al mijn 4 mannen nog

Met zverev captain, hopen dat hij wint, kan ik met gerust hard genieten van alcaraz vs djoko zonder partij te trekken :p

Bij de vrouwen is het wel klaar met 97% swiatek
Die 10% mucheva zullen ook alleen maar risico pakken met haar als cap, als ze nog geen gouden beker hebben

Laatst gewijzigd
R. D.

2.8% gestegen naar 8.6%, dankzij captain Swiatek. Gaat het dan toch gebeuren? Komen we nog boven de 10%?

Vandaag mogen er dan 2 mannen niet winnen; Zverev en Djokovic.

We gaan het zien.

arjenzvob

Voor die bal die Alcaraz net sloeg bij 1-1 15-0 in de tweede set zou je voor iedere speler die hem heeft 100 punten cadeau moeten doen. Wat een held!

pirazzi

Alcatraz moet iets minder unforced errors produceren, dan wint hij wel.

Maurimaler

Wat een partij is dit weer….
Djokovic komt van 0-40 set point terug naar 40-40 en wint de game.
Twee punten erna op 5-5 doet Alcaraz weer iets onmenselijk.

danusz1986

Kramp bij Alcaraz. Doem scenario dreigt hier zonder Djokovic.

DKrikk

Op deze manier gaat Alcaraz opgeven…

niek-vdv

Deze set is sowieso weg, kramp kan je wel doorheen spelen. Maar dan moet je ook nog 2 sets winnen tegen Djokovic..

rbc1912

Pfff spannend. Ik ben 1 van die 10% met Ðoković als captain. Kan nog een aardige klapper worden

TheTank

Apart dat punt naar Djoko ivm med. timeout. Dit is wel klaar zo

niek-vdv

Je mag geen med. timeout krijgen voor kramp zonder dat er pauze is. Wordt namelijk niet gezien als een echte 'blessure'. Mocht Ruud straks winnen maak ook ik nog wel een flinke klapper.

jenzrscl

Cap zverev kan goed uitpakken

Zelfs al verliest hij zal ik niet veel zakken.

TheTank

Geen heren meer over dan. Dan is überhaupt een beker nog maar de vraag🤨

Mad Max

Heb op het laatst Djocivic er uitgehaald ten faveure van Medvedev. Dit omdat Medvedev Rome won en Djokovic volgens mij ergens uitviel. Wat een denkfout

TheTank

Same here Max. Duur voutje

Mad Max

Ik weet de 1e speler al voor Wimbledon. Als hij nog kan bewegen Djoco.

jenzrscl

Toch knap van djoko hoor.

Wat een palmares heeft dat baasje

KissMyAce2.0

Ja heel knap tegen een geblesseerde

TheTank

LoL

jenzrscl

Voor blesure ging het toch ook best lekker voor djoko, to h beter of verwacht

1 2 ... 44 ... 60 61

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.