Scorito-Tennis

1 2 ... 45 ... 60 61
arjenzvob

Ik heb voor Ruud als cap gekozen. Go Casper!

niek-vdv

Officieel is het zelfs geen 'blessure'. Maar dit is half mentaal door de stress en half afgedwongen door Djokovic, aangezien Alcaraz niet gewend was zoveel te moeten rennen voor elk punt. Rune en Musetti er ook al eens af met kramp tegen Djoko in een grand slam, Alcaraz had er ook al last van tegen Sinner in Miami dit jaar.
Maar het blijft jammer voor de wedstrijd, had Djokovic hem op ervaring sowieso wel zien winnen.

Benzardi

'@niev
Ik vind het wel opvallend, dat Alcaraz na 2 sets al kramp kreeg, dit kan betekenen dat hij te weinig heeft gedronken of dat hij aan ziekte van Zandvoort (racekak) leed.
En misschien ook door de druk, al denk ik dat niet omdat hij al meer grote potjes heeft getennist en met druk om kan gaan.

niek-vdv

Veel analisten en oud-profs dachten wel aan druk, had hier eerder dit jaar ook al last van. En is zijn eerste halve finale op Roland Garros tegen 1 van de 3 grootheden, en hij is ook nog eens topfavoriet voor de eindwinst. Dan ging de wedstrijd ook moeilijk en zeker na een gewonnen set kan de druk er dan extra opkomen. Lijkt mij een beetje een combinatie van alles.
Ondertussen maakt Zverev weer eens waar waarom hij 1/12 (!) tegen top 10 spelers op de Grand Slams is.

Laatst gewijzigd
jenzrscl

Ai zverev zit echt te knoeien

En ruud speelt heerlijk tennis weer

Laatst gewijzigd
jenzrscl

Nouja blijf op 78% hangen

Met c swiatek zal er.nx veranderen

Heb djoko en ruud , dan toch maar gokje ruud wagen

niek-vdv

Ik hou mijn analyse voor de finales kort nu: Swiatek en Djokovic de beste opties. Ik ga er daarom ook maar weer voor de derde keer op rij voor.

arjenzvob

Ik sta nu op 94,1%. Heel misschien brons met caps Ruud en Swiatek.

DKrikk

98.4%...nu de grote vraag met captainkeuze bij de vrouwen. To Muchova, or not to Muchova

Maurimaler

Ik zou gewoon voor Swiatek gaan alleen als het gat met 97% heel groot is (wat ik niet denk) kan je Muchova nog riskeren

jenzrscl

Die is lastig indd, muchova toch redelijk kansloos lijkt me, maar je weet maar nooit, maarja je moet wat met 98.4 als je 99 wilt :p maar je kan ook 400 punten verliezen, weet niet in hoever dat je dat veel verlies doet, deze met gouden beker gaan sws swiatek zetten. Dus stijgen zit er denkik wel niet in met swiatek. En deze eronder , vermoed dat iedereen met 98%+ toch muchova hebben zullen mss wel de gok wagen, tenzei ze denken met ruud een verschil te maken.

Als je ruud hebt zou ik eerder op hem durven gaan dan op muchova

Laatst gewijzigd
DKrikk

Het gaat naar de 97% is ruim 300 punten. Dus dan is het een gok tussen brons en goud.

Vorige ronde toch nog 50% van de mensen met Muchova die haar als captain kozen. Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht.

jenzrscl

Toch redelijke voorsprong op de 97% als je bekijkt dat zeker een heel pak ook gaan gokken op muchova ervan is het wel een allin gokje waard, je zilveren beker zie ik je alvast niet verliezen

Mad Max

Ik ben klaar alles kwijt. Sta nu op 12,1 en zal wel onder de 10 zakken. Motiveert wel om de volgende keer mijn huiswerk beter te doen. Het kan wel want bij de Australian Open had ik 93,4

niek-vdv

Muchova tegen Sabalenka vond ik zeker verantwoord gokken, tegen Swiatek vind ik dat van niet. Zie weinig scenario's voor me dat Swiatek niet wint, dan moet je ook al bijna aan blessures ofzo gaan denken.

jenzrscl

'@niek-vdv je moet kijken in zijn plaats he, heeft niets te winnen met swiatek

Heeft denkik ook geen zilver te verliezen met muchova cap
Dus al was het maar 5%kans

Ik hoef die keuze allesinds niet te maken haha

Laatst gewijzigd
niek-vdv

Soms moet je niet kijken waar je staat met Scorito, maar puur naar wat je denkt dat er gaat gebeuren op de baan. Dan is cappen voor 5% kans gewoon niet slim. Zeker omdat toch de helft vorige keer bijna voor Muchova ging en nu dus ook weer genoeg mensen. Daarnaast zijn er ook mensen die wel Ruud hebben en geen Djokovic of zelfs allebei niet, zelfs in de top 100. Ik heb gekeken en die zijn er echt, dus stijgen kan je sowieso al.
Je kunt zelf kijken hoeveel niet en hoeveel Muchova cappers je dan nodig bent voor goud, en of dat dan realistisch is.
Ik denk dat 10% nog genereus is voor Muchova en al dan is er geen berekening dat zij je grootste kans op goud is.

Laatst gewijzigd
niek-vdv

3% toch nog Muchova, 84% Swiatek en dus 13% geen captain. Voor de mensen helemaal onderin met Swiatek toch weer perspectief om nog wat te stijgen vandaag :)

pirazzi

84% en 3% © in de dames enkelspel finale, dan heeft 13% vergeten een © te kiezen, of ze hadden geen keuzevrijheid meer.

Laatst gewijzigd
Bzuidema

Dat kan dan volgens mij alleen als je ze allebei hebt. Want bij mij kiest hij automatisch de captain als er geen keuze is. Kan ook mee te maken hebben dat de deadline eerder was dan dat de wedstrijd zou starten.

niek-vdv

De deadline sluit altijd pas net nadat de wedstrijd begint bij tennis, maar als je van tevoren helemaal niets invult dan heb je ook geen captain. 13% heeft immers geen cap dus dat zijn er al meer dan mensen die ze allebei hebben.

Sneeuwpop14

Ze maken er wel een wedstrijd van!

niek-vdv

Het was een stuk spannender dan ik had verwacht, maar toch weer de meer ervaren speler in deze fase van het toernooi die niet bezwijkt onder de druk.

vevie

Ik denk niet dat het bezwijken onder druk is als je de eerste set redelijk makkelijk verliest, je terug knokt en eervol ten onder gaat in set drie. Hoe dan ook, nog steeds verloren. Dat wel. Ik pak C punten met Swiatek, maar had het Muchova gegund.

Laatst gewijzigd
niek-vdv

De eerste set maakte Muchova gewoon veel te veel onnodige fouten, duidelijk toch wat spanning om een finale te spelen. In set 3 kwam ze voor, daarna weer een break voor en na breakkansen uiteindelijk met simpele ballen de mist in en afgetopt met een dubbele fout. Denk dat dit vooral een mentale nederlaag was, want haar game plan werkte anderhalve set lang beter.

1 2 ... 45 ... 60 61

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.