Het is je gegund R.D.
Hier uiteindelijk op 50 procent uitgekomen. Dat is toch best netjes. Een week geleden nog op een 18 procent. Maar mede door de goede captain en Zverev die nog ver kwam elke dag gestegen. De 2e ronde vloog bij mij er veel uit. Dit moet veel beter met Wimbledon. Tot dan.
Hier uiteindelijk op 98,8% geëindigd. Uiteindelijk twee keer foute captain: Jarry tegen Ruud en Alcaraz tegen Djoko.
60 punten te kort voor goud. Achteraf Muchova captain moeten maken tegen Sabalenka. Het selecteren van Haddad Maia of Zverev had ook het verschil in goud kunnen betekenen.
Top 10 Tennis index komt wel in zicht…Kan Wimbledon score van 83% zeker verbeteren
Hier gefinisht op 97,1% en voor het eerst een beker gewonnen in tennis, erg blij mee. Eigenlijk verloor ik al best wel snel heel veel heren en had ik er ook weinig vertrouwen meer in. Ik verloor namelijk maar liefst 5 heren in de eerste ronde maar ik heb het vooral gewonnen op goede captainskeuzes (alle vrouwen captains wonnen dankzij Muchova en Swiatek). Op naar Wimbledon.
'@DADELIVA
Gefeliciteerd ! Deze ronde is voor jou. 😉
Ik zou dit tennistoernooi echt ff vergeten als het gaat om taktiek voor het volgende toernooi. Ik scoor normaal best goed op tennis(nergens meer gouden bekers)maar dit toernooi was gewoon een freak.
Ik doe bij Wimbledon echt niks anders, alleen hoop ik wel wat meer tijd te vinden, moest bij RG toch een beetje haasten toen met al die deadlines.
Vanaf ronde 4 heb ik de schade proberen te beperken door een A speler te cappen.
muv alcaraz (vs. Djokovic) ook altijd gewonnen.
DIe punten leveren uiteindelijk een 19,1% op. natuurlijk niet tevreden mee.
Niet over analyseren, als we allemaal laag gescoord hebben kunnen we altijd nog zeggen dat we er kijk op hebben maar dat het een gek toernooi was.
Op naar wimbeldon!
'@Brabander Ik probeer ook altijd wel te zorgen dat de spelers enigszins per Teletekst-pagina (8 stuks) verdeeld zijn. Iets vergelijkbaars was ook wel een tip in Radio Scorito van een meervoudig winnaar. Maar het komt voor mijn gevoel toch wel vaak voor dat de wijzigingen die je daarvoor doorvoert (bijv. geplaatste D-spelers) er relatief snel uit liggen.
Deze keer waren o.a. Sakkari en Bencic niet mijn keuzes voordat de loting bekend was gemaakt, had ik ze genomen omdat ik nog niemand had op hun (halve) Teletekstpagina, maar lagen ze er direct in de 1e ronde uit.
Het blijft ook een kwestie van geluk. Maar als je maar 1 speler meeneemt voor een kwart loop je natuurlijk een grotere kans dat je uiteindelijk niemand hebt in die kwartfinale. En daar kun je veel verliezen.
Anderzijds snap ik dat soms de verleiding groot is om meer dan 3 spelers van een bepaald kwart te nemen omdat het erop lijkt dat daar meer kansen liggen dan in andere kwarten.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.