Scorito-Tennis

1 2 ... 46 ... 60 61
R. D.

9.8% !! 😎

vevie

Ah, oke. Dat is dan idd toch bezwijken onder druk. Heb alleen de samenvatting gezien, dus niet de hele wedstrijd.

rbc1912

Kijk uit, @R.D. : straks geraak je nog in de dubbele cijfers ;)

Benzardi

Het moet niet gekker worden, ik ben gestegen naar 39,2% en hier moet ik het mee doen.

HZ57

Vorige week zondag stond ik nog op 15%. Nu mijn score opgetrokken tot 32%. Als Ruud morgen wint zou ik eigenlijk een duimpje moeten krijgen, zeker als je mee telt dat ik de eerste 8x mijn teamcaptain fout had.

arjenzvob

Helaas, de start van Ruud was veelbelovend maar hij gaat toch het hoofd moeten buigen straks.

R. D.

13.7% 😎

Bzuidema

Het is je gegund R.D.

Hier uiteindelijk op 50 procent uitgekomen. Dat is toch best netjes. Een week geleden nog op een 18 procent. Maar mede door de goede captain en Zverev die nog ver kwam elke dag gestegen. De 2e ronde vloog bij mij er veel uit. Dit moet veel beter met Wimbledon. Tot dan.

HZ57

Uiteindelijk 20,9% geworden. Eigenlijk best wel verbazingwekkend. 1e ronde 5 D spelers kwijt en 12x heeft mijn team captain een 0 laten noteren

vevie

75.9%. Triest… Een GS om snel te vergeten. Heel snel. Op naar Wimbledon.

arjenzvob

91,9% uiteindelijk. Meh. Natuurlijk vergeleken met velen van jullie een prachtscore, maar het is tegelijk zonde om dichtbij een nieuw bekertje te komen en het dan niet halen.

Benzardi

Uiteindelijk 44,8% bij elkaar ge-roland en dat is niet al te best.
Hopelijk is gras een betere ondergrond voor mij en mijn team.

Maar ik wil toch even een korte analyse maken, het was 3 x niks :)

Sneeuwpop14

Vanaf de 1/4 nog enigszins acceptabel gestegen naar 60,7% , maar al met al een toernooi om snel te vergeten (Scorito technisch).
Djokovic is wel een held hoor. Wat je ook van hem vind, hij is echt een beest op de baan.

rbc1912

Hier op 79% geëindigd. Vooral door de laatste rondes steeds goed te 'cappen'.
Verder was het een opzienbarende Roland Garros. Wat me vooral bij zal blijven is dat er 8 van de 10 B-dames in de eerste ronde uitgeschakeld werden. Ongekend toch? :)

DKrikk

Hier uiteindelijk op 98,8% geëindigd. Uiteindelijk twee keer foute captain: Jarry tegen Ruud en Alcaraz tegen Djoko.

60 punten te kort voor goud. Achteraf Muchova captain moeten maken tegen Sabalenka. Het selecteren van Haddad Maia of Zverev had ook het verschil in goud kunnen betekenen.

Top 10 Tennis index komt wel in zicht…Kan Wimbledon score van 83% zeker verbeteren

Rabbiej

Hier gefinisht op 97,1% en voor het eerst een beker gewonnen in tennis, erg blij mee. Eigenlijk verloor ik al best wel snel heel veel heren en had ik er ook weinig vertrouwen meer in. Ik verloor namelijk maar liefst 5 heren in de eerste ronde maar ik heb het vooral gewonnen op goede captainskeuzes (alle vrouwen captains wonnen dankzij Muchova en Swiatek). Op naar Wimbledon.

rbc1912

We hoeven in ieder geval niet lang te wachten op het volgende toernooi. Donderdag gaat Wimbledon weer open :)

Laatst gewijzigd
dadeliva

'@R. D. Ik blijft je 0,9% voor: 14,6% !! 😎
Het wordt dan wel de vraag hoe wat de beste taktiek is om je spelers voor Tennis te selecteren. Ik had uitgebreid uitgezocht wie het de laatste weken goed op gravel had gedaan, maar de een na de ander vloog er al snel uit.

R. D.

'@DADELIVA

Gefeliciteerd ! Deze ronde is voor jou. 😉

Ik zou dit tennistoernooi echt ff vergeten als het gaat om taktiek voor het volgende toernooi. Ik scoor normaal best goed op tennis(nergens meer gouden bekers)maar dit toernooi was gewoon een freak.

Ik doe bij Wimbledon echt niks anders, alleen hoop ik wel wat meer tijd te vinden, moest bij RG toch een beetje haasten toen met al die deadlines.

kevinraar

ben geeindigd op 55.9

Mad Max

Het is een zeer trieste 6,7 geworden. Positief is dat ik bij de volgende Roland Garros niets te verdedigen heb

P. Krul

Vanaf ronde 4 heb ik de schade proberen te beperken door een A speler te cappen.
muv alcaraz (vs. Djokovic) ook altijd gewonnen.
DIe punten leveren uiteindelijk een 19,1% op. natuurlijk niet tevreden mee.

Niet over analyseren, als we allemaal laag gescoord hebben kunnen we altijd nog zeggen dat we er kijk op hebben maar dat het een gek toernooi was.
Op naar wimbeldon!

rbc1912

Ik zit er misschien wel aan te denken om mijn Teletekst-tactiek (gedeeltelijk) overboord te gooien en meer op onberekenbare kwarten van het schema in te zetten. Maar wat is zekerheid in het huidige tennis haha? Je kan echt nergens van op aan lijkt het

dadeliva

'@Brabander Ik probeer ook altijd wel te zorgen dat de spelers enigszins per Teletekst-pagina (8 stuks) verdeeld zijn. Iets vergelijkbaars was ook wel een tip in Radio Scorito van een meervoudig winnaar. Maar het komt voor mijn gevoel toch wel vaak voor dat de wijzigingen die je daarvoor doorvoert (bijv. geplaatste D-spelers) er relatief snel uit liggen.
Deze keer waren o.a. Sakkari en Bencic niet mijn keuzes voordat de loting bekend was gemaakt, had ik ze genomen omdat ik nog niemand had op hun (halve) Teletekstpagina, maar lagen ze er direct in de 1e ronde uit.

R. D.

Het blijft ook een kwestie van geluk. Maar als je maar 1 speler meeneemt voor een kwart loop je natuurlijk een grotere kans dat je uiteindelijk niemand hebt in die kwartfinale. En daar kun je veel verliezen.

Anderzijds snap ik dat soms de verleiding groot is om meer dan 3 spelers van een bepaald kwart te nemen omdat het erop lijkt dat daar meer kansen liggen dan in andere kwarten.

1 2 ... 46 ... 60 61

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.