Scorito-Tennis

1 2 ... 47 ... 60 61
rbc1912

'@R.D. : je overtuigt me toch weer van de Teletekst-tactiek :)
Want de factor geluk is ook te hoog eigenlijk om iets anders te doen.
Maar ik vond het betoog van onze 'niek' ook wel aardig denk ik.
Maar je kunt nu wel van alles vooranalyseren, je hebt de loting ook nog natuurlijk.

niek-vdv

Denk dat het vooral loont om uit het kwart van Djokovic niemand extra te pakken, dat geeft de meeste zekerheid.
Bij de vrouwen zit het dicht bij elkaar op gras, maar kan zijn dat er een zwakker kwart is waar je een extra D wilt hebben. Want ik denk dat vooral bij de D je moet kijken naar kansen op openingen in de loting. Je wil dan liever iemand bij een Pegula in het gedeelte in plaats van een Rybakina.
Overigens heb ik mijn eerste D-speler al met potlood genoteerd en laat ik me in principe niet meer van de wijs brengen door de loting.

Laatst gewijzigd
Bonorrie

Na het debacle van Roland Garros staat Wimbledon weer voor de deur.
Voor de Wielerflitsers heb ik een Scorito-subleague aangemaakt onder de naam “WielerFlits Wimbledon “.

Voel je vrij om deel te nemen.
Veel succes met puzzelen, slechter dan Parijs kan het nooit niet worden 😎 🎾

Laatst gewijzigd
rbc1912

Ik doe weer mee uiteraard. Heb nog een 29,2% van vorig jaar staan. Was en is nog steeds mijn allerlaagste score ooit. Nog net iets slechter dan mijn Vuelta'21 (30,4%)

Bzuidema

Hier ook weer zin in een spelletje tennis Wimbledon. Met vorig jaar 86% nog ruimte voor verbetering. Opzich is de benadering wel anders als je eenmaal wat meer van tennis afweet of hoe je het spel moet spelen. RG ging 2 edities niet goed dus was deze Wimbledon dan geluk? Dit keer maar even goed puzzelen en de schemas erbij pakken wie tegen wie moet.

HZ57

Nottingham alle geplaatste spelers eruit. Geeft lekker houvast om te kiezen.

rbc1912

Nou. Dat is inderdaad wel erg bijzonder ja. Zal me weer een foor worden in Londen

niek-vdv

Ik vind het totaal niet bijzonder, sterker nog: ik had het al verwacht. De Britse speelsters waren al ingespeeld op gras en geven alles in hun land, terwijl de rest van de geplaatste speelsters begint op gras en hier niet van houdt. Alleen Haddad Maia wel, maar zij was duidelijk te vermoeid en had beter rust kunnen nemen. Ook de qualifiers die nu doorzien hebben al wedstrijden in de benen, wat een groot voordeel is bij de overgang naar gras.
Bij de mannen ook al een Medvedev en Tsitsipas vroeg naar huis, dat zijn in principe grote verrassingen.

Franky122

Ik heb ook een D-speler op het oog, dus ben benieuwd of we het over dezelfde hebben Niek. Een tipje van de sluier? ;)

niek-vdv

Als je een hele cryptische hint wil zul je het aan Siri moeten vragen. Zo goed ;)?
Bij de vrouwen D vind ik vooral mogelijke wildcards/ qualifiers interessant, dus dat is de enige categorie die ik nu nog helemaal leeg heb.

Franky122

Bedoel je haar die een lekkere likeur in huis heeft? ;) Ik hou er niet zo van, te zoet. Ik heb wel een landgenoot van haar op het oog.

Maurimaler

Het is toch altijd jammer dat de lotingen zo kort bij de deadline liggen maar ja het is nu eenmaal zo bij tennis

Bonorrie

Yep, loting pas op 30 juni, dus dat is nog een tijdje wachten.

Bonorrie

Vanwege rugproblemen stopt Kontaveit na Wimbledon met tennis.

pirazzi

Bij de heren A heb ik geen keuze stress voor de eerste twee, maar de derde?
Of Medvedev of Tsitsipas of Rune of Zverev? 🫣

BigApple

Ik neem 4 B-spelers en maar 2 A.

KJP

Hoe neem je vier B-spelers?

Mad Max

'@kjp aanklikken. Als het na 10x niet gelukt is klik je 1x op A en dann3x b 🤭🤭🤭

dadeliva

Lastige keuze bij de D-heren. Ik twijfel tussen
-Bublik - vorige week winnaar in Halle waarbij hij 4 top 10 en top 20 spelers uitschakelde. De winnaar van Halle overleeft echter al jaren de 1e ronde van Wimbledon niet
- Griekspoor Onlangs winnaar in Rosmalen
- Hanfmann De laatste maanden goed op dreef met regelmatig overwinningen op top 10 en top 20 spelers Gisteren nog Tsisipas verslagen Maar miste wel onlangs de makkelijkste bal ooit https://www.thesun.co.uk/sport/22822056/tennis-miss-easiest-blunder/ :)
- Jarry Ook goed in vorm de laatste maanden met mooie overwinningen en in 2 maanden bijna 30 plaatsen gestegen op de ranglijst

Wie zouden jullie niet kiezen of hebben jullie nog andere suggesties

Laatst gewijzigd
Atapumafanclub

'@dadeliva Zelfde rijtje hier ook in het vizier. Verder nog Sebastian Ofner. Bereikte vrijwel uit het niets R4 op Roland Garros.

Daarna uit het zicht van de camera's gespeeld op het challenger van Ilkley, gras. Daar vier potjes gewonnen en enkel de finale verloren van Kubler.
Kortom, die gaat met een goed gevoel naar Wimbledon denk ik.

Bzuidema

Ik kom er nog niet helemaal uit. zeker bij de vrouwen gaat het steeds mis. vandaag de loting. misschien dat dat nog helpt voor de uiteindelijke keuzes. Bij de vrouwen D heeft de 16 jarige Andreeva zich weer gekwalificeerd. denk dat ik haar wel mee neem. verder twijfel ik over Ruud. geen goede record op gras maar wel al 3 finales gehaald. maar na RG geen wedstrijd meer gespeeld. straks maar verder puzzelen als de loting bekend is.

rbc1912

Ruud heeft ooit eens gezegd dat gras om te golfen is. Dus daar blijf ik vanaf denk. Maar eerst eens de loting afwachten.
Bij de mannen A zijn Ðoković en Alcaraz wel 'zekerheidjes'. Bij de vrouwen lijkt me dat alleen Świątek ditmaal

Atapumafanclub

'@brabander Gezien huidige vorm eens met jou. Zag wel dat Swiatek nog nooit de KF heeft gespeeld op Wimbledon.

niek-vdv

Bij de A categorie zijn al 5/6 optimale namen nu al in te vullen. Swiatek is zelfs pas mijn 3e keuze.
Ruud traint momenteel niet eens op gras en geeft aan dat hij er 'allergisch' voor is om op te tennissen. Is voor mij de minste interessante naam uit de B-categorie.
Bij D categorie (vooral bij de vrouwen) ook een heleboel sterke qualifiers trouwens.

Laatst gewijzigd
niek-vdv

Met deze loting is Swiatek wel mijn favoriet trouwens :)

1 2 ... 47 ... 60 61

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.