'@HZ57 precies hetzelfde! Had na Rosmalen, Griekspoor er direct ingeklikt. Zelfde geldt voor Bublik die nu tegen mcdonald opent en daarna wolf tegen komt.. beiden spelers die op mijn shorlist stonden. Het komt ook allemaal net kut uit zo!
@Edit: dan kijk je verder en zie dat Thompson opent tegen Nakashima, deze loting..
Dacht mijn C en D's uit de grasuitslagen van de afgelopen weken te halen, maar die hebben eigenlijk allemaal ongelovelijk slecht geloot. Goede raad is duur. Deze toch maar kiezen en hopen op een Roland Garros scenario met veel favorieten eruit in het begin? Spelers op naam zonder vorm kiezen schiet ook niet op.
Ik heb het dit keer het schema eens goed bekeken en gezorgd dat ik in ieder geval de kwarten goed onder verdeeld heb. De loting is best zwaar in het begin. Aan de andere kanten zitten er ook mogelijkheden. Alleen de D spelers en speelsters is wel erg moeilijk. in de 2e kwart bijvoorbeeld met Medvedev. wie durft hem aan? daar zit ook Tsitsipas maar die moet in de 2e ronde tegen Murray. Dat kan alle kanten op. Verder Bublik en Griekspoor geen fijne loting. Maar toch zul je ergens een gokje moeten maken.
C/D-heren is ook geen feest vind ik, net als A-dames. D-heren heb je er een paar in vorm met een vervelende loting, C heb je een paar opties, maar ook ongunstige loting in ronde 3. A-dames hebben de usual picks een kwaaltje of matig grasseizoen. D-dames lekker inzetten via een bingomolen. Is toch altijd random.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.