Scorito-Tennis

1 2 ... 48 ... 60 61
HeldS

Ben al een aardig eind bij de mannen. Dames erg lastig, zowel in A, B als C. De D-tjes slecht een kleine blik op geworpen, maar nog geen idee wat ik daar ga doen.

rbc1912

Ik had Zhu Lin op het oog, maar die moet dus de eerste ronde tegen Świątek, die blijkbaar een voedselvergiftiging heeft. Hmmzzz

HZ57

Heb ik weer, lees net teletekst, zie ik dat Griekspoor tegen Fucsovic moet had ze allebei op het oog. Maar niet in de 1e ronde. Verwacht ook een 50/50 kans voor deze partij.

AllezzPogie

'@HZ57 precies hetzelfde! Had na Rosmalen, Griekspoor er direct ingeklikt. Zelfde geldt voor Bublik die nu tegen mcdonald opent en daarna wolf tegen komt.. beiden spelers die op mijn shorlist stonden. Het komt ook allemaal net kut uit zo!

@Edit: dan kijk je verder en zie dat Thompson opent tegen Nakashima, deze loting..

Laatst gewijzigd
rbc1912

Ik kan voorlopig ook nog erg weinig met deze loting. Ga er komend weekend eens goed voor zitten

Keshi

Dacht mijn C en D's uit de grasuitslagen van de afgelopen weken te halen, maar die hebben eigenlijk allemaal ongelovelijk slecht geloot. Goede raad is duur. Deze toch maar kiezen en hopen op een Roland Garros scenario met veel favorieten eruit in het begin? Spelers op naam zonder vorm kiezen schiet ook niet op.

rbc1912

Ik heb hetzelfde. Kan niks met deze loting.
Bij de dames de Teletekst-tactiek toegepast. Bij de mannen extra ingezet op het kwart van Ruud ditmaal

Keshi

Ah, das wel een goeie, gras is voor schapen, toch? Kom dan niet zou ik zeggen, maar goed. Ik zie daar ook niets voor de D's. Shapalov kan interessant zijn, maar of ie verder gaat komen dan Paul, De Minaur of Bautista, dat vraag ik me ook weer af.

rbc1912

"Grass is for golf players" ;)

Bzuidema

Ik heb het dit keer het schema eens goed bekeken en gezorgd dat ik in ieder geval de kwarten goed onder verdeeld heb. De loting is best zwaar in het begin. Aan de andere kanten zitten er ook mogelijkheden. Alleen de D spelers en speelsters is wel erg moeilijk. in de 2e kwart bijvoorbeeld met Medvedev. wie durft hem aan? daar zit ook Tsitsipas maar die moet in de 2e ronde tegen Murray. Dat kan alle kanten op. Verder Bublik en Griekspoor geen fijne loting. Maar toch zul je ergens een gokje moeten maken.

rbc1912

Wie heeft er nu wel echt een fijne loting? Had Lin Zhu op het oog, maar die moet dan de eerste ronde tegen Świątek bijvoorbeeld.
Maar ik heb al wel iets staan nu. God zegene de greep :)

kevinraar

ik heb me team bijna klaar alleen d vrouwen geen idee wie ik moet kiezen

Karperdrol

nog 1 vrouw bij de C en D en ook ik ben dan klaar.

Twijfel bij C:
Alexandrova
Linette
Zheng
Mertens.

Twijfel bij D:
Sherif
Svitolina, moet waarschijnlijk tegen Mertens.
Boulter

wie helpt mij uit de brand

Scoritop

'@Karperdrol Linette bij C eruit

Laatst gewijzigd
Dannyco

Nog tot morgen 12 uur de tijd om de puzzel compleet te maken meld je vooral ook aan bij mijn subleague De Avondcourt.

https://www.scorito.com/subleague/667947/wimbledon-2023/de-avondcourt/e286449e-152c-4bec-9b45-ce8c14704e59?utm_source=league&utm_medium=copylink&utm_campaign=inv

HZ57

Heb het zelfde als keshi alles wat ik op het oog had bij de d speelsters zware loting. Als je de kwart ook nog goed wil verdelen geeft het echt hoofdbrekens

Ric

Vooral de D-dames is bagger

Shabibi

C/D-heren is ook geen feest vind ik, net als A-dames. D-heren heb je er een paar in vorm met een vervelende loting, C heb je een paar opties, maar ook ongunstige loting in ronde 3. A-dames hebben de usual picks een kwaaltje of matig grasseizoen. D-dames lekker inzetten via een bingomolen. Is toch altijd random.

TheTank

Lastig schema zeg. Heb wat in elkaar geflansd, maar voelt niet heel comfortabel. Ik vul altijd schema in en kies dat de spelers die het hoogst komen in dat schema, maar er zijn wel heel veel coinflips en vraagtekens. Bij de vrouwen alleen al 64 coinflips 😅Niek nog tips?

niek-vdv

Ik ben toch weer gezwicht voor de loting..

TheTank

Ik gok toch op Murray nu Tsitsipas met andere dingen bezig is. Maar idd loting heeft wel aantal namen doen wijzigen

Karperdrol

Hier ook nog een last minute wissel.
Griekspoor OUT
Otte IN

verstandig? geen idee

TheTank

Djoko
Alcaraz
Medvedev
Sinner
Fritz
Rublev
Korda
Dimitrov
Bautista
Murray
Davidovich
Bublik

Swiatek
Sabalenka
Rybakina
Kvitova
Kasatkina
Samsonova
Keys
Linette
Vekic
Boulter
Juvan
Andreeva

We zullen zien. Deels gebaseerd op unibet, deels op teleteksttactiek en radio scorito

rbc1912

Ik ga het met deze dames en heren doen:

A:: Świątek, Sabalenka, Rybakina
B: Pegula, Kvitová, Haddad Maia
C: Keys, Alexandrova, Potapova
D: Sherif, Svitolina, Andreeva

A: Alcaraz, Ðoković, Medvedev
B: Sinner, Tiafoe, Norrie
C: Paul, Bautista, Nishioka
D: Bublik, Griekspoor, Shelton

TheTank

Ook allemaal namen die op het lijstje stonden idd. Bij deze is de roulettetafel weer geopend: rien ne va plus!

1 2 ... 48 ... 60 61

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.