Scorito-Tennis

1 2 ... 50 ... 60 61
HZ57

Gauff eraf tegen Kenin. Ik vindt het nu al niet meer leuk.

JellevanderLinden

De D-categorie bij de dames was lastig te voorspellen vooraf. Wel fijn dat m'n eerste, Rebeka Masarova, nu door is na een spannend duel. Wel apart dat ze maar door 1% is gekozen, terwijl ze recentelijke goede resultaten heeft laten zien en dit jaar al eerder heeft gewonnen tegen haar vrouwelijke tegenstander Sherif (die verrassend vaak gekozen was, wat wellicht te maken had dat ze bovenaan de lijst van D-speelsters stond).

rbc1912

Sherif was eigenlijk de enige 'hoge' D met een beetje fatsoenlijke loting. Vond ik dan

jenzrscl

Toch mooie start hier met 580 punten 99.5% hopelijk morgen ook zo een dag, mijn caps allebei gewonnen. Nog niemand verloren maarja, moeten er nog een heleboel aan de bak morgen.

niek-vdv

Kenin stond er bij mij voor de loting in, ik ga het bij de US Open echt bij de hoge dames zonder loting doen.
Last-minute wissel tenminste wel een keer gewonnen, morgen zeer veel vertrouwen in de caps.

vevie

Dat Gauff eruit vliegt is natuurlijk top. Oké, niet als je haar hebt. Wel als je C of D speelster aan haar kant van het schema hebt, die nu meer rondes kunnen overleven en de punten kunnen binnenslepen.

Laatst gewijzigd
Bzuidema

Sheriff is geen gras speelster en heeft nog nooit op Wimbledon gestaan. Om haar dan te kiezen voor een makkelijke loting. Dat is het nooit. Kenin was vroeger erg goed en kwam terug van een blessure geloof ik. Ze speelt steeds beter en is laag geplaatst maar wel van hoog niveau zoals je kan zien. Dan neem je ze allebei niet. En zo zijn er nog wel meer waar ik mijn handen niet aan wilde branden. Makkelijk gezegd natuurlijk. Vandaag moeten mijn Dtjes nog winnen. Dus dat is nog even afwachten. Maar tot nu toe nog niemand er uit.

Laatst gewijzigd
Franky122

Voor welke spelers heb je dan wel een hand door het vuur gestoken Bzuidema? ;)

R. D.

Al die percentages zeggen natuurlijk nog geen reet. Ze hebben dag 1 niet eens af kunnen maken dus we zijn nog niet eens op de helft. Na een gehele ronde 1 kun je pas iets zeggen, en dan ook alleen of je een goede of slechte start hebt gemaakt. Of je een goed team hebt zie je echt pas na ronde 4.

Laatst gewijzigd
Bonorrie

Inderdaad, zo sta ik nu op 30,1%, maar heb nog geen uitvallers.
Na ronde 1 pas de balans opmaken. :)

SvenVDB

Mijn team ziet er zo uit.

Heren

A: Alcaraz – Djokovic – Medvedev

B: Sinner – Fritz – Tiafoe

C: Cerundolo – Bautista – Korda

D: Bublik – Jarry – Murray ©

Dames

A: Swiatek – Sabalenka – Rybakina

B: Kvitova – Kasatkina – Ostapenko

C: Keys – Vekic – Alexandrova

D: Tsurenko – Boulter © - Andreeva

Op jacht naar mijn 3e tennisbekertje, of mijn 2e gouden.

HeldS

Heren
A: Djokovic, Alcaraz, Medvedev
B: Rublev, Tiafoe, Sinner
C: De Minaur, Bautista, Korda
D: Bublik, Griekspoor, Murray

Dames:
A: Sabalenka, Swiatek, Garcia
B: Kasatkina, Samsonova, Kvitova
C: Keys, Alexandrova, Vekic
D: Sherif, Andreeva, Boulter

Ondanks mijn geringe kennis van tennis altijd een leuk spel. Ik denk omdat er veel actie is.
Op het laatste momen Samsonova erin gezet omdat dat beter in de loting past, niet moeten doen. Daarnaast Sherif eruit. 62,9 % van vorig jaar moet te verbeteren zijn.

P. Krul

Ik heb niet veel naar het schema gekeken, omdat me dat vaak weinig plezier oplevert.

Swiatek, Sabalenka, Rybakina
Muchova, Kvitova, Kasatkina (lang getwijfeld over Muchova en Kudermetova)
Keys, Alexandrova, Vekic
Boulter (C), Andreeva, Bronzetti (lang getwijfeld over Bronzetti en Osorio)

Djokovic, Alcaraz, Medvedev
Sinner, Fritz, Tiafoe (lang getwijfeld tussen Sinner en Rublev)
RBA, Korda, Dimitrov (lang getwijfeld tussen Dimitrov en Cerundolo)
Griekspoor, Bublik, Murray (lang getwijfeld over alles)

Ik zie veel teams voorbij komen met ongeveer dezelfde namen. Mijn twijfels lijken bij anderen ook de twijfelachtigen.
Bij RG was het voor iedereen (lees: de meesten) slecht, hopelijk voor iedereen nu een goed toernooi!

Bzuidema

Ik heb dezelfde D Spelers als de meesten hier hoor. Alleen Sherif niet. Maar maakt ook niet uit. Dit was de moeilijkste catagorie. Als ze 1of 2 rondes verder komen ben ik al tevreden.

Ketjap Manis

Hier ook nog even mijn team:

Djoko, Alcaraz, Medvedev
Sinner, Rublev, Ruud
Cerundolo, Bautista, Korda
Bublik (C), Shelton, Ofner

Swiatek, Saba, Ryba
Kvitova, Samsonova, Ostapenko
Keys, Zheng, Vekic
Boulter, Andreeva, Juvan (C, op advies van Niek)

Ik weet niks van tennis en heb al eens goud gehaald, dus houd moed mensen!

Laatst gewijzigd
niek-vdv

Nog voor de mensen met Griekspoor: ik zou hem vandaag zeker geen captain maken zolang je een betere D match-up hebt, gaat echt een close wedstrijd worden normaal gesproken. Mocht hij winnen is hij de volgende ronde wel meteen erg interessant als C :)

Laatst gewijzigd
LuckyLuuk

Denk niet dat Griekspoor het gaat redden.

niek-vdv

Regen kan wel zijn redding zijn, hopelijk heeft hij er morgen dan wel weer vertrouwen in.

Mad Max

Wat gebeurt er morgen, gaan ze alles eerst inhalen of beginnen ze ook al met 2e ronde partijen?

LuckyLuuk

Gaat allemaal door elkaar denk ik.

Bzuidema

En hoe zit dat dan met captain kiezen?

rbc1912

Bepaalde mogelijke captains zul je niet met zekerheid weten dan. Dus je kan wachten op hen of alvast iemand kiezen die sowieso tweede ronde speelt. Je kan constant switchen van 'cap' natuurlijk.
Lekker irritant dus. Zou ook veel liever hebben dat ze eerst de eerste ronde volledig afwerken

R. D.

Ja dat is vet irritant, dan krijg ik dus bv dat Svitolina haar 2e ronde dalijk speelt voordat Andreeva haar 1e ronde speelt. En Andreeva is wel degene die ik zou willen cappen in ronde 2. Verliest ze dan ronde 1 moet ik mn 3e keus cappen, als die uberhaupt ronde 2 haalt.

rbc1912

Zoals R.D. zegt dus.

Hier ook Svitolina en Andreeva ;)

niek-vdv

Eerst bijna alle eerste rondes, daarna tweede rondes op het einde van de dag. Paar uitzonderingen maar (hoofdvelden), OOP staat op de site van Wimbledon.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 50 ... 60 61

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.