Scorito-Tennis

1 2 ... 51 ... 60 61
rbc1912

Dank, niekvdv :)

Bzuidema

Klopt. 91 wedstrijden vandaag.Eerst de 1e ronde van gisteren. Dan de inhaal wedstrijden en dan de 2e rondes. Wel even in de gaten houden met je captains vandaag wie er door is. Maar opzich moet er tijd zijn om te kiezen.

Laatst gewijzigd
HZ57

Zoals ik het kan zien op flashscore beginnen de eerste 2e ronde partijen om 17:30 met Sinner en Djokovic. Geen idee wat de weersvoorspellingen zijn vandaag in Wimbledon.

R. D.

Gelukkig lijkt het allemaal wel in de goede volgorde afgewerkt te aan worden. Hoewel bij de mannen partijen wel lang kunnen duren dus of daar Jarry(17.30) klaar is voordat Bublik(19.00) begint weet ik niet.

Bzuidema

Wie maken jullie captain dan voor de 2e ronde? Mits ze doorgaan natuurlijk.

niek-vdv

Nou niet al die wedstrijden gaan er komen, tot minstens half 2 gaan ze niet beginnen :)
Die tijden die hier aangehaald worden kunnen daarmee sowieso de prullenbak in.
Ik maak Murray cap, bij de vrouwen nog niet zeker.

Laatst gewijzigd
Niels22

De kans dat er vandaag met ronde 2 begonnen gaat worden, is hiermee nihil geworden

niek-vdv

'@Niels22 Die kans blijft 100%, aangezien dit op het Centre Court en baan 1 wel sowieso zal gebeuren. Maar voor Scorito zijn dat gelukkig niet de interessante potjes voor de captains.

rbc1912

Ze zijn (vooralsnog) weer aan het tennissen :)

Edit: dat was van korte duur :(

Laatst gewijzigd
HZ57

Ze hebben toch een aantal overdekte banen waarom beginnen ze daar niet om 12:00 uur. Vooralsnog zijn ze met Kasatkina aan een 2e ronde partij begonnen.

vevie

M’n eerste speelster verloren: T. Maria. Was denk ik ook een matige keuze. Nu hopen dat cap Boulter wel wint.

jenzrscl

Maar 1 uitvaller eerste ronde.. sakkari , gaat lekker momenteel.

Fietsbel

Beide captains goed en enkel Griekspoor als uitvaller. Zegt verder nog niet zoveel.

rbc1912

Nou ja. Dat is gewoon uitstekend natuurlijk

Hier 4 uitvallers (Sherif, Bautista, Nishioka en Griekspoor). Alleen Kvitová is nog bezig.
Wel beide captains goed (Svitolina en Shelton)
Op 85,6% vooralsnog

Wat vooral opvalt is dat de uitslagen een stuk logischer zijn dan op Roland Garros. Daar waren nog maar 2 B-dames over na ronde 1 bijvoorbeeld

KJP

Hier nu mijn eerste uitvaller met Korda. Twijfelde er al over met Vesely, maar toch genomen helaas.

Capra

Hier 3 uitvallers in ronde 1. Bautista, Korda en Dart.
Wel de captains Shelton en Boulter door, nu op 98 %.
Zegt idd nog weinig, maar beter goed beginnen.
Volgende ronde weer Shelton cap, tegen Cressy of Djere. Alternatief is Bublik tegen Wolf, maar dat durf ik niet aan.
Bij de dames twijfel tussen Siniakova (Tsurenko) of Boulter (Tomova).
Ga denk ik maar voor Siniakova, is wel aardig in vorm de laatste weken.

rbc1912

Shelton durf ik ook wel aan de volgende ronde, maar bij de dames wordt het een lastiger verhaal. Svtolina moet tegen Mertens, Andreeva tegen Krejcikova. Ik geef ze best een kans hoor. Maar denk dat ik toch voor 'safe' (het blijft tennis) met Alexandrova ga

Kleine Drekst

12 vrouwen door hoe kan dit btw

3 heren naar huis:
door zichzelf genoemde favoriet Korda
Griekspoor en Bautista agut

dadeliva

Tot nu toe alleen Korda naar huis. Ik heb in de 1e ronde 820 punten gehaald met nog 3 spelers te gaan.
Dat is evenveel als wat ik bij Roland Garros in 2 ronden had :)

Gemiddeld zijn er tot nu toe als ik de percentages optel 2 uitvallers bij de heren en 1,7 bij de dames.

Ik ga voor Shelton en Boulter als captains in de 2e ronde.

Laatst gewijzigd
Marsthinaikos

Ik ga ook voor Boulter en Shelton als captain in R2. Andreeva en Bublik durf ik nog niet aan. Al 6 spelers kwijt in de 1e ronde dus het is net zo ellendig als het weer in Engeland:)

Jasperdewaal11

Exact hetzelfde hier Kleine Drekst

Bzuidema

Ik zit op 83% met uitvallers c mannen Korda en Bautista. Waren in principe niet mijn eerste keuze maar omdat die op papier een makkelijke loting hadden in een goede kwart heb ik die genomen. Helaas. Mijn captain Jarry moet nog vandaag en dan kan ik op 900 punten komen. Hopelijk gaat dat nog goed komen.

HZ57

Ik zit op 1 uitvaller helaas wel mijn cap bij de mannen. Er moeten nog wel 3 mensen uit de 1e ronde in aktie komen. Toch sta ik momenteel op slechts op 63%.

Fietsbel

Geen druppel regen verwacht vandaag, dus gas erop!

Nopper

Bublik is al begonnen aan zijn wedstrijd, dit gaat wel een belangrijke worden voor scorito want 49% heeft hem als captain. Ik ben daar een van maar had niet goed gekeken wanneer hij moest spelen. Was nog niet 100% overtuigd dat hij gaat winnen maar we gaan het zien.

1 2 ... 51 ... 60 61

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.