Scorito-Tennis

1 2 ... 52 ... 60 61
rbc1912

49% inderdaad. Dat is echt veel

LuckyLuuk

Mijn vrouwelijke captain in ronde twee staat op verliezen had beter verwacht van siniakova

Ted de la course

'@Nopper voor mij hetzelfde. Partij van captain Jarry uit ronde 1 moet nog worden uitgespeeld en mogelijke tegenstander is ook nog niet bekend. Dat maakt de keuze voor captain ronde 2 iets meer een gok. Die tot nu toe wel goed uit lijkt te gaan vallen.

LuckyLuuk

Bublik kan nog wel 2 rondes captain worden.

HZ57

Er gaan nu toch al wat hoger geplaatste speler en speelsters het loodje leggen. Mertens bijvoorbeeld

puntenjager

'@LuckyLuuk ik had ook echt meer van haar verwacht. Heb haar gelukkig nog wel op het laatste moment captain af gedaan en voor Boulter gekozen.

rbc1912

Pfff... durfde Andreeva en Svitolina niet aan als captain. Winnen ze allebei. Verder wel uitermate content daarmee uiteraard :)

danusz1986

Kudermetova zwarte lijst. Zelfs met zo'n goede voorbereiding keihard falen.

rbc1912

Kudermetova lijkt inderdaad een type Kontaveit. Immer slecht op Grand Slams

Bzuidema

Ruud er dus uit in de 2e ronde. 45% had hem.Vekic er ook bijna uit maar heeft zich terug gevochten in de 2e set op grote achterstand. Hopelijk kan ze deze partij nog binnen slepen.Kudermetova idd niet genomen omdat ze op Wimbledon nooit ver komt.

Laatst gewijzigd
vevie

Kudermetova had ik ook. Die is idd een choke artist. Doet nooit wat je ervan verwacht. Zal heus een keer ver komen, maar hier kun je niet aan blijven vasthouden.

Dat Ruud er snel uit zou vliegen was wel te verwachten, toch? Soms hoef je mensen niet op hun woord te geloven, maar als de man zelf al aangeeft dat hij liever wat anders doet dan op gras spelen… dan kun je hem beter op zijn woord geloven. Ruud is een no go op gras. Ook die zal heus wel een keer ver komen, maar dat neem ik dan maar op de koop toe.

Nu hopen dat een paar hoog geplaatste speler ook sneuvelen zodat de C en D’tjes nog wat leuke punten kunnen binnenslepen.

Benzardi

De 2de ronde gaat niet goed, 4 heren eruit en 5 dames, waar er 1 van heeft opgeven.
Gelukkig moeten mijn cappies nog en als het zo blijft met uitvallers, dan doen we nog mee voor een Cuppie.

HZ57

Mijn B-dames vallen als rijpe appelen uit de boom. Lijkt Roland Garros wel.

vevie

Mijn captain Goffin heeft het moeilijk. Ik kijk niet verbaasd op als hij er uit vliegt. Ik durfde helaas Bublik niet aan. Zul je net zien dat hij vrij eenvoudig heeft gewonnen.

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Captains Boulter en Bublik blijven winnen. Bublik kan nog een rondje maar bij de vrouwen toch overschakelen

Flater

1e ronde: Griekspoor en Korda eruit
2e ronde tot nu toe: Fritz, Kudermetsova en Fernández eruit

Mijn captains wel gewonnen gelukkig. Helaas gekozen voor een C captain bij de vrouwen met 2 winnende D speelsters.

A: Djokovic, Rune, Alcarez, Swiatek, Sabalenka, Rybakina
B: Berretini, Sinner, Pegula, Bencic
C: Paul, Shapovalov, Keys, Azarenka (C), Andreescu
D: Djere (net mooi de veel gekozen Shelton verslagen), Goffin (C), Tsurenko, Svitolina

rbc1912

5 uitvallers hier. 4 mannen, 1 vrouw
Vandaag echt alles door met uitzondering van mijn captain Shelton :(

jenzrscl

Beide caps wonnen.. maarja bij de mannen had 54% hem
Bij de vrouwen won cap cocciaretto
98.6% nu met ng paar te gaan in 2 de ronde

In ronde 3 ga ik voor cap tsurenko en bublik

Laatst gewijzigd
rbc1912

Ik ga voor Bublik en mijn vriendin Svitolina

Mad Max

Had eerst Bublik op het laatste moment geswitcht naar Shelton . Hoe fout van mij, daar gaat een leuke klassering.

dadeliva

Ik had ook Shelton als captain. Wel mijn enige verliezer in ronde 2. In ronde 1 alleen Korda en Muchova verloren. Nu op 95,9%.

Zit nu naar een heerlijke partij tussen Tsisipas en Murray te kijken waar Murray verrassend goed partij geeft.

Pier Tol

Hier Murray zelfs captain gemaakt, gewoon omdat ik het een mooi verhaal zou vinden (en Tsitsipas er natuurlijk een zware 1e ronde op heeft zitten). Maar wat een geweldige pot inderdaad…

KissMyAce2.0

Jaa maaaar
Het is toch ook een mooi verhaal als je hem geen captain maakt

kevinraar

Sta op maar 30 procent 5 mannen en 5 vrouwen er al uit

vevie

Aankomende ronde voor Bublik als C. Voor de vrouwen wordt het al lastiger. Boulter natuurlijk zwaar de underdog tegen Rybakina. Andreeva lijkt me ook geen ‘safe’ keuze tegen Potapova. Ik ga maar voor Andreeva, maar meer uit de hoop dat ze gaat winnen.

In de C categorie: Bouzkova tegen García is ook een lastige. García lijkt niet denderend bezig, maar is wel favoriet. Alexandrova zou ook nog kunnen mocht ze de derde ronde halen. Ze speelt dan tegen Niemeier of Galdo.

1 2 ... 52 ... 60 61

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.