Kudermetova had ik ook. Die is idd een choke artist. Doet nooit wat je ervan verwacht. Zal heus een keer ver komen, maar hier kun je niet aan blijven vasthouden.
Dat Ruud er snel uit zou vliegen was wel te verwachten, toch? Soms hoef je mensen niet op hun woord te geloven, maar als de man zelf al aangeeft dat hij liever wat anders doet dan op gras spelen… dan kun je hem beter op zijn woord geloven. Ruud is een no go op gras. Ook die zal heus wel een keer ver komen, maar dat neem ik dan maar op de koop toe.
Nu hopen dat een paar hoog geplaatste speler ook sneuvelen zodat de C en D’tjes nog wat leuke punten kunnen binnenslepen.
1e ronde: Griekspoor en Korda eruit
2e ronde tot nu toe: Fritz, Kudermetsova en Fernández eruit
Mijn captains wel gewonnen gelukkig. Helaas gekozen voor een C captain bij de vrouwen met 2 winnende D speelsters.
A: Djokovic, Rune, Alcarez, Swiatek, Sabalenka, Rybakina
B: Berretini, Sinner, Pegula, Bencic
C: Paul, Shapovalov, Keys, Azarenka (C), Andreescu
D: Djere (net mooi de veel gekozen Shelton verslagen), Goffin (C), Tsurenko, Svitolina
Aankomende ronde voor Bublik als C. Voor de vrouwen wordt het al lastiger. Boulter natuurlijk zwaar de underdog tegen Rybakina. Andreeva lijkt me ook geen ‘safe’ keuze tegen Potapova. Ik ga maar voor Andreeva, maar meer uit de hoop dat ze gaat winnen.
In de C categorie: Bouzkova tegen García is ook een lastige. García lijkt niet denderend bezig, maar is wel favoriet. Alexandrova zou ook nog kunnen mocht ze de derde ronde halen. Ze speelt dan tegen Niemeier of Galdo.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.