Scorito-Tennis

1 2 ... 53 ... 60 61
Bzuidema

Deze ronde ook voor Bublik en Svitolina captain. Svitolina moet tegen Kenin dat wordt lastig. Maar je moet toch een gokje wagen. Sta nu op 97% met vandaag nog een paar wedstrijden uit de 2e ronde. Nog geen vrouw eruit dus dat is wel bijzonder.

Karperdrol

Poehhh ik twijfel wel met Svitolina als captain.
andere opties zijn ook niet zeker:

Boulter
Andreeva
Bouzkova
Vekic

of misschien toch Keys...
o o o, lastig.

HZ57

Bij de vrouwen ga ik voor Tsurenko, bij de mannen is het nog wachten op een paar partijen. Cap mannen moet dan sowieso op zaterdag uitkomen voor mij

Mad Max

Bij de mannen ga ik voor Bublik. Bij de vrouwen waarschijnlijk Potapova of Sanovich moet voor een verrassing zorgen.

R. D.

Zo, daar zijn we weer. Na het debacle dat Roland Garros heet(13.7%)dan eindelijk gisteren de eerste ronde afgerond, jeetje wat een zooitje is dat wimbledon weer.

4 caps gewonnen 5 spelers kwijt. 3e ronde lastig bij de vrouwen idd. Ik ga net als in ronde 2 op safe met een C-tje denk ik. Moet ze wel nog ff haar 2e ronde doorkomen; Keys

we staan op 97.4%

Fietsbel

Hier all the way voor Svitolina en Paul als caps.

EDIT: Wellicht dat ik nog kan switchen naar Eubanks. Wat een servicekanon is dat trouwens. 97.4 momenteel.

Laatst gewijzigd
niek-vdv

Als mensen hier roekeloos gokjes wagen ga ik gewoon op safe :)

Fietsbel

Safe is een breed begrip bij tennis.

TheTank

Gaat Boulter van Potapova winnen denken jullie?

niek-vdv

Boulter moet tegen Rybakina, die gaat niet winnen. Denk dat je Andreeva tegen Potapova bedoelt? Die maakt wel kans ja.

Capra

Bijltjesdag gisteren, caps Shelton en Siniakova eruit, 40% gezakt naar 58%.
3e ronde voor Bublik en Keys als captains

TheTank

Andreeva idd. Haha, zie t Boulter ook niet winnen

HeldS

Alexandrova zit in mijn team en wint na 3 tie-breaks, maar fan zal ik niet van worden. Na elk verloren punt trekt ze een verschrikkelijke zeurende blik.
Sabalenka gaat er in de eerste set hard af, hopelijk weet ze het recht te trekken.

niek-vdv

91 onnodige fouten en alsnog gewonnen ook wel knap :p. Die service van Brengle, hoe je daar niet van profiteert is ook een kunst.

Mad Max

67% heeft Bublik en 58% heeft hem als cap. Als hij verliest ,verliezen we met zijn allen. Als hij wint maak je bijna geen verschil met anderen.

Mad Max

Cocciaretto kans tegen Pegula of op zekerder gaan met Potapotova?

jenzrscl

Captain tsurenko blijft maar bezig in die tie break pff😅

KJP

Heel erg jammer dat Murray zijn momentum gisteren moest doorbreken door die stop om 23:00. Ergens toch altijd wat unfair dit soort wedstrijden die dan over twee dagen gespeeld worden om zo’n stomme reden.

KissMyAce2.0

Eindelijk die irritante Murray eruit!

HeldS

En ineens valt de 1 na de ander uit. Het leek zo goed te gaan

Benzardi

Beetje Tennis en beetje gekkigheid is op zich geen probleem, maar het moet niet overslaan naar gekkigheid.
En daar lijkt het nu wel op , met 11 uitvallers.

Maar we blijven positief, het duimpje is nog in zicht.

TheTank

Dikke vette bijltjesdag bij de vrouwen vandaag idd. Hopen dat de volgende dobbelstenen wel goed rollen

jenzrscl

Hier ook redelijk bijltjes dag, gelukkig altijd wel de goeie caps gehad gezakt naar 94.5 momenteel

dadeliva

Murray mag dan niet zo sympathiek ofen maar wel petje af waarop hij op zijn leeftijd Tsisipas partij gaf.
Inmiddels heb ik denk ik wel het dubbele aantal punten dan rond deze tijd op RG.
Caps Svitolina en Bublik gewonnen en 7 mv kwijt waarvan 3 vandaag. Nu op 97 procent

TheTank

Andreeva(C) moet nog en sta nu op 91.7% Gaat best aardig, maar denk dat volgende ronde ander verhaal wordt. Weinig goede capkeuzes over

1 2 ... 53 ... 60 61

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.