Scorito-Tennis

1 2 ... 54 ... 60 61
Mad Max

Het begint weer aardig op Roland Garros te lijken. Nu Garciacer weer uit. Kortom er valt geen peil op te trekkken, doe volgende keer mijn eigen loting om mijn team samen te stellen

R. D.

Andreeva ga ik niet durven, ik ga safe met Keys vandaag. Tot nu toe van beiden genders 4 kwijt en redelijk verdeeld over de kwarten dus ik klaag niet. Volgende ronde wordt wel een ander verhaal als mijn spelers elkaar gaan ontmoeten.

Bzuidema

Vandaag veel vrouwen aan het werk. ook tegen elkaar. Toch denk ik dat het nog wel eens goed kan uitpakken met Andreeva of Boulter die voor een stunt kunnen zorgen. Doen ze dat niet dan hebben ze al genoeg punten opgeleverd als D speelster. Gisteren beide captains gewonnen dus dat is fijn. Nu de rest van de punten binnen harken.

Ted de la course

'@R.D. ik durf Andreeva ook niet aan. Heb nu Alexandrova maar zou ook voor Keys kunnen gaan. Alexandrova prima odds maar lees hier wel wat kritiek op haar spel. Beter voor Keys gaan?

Was na ronde 2 4 heren en 1 dame kwijt. In ronde 3 zijn daar met Kasatkina en Vekic 2 dames bij gekomen. 87% nu maar dat zegt halverwege een ronde niet zo veel natuurlijk.

rbc1912

Hier voorlopig op 68,3%. Vandaag komt mijn captain bij de dames nog in actie. De trend van de laatste toernooien zet zich voort: mijn dames gaan een stuk beter dan mijn heren.
5 uitvallers bij de heren (Norrie, Bautista, Nishioka, Shelton en Griekspoor) en maar 1 (!!!!) bij de dames ((Sherif). Dat worden er vandaag wel 2 sowieso, omdat 'mijn' Potapova en Andreeva tegen elkander moeten.

Kleine Drekst

Bij mijn captains 6 uit 6. Vandaag nog 6 dames en 4 heren in actie. 3 heren en 3 dames al door en momenteel op 94,9 dus net geen bekertje.

Flater

Nou, daar viel gisteren bij de dames echt alles precies mijn kant op. Captain Tsurenko wint met 20-18 in de match tiebreak. Daarnaast wonnen Swiatek, Azarenko, Pegula, Andreescu, Bencic en Svitolina. Hierdoor heb ik dus sowieso al een halve finalist bij de vrouwen. Vandaag nog Keys, Sabalenka, Andreescu en Rybakina.

Bij de mannen won mijn captain Shapovalov. Goffin er wel uit en ik verwacht dat vandaag ook mijn overgebleven D speler Djere eruit zal gaan tegen Tsitsipas.

Helaas heb ik Bublik niet. Ben benieuwd hoeveel mensen hem tegen Rublev durven te cappen.

Laatst gewijzigd
Mad Max

Waarom heet tegenstandster van Kitova bij scorito Kostic en op Wimbledon Stevanovic

Bzuidema

Omdat ze haar naam heeft veranderd in 2021.Dat is denk ik toentertijd niet aangepast in Scorito.

pirazzi

Jarry is naar de kapper geweest, op Roland Garros had hij nog krullen.

Mad Max

Dank je wel. @Bzuidema

Bzuidema

Over Jarry gesproken wint de 2e set tegen Alcaraz 1-1 nu

Laatst gewijzigd
HZ57

Om moedeloos van te worden. Lehecka schakelt voor de 2e keer achter elkaar mijn Cap uit.

Flater

Nog 9 vrouwen over voor ronde 4. Ik ga denk ik voor Keys als captain.

Bij de mannen nog maar 6 spelers over. Erg blij met de overtuigende winst van Berretini. Zou mij niet verbazen mocht hij Alcaraz verslaan. Captain wordt weer Shapovalov.

rbc1912

Ik heb op dit moment zelfs nog maar 1 uitvaller bij de dames (Sherif). Dat worden er 2, want Potapova en Andreeva moeten nog tegen elkaar. Maar ga dus met 10 dames ronde 4 in. Wat een ongekende weelde :)

A: Świątek, Sabalenka, Rybakina
B: Pegula, Kvitová, Haddad Maia
C: Keys, Alexandrova, (Potapova)
D: Svitolina, (Andreeva)

Bij de mannen is de spoeling een stuk dunner:

A: Ðoković, Alcaraz, Medvedev
B: Sinner, Tiafoe (staat 2-0 achter, dus wordt moeilijk verhaal)
C: -
D: Bublik

Laatst gewijzigd
Ketjap Manis

Durft iemand Bublik aan? In de odds ontlopen ze elkaar nauwelijks.

R. D.

Ik ben wel geneigd om deze ronde voor Bublik en Svitolina te gaan, beiden hebben toch een soort van 50/50 wedstrijden en anders moet ik B-tjes cappen die de helft opleveren. Dan liever gokken dat 1 D wint ipv dat 2 B's moeten winnen.

Ik heb de vorige 2 rondes al C-dames gecapt dus loop een beetje achter op het gouden beker schema.

nog 13 spelers over; 8 vrouwen en 5 mannen

Bzuidema

Ik durf zeker Bublik te cappen. Is enorm in vorm op gras. Heeft al gewonnen van Rublev op gras in de voorbereiding. Rublev verliest nog wel eens een set als Bublik dan kan doordrukken zou mooi zijn. Deze wedstrijd kan alle kanten op natuurlijk dus het is zeker een gok, ik heb ze allebei. dus er gaat sws eentje door. Als ik eens een gouden beker wil hebben dan zou het nu haast wel moeten. Ik heb ook geen andere D of C speler meer over, dan zou ik voor een veilige B of A keuze moeten gaan. Maar dat levert te weinig punten op ben ik bang. Bij de vrouwen ga ik denk ik voor keys.

rbc1912

Ik sluit me bij R.D. aan. Ik zie Bublik ook als 50/50. En anders moet ik al voor Sinner gaan.
En bij de dames ook Svitolina, die ik de laatste 2 rondes niet durfde te cappen (ben voor Alexandrova en Keys gegaan). Ze moet tegen Azarenka. Zie ik ook als een 50/50 kans

Bzuidema

Dus bij de dames Svitolina cappen?

rbc1912

Dat is aan jou. Als je een gokje wil wagen

Kanarie

Andreeva fijne en leuke pick die ik zelf helaas niet heb.

pirazzi

Bublik verliest de eerste set met een dubbele fout. 29% heeft hem als ©. Hier Sinner ©.

KJP

Ik heb ook Sinner als captain. Bij de vrouwen had ik Vondrousova gecapped en dat pakt geweldig uit.

oborobo

Gaat lekker vandaag:Tiafoe,Potapova.
Bublik ook niet al tebest.

1 2 ... 54 ... 60 61

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.