Svitolina maakte het ook nog spannend. Direct 10% gestegen naar 91,5% :)
Elina is nu al 2 toernooien op rij een uitstekende keuze. Ik denk dat ik een poster van haar ga bestellen
Zulke dagen zijn wel slecht voor de gezondheid hoor. Bublik redt het dan weer net niet. Maar echt ongelooflijk spannend.
Heb sowieso 6 kwartfinalisten bij de dames. Wellicht zelfs 7.
Bij de mannen hoogstens 4. Daar loopt het een stuk minder
Na het Murray debacle (verloren als cap en daardoor alleen nog maar Djokovic kunnen cappen in R3), vandaag met wat risico Andreeva, Sinner en Svitolina als captains gewonnen. Sta ook op 91.5% met bij de dames pas 3 uitvallers, bij de mannen mogelijk ook in elke kwartfinale de favoriet. Sta er na vandaag weer oké voor.
Erg zuur verlies van Shapovalov, met zoveel mensen die Bublik captain hadden gemaakt was dit de ultieme kans om goede zaken te doen. Ik durfde het niet aan om Svitolina te cappen en helaas won Bencic niet. Swiatek, Svitolina en Pegula over aan die zijde van de loting.
Vandaag komen captain Keys, Rybakina en Sabalenka in actie bij de vrouwen. Bij de mannen mogen Berretini en Alcaraz het tegen elkaar opnemen en verder ook nog Rune.
Ondanks de verkeerde captain keuze bij de mannen toch nog op 92%.
Ik heb ook Andreeva als captain. Keys heb ik ook en is zwaar favoriet maar dat was Krejckova ook tegen Andreeva. Heb beide niet zien spelen dus kan zelf geen inschatting maken maar ik ga voor de verassing, tenzij een echte kenner hier mij daar met goede argumenten vanaf weet te praten ;)
Gisteren 1 D captain Svitolina door en daar ben ik erg blij mee. Kwam daarmee op 98%. Zwaar bevochten duel van Svitolina maar winst is winst en de punten zijn binnen. Vandaag staan er nog heel wat partijen te wachten. Ook hier keys en Andreeva. Dus maakt mij niet uit wie wint. Morgen maar eens de zekere kant kiezen met Sinner en Pegula in de kwartfinale moet toch lukken zou je denken. Over Andreeva, wat een super talent is dat en ze blijft er heel rustig onder dat is mooi om te zien.
Wat een rustig en voorspelbaar toernooi in vergelijking met Roland Garros trouwens wat het grootste zottenkot was wat ik ooit heb gezien sinds ik Scorito Tennis speel.
Hier 6 dames en 4 heren bij de laatste 16. Op 90,8% nu
A: Świątek, Sabalenka, Rybakina
B: Pegula
C: Keys
D: Mrs. Svitolina
A: Alcaraz, Ðoković, Medvedev
B: Sinner
C: -
D: -
Ik zit op 4 mannen en 6 vrouwen ook. Vergeleken met Brabander heb ik Vondrousova in plaats van Pegula en Rublev in plaats van Medvedev. Sta er dus iets minder gunstig voor in dat opzicht, maar sta wel op 99,4%.
Bij de mannen ga ik ook voor Sinner als captain. Bij de vrouwen vind ik het lastig. Heb weinig ervaring met tennis scorito, dus ik weet niet of ik nu moet gokken op Vondrousova om een gouden beker te houden, of dat ik voor een A-captain moet gaan.
'@KJP, als Vondrousova wint en je hebt haar geen captain dan zal je wel onder de 99% gaan zakken. Maar ja of ze daadwerkelijk gaat winnen is een tweede natuurlijk...
Ik was deze editie vrij kansloos bezig zonder o.m. Bublik, Andreeva en Vondrousova, maar na twee uitstekende rondes zit ik opeens weer boven de 90% (met dank aan Eubanks (eindbaas!) en Keys als captains)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.