Scorito-Tennis

1 2 ... 55 ... 60 61
Bzuidema

Bublik komt 2-2 in sets terug wat een kraker. Er is nog hoop.

DvH6

Pff, 220km/h tweede service op matchpoint tegen.. Leuk zo'n captain 😅

Bzuidema

Ja hij neemt wel veel risico in zijn spel. Maar wel 39 aces.

Mad Max

Gegokt en verloren met Bublik. Jammer hij zat erg dicht bij

Mad Max

Swiatek door het oog van de naald met in de 2e set matchpoint tegen.

rbc1912

Svitolina maakte het ook nog spannend. Direct 10% gestegen naar 91,5% :)
Elina is nu al 2 toernooien op rij een uitstekende keuze. Ik denk dat ik een poster van haar ga bestellen

Zulke dagen zijn wel slecht voor de gezondheid hoor. Bublik redt het dan weer net niet. Maar echt ongelooflijk spannend.
Heb sowieso 6 kwartfinalisten bij de dames. Wellicht zelfs 7.
Bij de mannen hoogstens 4. Daar loopt het een stuk minder

Laatst gewijzigd
dadeliva

Gestegen naar 99,1% met winnende caps Sinner en Switolina. De laatste heeft nu 3x op rij van een grand slam winnares gewonnen. Ook de volgende -Swiatek- is een grand slam winnares, dus wie weet...

rbc1912

Zo. Dat is echt een hele mooie score zeg. Constant goed gecapt dan?
Ik heb er 2 fout en in de 2e en 3e ronde bij de dames 'op safe' met een C-tje gegaan

niek-vdv

Na het Murray debacle (verloren als cap en daardoor alleen nog maar Djokovic kunnen cappen in R3), vandaag met wat risico Andreeva, Sinner en Svitolina als captains gewonnen. Sta ook op 91.5% met bij de dames pas 3 uitvallers, bij de mannen mogelijk ook in elke kwartfinale de favoriet. Sta er na vandaag weer oké voor.

Laatst gewijzigd
Flater

Erg zuur verlies van Shapovalov, met zoveel mensen die Bublik captain hadden gemaakt was dit de ultieme kans om goede zaken te doen. Ik durfde het niet aan om Svitolina te cappen en helaas won Bencic niet. Swiatek, Svitolina en Pegula over aan die zijde van de loting.

Vandaag komen captain Keys, Rybakina en Sabalenka in actie bij de vrouwen. Bij de mannen mogen Berretini en Alcaraz het tegen elkaar opnemen en verder ook nog Rune.

Ondanks de verkeerde captain keuze bij de mannen toch nog op 92%.

Chef83

Ik ga hier gokken op de d spelers andreeva tegen keys of svitolina tegen swiatek voor nu heb ik andreeva als cap staan

Ted de la course

Ik heb ook Andreeva als captain. Keys heb ik ook en is zwaar favoriet maar dat was Krejckova ook tegen Andreeva. Heb beide niet zien spelen dus kan zelf geen inschatting maken maar ik ga voor de verassing, tenzij een echte kenner hier mij daar met goede argumenten vanaf weet te praten ;)

Bzuidema

Gisteren 1 D captain Svitolina door en daar ben ik erg blij mee. Kwam daarmee op 98%. Zwaar bevochten duel van Svitolina maar winst is winst en de punten zijn binnen. Vandaag staan er nog heel wat partijen te wachten. Ook hier keys en Andreeva. Dus maakt mij niet uit wie wint. Morgen maar eens de zekere kant kiezen met Sinner en Pegula in de kwartfinale moet toch lukken zou je denken. Over Andreeva, wat een super talent is dat en ze blijft er heel rustig onder dat is mooi om te zien.

pirazzi

Toch lijkt Keys te gaan winnen.

Fietsbel

Nou kom op captain Eubanks! Maak af.

Bzuidema

Die Kvitova bakt er ook niks van zeg.

DKrikk

Hier vol verbazing dat ik zo 5 van de 8 kwartfinalisten heb bij de vrouwen. Het vrouwentennis moet nu niet in één keer voorspelbaar gaan worden.

Wel lastige captainkeuze..alle C/D natuurlijk underdog. Misschien toch een A..

Nu 93,2% en de top 10 ingedoken bij de Tennis Index

Laatst gewijzigd
Flater

'@fietsbel, Lekker hoor. Mooie keuze!

Laatst gewijzigd
rbc1912

Wat een rustig en voorspelbaar toernooi in vergelijking met Roland Garros trouwens wat het grootste zottenkot was wat ik ooit heb gezien sinds ik Scorito Tennis speel.
Hier 6 dames en 4 heren bij de laatste 16. Op 90,8% nu

A: Świątek, Sabalenka, Rybakina
B: Pegula
C: Keys
D: Mrs. Svitolina

A: Alcaraz, Ðoković, Medvedev
B: Sinner
C: -
D: -

Bzuidema

Hier ook 6 vrouwen door waarvan 2 dus halve finale en 5 mannen door waarvan 1 halve finale. Vandaag mogen mijn B-tjes het doen. Pegula en Sinner.

KJP

Ik zit op 4 mannen en 6 vrouwen ook. Vergeleken met Brabander heb ik Vondrousova in plaats van Pegula en Rublev in plaats van Medvedev. Sta er dus iets minder gunstig voor in dat opzicht, maar sta wel op 99,4%.

Bij de mannen ga ik ook voor Sinner als captain. Bij de vrouwen vind ik het lastig. Heb weinig ervaring met tennis scorito, dus ik weet niet of ik nu moet gokken op Vondrousova om een gouden beker te houden, of dat ik voor een A-captain moet gaan.

Meijers

'@KJP, als Vondrousova wint en je hebt haar geen captain dan zal je wel onder de 99% gaan zakken. Maar ja of ze daadwerkelijk gaat winnen is een tweede natuurlijk...

Ik was deze editie vrij kansloos bezig zonder o.m. Bublik, Andreeva en Vondrousova, maar na twee uitstekende rondes zit ik opeens weer boven de 90% (met dank aan Eubanks (eindbaas!) en Keys als captains)

rbc1912

Wel een lekkere 'pick' hoor die Eubanks. Die heb ik zelf totaal niet overwogen zelf. En met mij 98%. Daar kun je verschil mee maken

Laatst gewijzigd
Scoritop

Ik ga voor Svitolina als cap. Helaas nog maar 2 A heren over. Daar is iets misgegaan.

Jasperdewaal11

Nog 3 A Dames met Swiatek, Rybakina en Sabalenka en heb Keys nog dat kan een gokje zijn als Captain.

Bij de heren ga ik voor Sinner

1 2 ... 55 ... 60 61

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.