Scorito-Tennis

1 2 ... 56 ... 60 61
Chef83

Zit hier nog met 5 heren
En
5 vrouwen de caps worden wel moeilijk nu zelf ga ik voor gokje keys svitolina durf ik niet aan en bij de heren ga ik voor sinner want eubanks zie ik het ook niet halen tegen medvedev.

Fietsbel

Ik zit zelf met Svitolina én Eubanks nog in mijn team. Zit er aan te denken om de tegenstanders van die 2 captain te maken.. Verder nog Sabalenka en Rybakina. Bij de mannen Alcaraz, Djokovic en Rublev. Wat is wijsheid?

KJP

Vondrousova wint de eerste set. Nu doorgaan!

Nou dat doet ze dus mooi niet.

Laatst gewijzigd
rbc1912

Svitolina wint ook de eerste set :)

rbc1912

Vondrousova wint alsnog. Daar gaan mijn captainpunten

KJP

Pfoe, dat is een grote meevaller. Zonder die korte break was dit nooit gebeurd denk ik.

Bzuidema

Nou daar gaat mijn beker, Pegula verloren.

Mad Max

Aan een bekervdacht ik niet, maarceenbstijging kan ik wel vergeten. Had Pegula gecapt

danusz1986

Drama dat Svitolina door gaat die gaat nu de finale halen. Kansloos om nog een beker te pakken.

Jv1997

Svito captain hier!!

Bzuidema

Svitolina halve finale wie had dat gedacht. Maar Swiatek is gewoon niet zo goed op gras. De 7% die haar als captain hebben gaan cashen zeg.

vevie

Sterk hoor van Svitolina. Hele goede zege. Mijn C Pegula helaas eraf gegaan. Is toch een beetje haar achilleshiel. Is wel een shoe-in voor de kwartfinales, maar verder dan dat lukt haar bijna nooit.

Zou mooi zijn als Svitolina nu de titel pakt, ook al heb ik haar niet. Door haar wel onder de 90% getuimeld. Het kan verkeren.

rbc1912

Hier wel content met Svito. Durfde haar jammer genoeg weer niet te cappen. Heeft me al veel punten gekost. Volgende ronde mag ze wel weer

Pegula (hier ook cap) altijd wel een erg steady 'pick', maar die kwartfinale overleven wil nog niet vlotten

Laatst gewijzigd
HZ57

Als je Svitolina of Vondrousova hebt, zit je volgens mij zeker op een beker. Als je ze allebei hebt, zit je denk ik op goud. Zelf kom ik op 50% uit, is al 3x beter dan Roland Garros.

rbc1912

Hier Svitolina, maar op 85,1% nu, omdat ik haar tot 3x niet durfde te cappen. De captainkeuzes zijn toch wel allesbepalend. Heb 3x fout gezeten en 2x (succesvol) voor een C-dame gegaan. Als ze wint van Vondrousova en je capt haar kun je wel een slag slaan uiteraard

pirazzi

18% had Swiatek als captain, 7% Svitolina.
Maar Swiatek is ook pro Oekraïne.

Bertsu

Hier zeker Vondrousova (steeds captain), geen Svitolina. Sta wel op 99.8%, nog nooit zo hoog gestaan.

Jv1997

Ik zit op 98.4% en heb Sinner als captain.

dawizz

Vondrousova all the way

KJP

Ik heb Vondrousova en Svitolina, nu even de vraag wie ik ga cappen van de twee. Denk dat ik voor Svitolina ga.
Wel bijzonder dat het vrouwentennis mij helpt aan wat een hele goede notering lijkt te worden, want ik weet daar helemaal niet veel vanaf.

Het mannentennis, wat ik wel redelijk volg heb ik juist niet zo’n geweldige keuzes gemaakt.

R. D.

Poeh zelfde als Brabander, toch svitolina niet aangedurfd. Al voor de 4e keer lol, en ze blijft maar winnen.

Scorito logica is natuurlijk nu wel echt cappen en dan verliezen. ;)

Scoritop

Ik vond captain Svitolina dus een vrij “gemakkelijke” keuze. Zij zit al sinds Roland Garros (of wel eerder door het samenwerken met Sluijter) goed in haar vel en speelt goed. Daarentegen is Swiatek echt een stuk minder op gras. Had voorheen maximaal 4e ronde gehaald.

Kanarie

Ik durfde Svitoliina niet aan en ben voor Pegula gegaan :-( Karma voor mijn laffe keuze waarschijnlijk.

Fietsbel

Daar waar ik de vorige ronde Eubanks en Svito captain maakte, gisteren laf gekozen voor Swiatek. Het kan verkeren.

dadeliva

Ik had Swiatek captain gemaakt. Toch 180 punten voor Svitolina en nu op 95,6%.
Ik ga Svitolina ook voor de halve finale cappen. Per saldo is het waarschijnlijk wel gunstig dat Svitolina gewonnen heeft ondanks dat ik Swiatek gecapt heb. Ik heb nu een grotere verschilmaker.
Op zich heeft maar 20% Svitolina, maar van de top 20 van de Wielerflist subpoul heeft 80% Svitolina

1 2 ... 56 ... 60 61

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.