Scorito-Tennis

1 2 ... 57 ... 60 61
Bzuidema

Je gaat nu pas het verschil maken als je Svitolina capt tegen Vondrousova. Omdat de top van het spel die ook hebben. Ze moeten een keuze maken. Of hebben alleen Vondrousova en cappen haar.En de meesten Hebben geen D speelster meer. Dus laat Svitolina maar winnen van Vondrousova dat maakt het enigszins nog goed.

KJP

Pfoe die Ons Jabeur staat wel geweldig te spelen en die heb ik niet. Die zie ik zomaar het toernooi winnen.

vevie

Heerlijk! Ik heb Ons wel. Met winst van haar, kan ik maybe nog weer in de 90% komen. Sabalenka lijkt mij wel de favoriet in de halve finale en om het toernooi te winnen. Ik heb ook Sabalenka, nog. Dus heb sowieso een speelster in de finale, aangezien ze tegen elkaar spelen.

Valvuillerdemoz

Klopt het dat Rybakina gewonnen heeft van Jabeur?
Ik heb Rybakina en zie 2-1 voor Rybakina staan..Toch geeft Scorito er maar 0 punten voor. Is de verrassing te groot, misschien?

Laatst gewijzigd
pirazzi

Fout van Scorito, Jabeur heeft gewonnen.

Valvuillerdemoz

Damnit!

Bzuidema

4 mannen door naar de halve finale. Djokovic (c) Sinner Medvedev en Alcaraz .En 2 vrouwen Sabalenka en Svitolina (c)
Sta op 94% verreweg mijn beste tennis scorito.

rbc1912

Zelfde spelers als jou, bzuidema. Alleen mijn percentage is wat lager: 86,7%
Captains worden Svito en Ðoko

Laatst gewijzigd
Chef83

Wie maak ik cap ? Sviotlina of vounrou .

Ik ga voor svitolina 😄😃😃

KJP

Ik heb ook Svitolina en dat lijkt een verkeerde keuze helaas.

Bzuidema

Helaas Svitolinanis is wel gedaan

dawizz

Vondrousova 👍👍👍

rbc1912

Dit verlies komt hard aan. Als een mokerslag zelfs :(

vevie

Het verlies van Svitolina komt mij dan weer goed uit, tenminste als Sabalenka wint. Jabeur heeft net de tweede set gewonnen, dus wie weet maakt ze het af.

Ik had wellicht ook in de halve voor Jabeur moeten gaan, aangezien ik haar de zege het meest gun. Svitolina was ook prima geweest, trouwens.

Chef83

Ik gun het jabeur ook wel ja speelt ook echt wel goed en vecht voor elk punt

Kanarie

Hier ook Svitolina gecapt. Toch maar 3% gezakt naar 82%. Vondrousova heb im niet, Sabalenka en Jabeur had ik allebei.

Ted de la course

Tot ronde 3 ging ik wel lekker maar vanaf ronde 4 is de mineur ingezet met 2 verliezende caps en 3 verliezende dames. In de KW had ik bij de dames alle 4 de losers waaronder cap Pegula en gisteren is ook mijn laatste troef bij de dames, Sabalenka uigeschakeld. Bij de heren nog wel 4 man in de HF, maar inmiddels naar de 75% gekukeld en veel meer dan dat consolideren zal er niet in zitten.

dadeliva

Ik ging ook met goede hoop de halve finales in met alle 4 de heren en de 2 S'en. Helaas hebben beide dames verloren en na eerder in de week nog op 99% gestaan te hebben ben ik afgezakt naar 90,2%.

R. D.

'@DADELIVA

Ik zag jou idd erg hoog in de WF subleague staan van de week. Ik had je nog een DM gestuurd kijk je die wel eens ? :)

vevie

Zuur voor Jabeur. Weer een finale verloren. Dat begint toch een ding te worden. Choken op het moment suprême.

Fietsbel

Wat vervelend voor degene die Vondrousova als enige captain konden maken!

dadeliva

Op plek 1123 (minder dan 92%) staat de eerste speler met 0 punten deze ronde en dus zonder Vondruseva.
Het is dan wel heel erg bepalend of je deze speelster wel of niet hebt.
Het zou wel aardig zijn als je - zoals bij alle andere spellen - een ranglijst hebt van behaalde Scorito punten.

KJP

Doordat ik Vondrousova niet heb gecapped in de halve finale ga ik een gouden bekertje mislopen vrees ik. Misschien nog gokken op winst Alcaraz..

vevie

Djokovic zal hoogstwaarschijnlijk winnen, maar ik ga voor Alcaraz. Een duimpje zit er toch niet meer in en ik gun het Alcaraz meer.

Bzuidema

Zo denk ik er ook over Vevie. Geen beker meer in het vooruitzicht.En met Alcaraz kan je nog wat punten inhalen mocht het baten. Djokovic wel favoriet natuurlijk maar Alcaraz lijkt onverslaanbaar

1 2 ... 57 ... 60 61

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.