Scorito-Tennis

1 2 ... 58 59 60 61
pirazzi

Bij een inleg van € 190,00 op Djokovic krijg je € 100,00 terug, zo zwaar favoriet is hij bij de bookmakers. Bij een gokje van €100,00 op Alcaraz krijg je €150,00 terug.

Laatst gewijzigd
vevie

Begrijpelijk. Djokovic is op de Australian Open en op Wimbledon bijna onverslaanbaar. Die gaat in deze vorm ook de US Open winnen. Al hoop ik vandaag nog steeds op Alcaraz.

pirazzi

De wedstrijd is al begonnen en je kunt nog steeds captain wijzigen?
Edit: Nu niet meer. 15:12 uur.
Edit 2: Alcaraz lijkt te gaan winnen, toch captain moeten maken dan.

Laatst gewijzigd
vevie

Heerlijk, Carlitos heeft gewonnen!!! Vamos!!!!!!!!

Bzuidema

Vamos Alcaraz. Lekkere partij zeg. Tennis werd steeds beter maar vond Djokovic niet in super vorm hele toernooi al niet trouwens. Maar sleepte vaak wel de belangrijke punten er doorheen. Na een nerveus begin van Alcaraz begon hij in de 2e set echt te tennissen.Verder was het echt een mooi toernooi vond ik. zowel bij de vrouwen als de mannen. Helaas geen beker 87.8%. Maar mooi en spannende tennis gezien. Ik zeg op naar de us open voor een nieuwe poging.

KJP

Nadat ik Vondrousova - Svitolina verkeerd had gekozen heb ik nu op Alcaraz gegokt om toch weer boven die 99% uit te komen. Dat is goed uitgepakt, dus het gouden bekertje is binnen.

Bzuidema

Gefeliciteerd!!

rbc1912

Hier op 79,5% geëindigd. Voor de kwartfinales begonnen zag het er erg veelbelovend uit vooral bij de vrouwen. Had 2 kwartfinalisten niet en die halen nou weer net de finale natuurlijk. Wel mijn 29,2% van vorig jaar ruimschoots overtroffen in ieder geval

vevie

Ikzelf op 83.1%. Ik ga in elk spel altijd voor minimaal een duimpje, dus dit is wat mij betreft niks. Wel hoger dan mijn 70.3% van vorig jaar. Ik zat er tot de KF ook goed in, maar daarna ging het bergafwaarts.

Nog steeds geen prijsje gepakt voor Roland Garros en Wimbledon. Hopelijk volgend jaar beter

Laatst gewijzigd
dadeliva

Geeindigd op 86,4% nadat ik afgelopen maandag nog op 99,1% stond. Het wel of niet hebben van Vondrouseva is wel erg bepalend en veel van je ander keuzes maken niet zo veel uit om een bekertje te bemachtigen (de 1e speler zonder Vondrouseva heeft 93,1%).
Ik had goede hoop met de halve finale favorieten Sabalenka en Svitolina, maar helaas.
In ieder geval veel beter dan de 51% vorig jaar en heeeeel veel beter dan de 14% van Roland Garros.

KJP

Niet onlogisch toch dat een als D-geclassificeerde speelster die het hele toernooi wint uiteindelijk heel veel impact heeft?

dadeliva

Het is logisch dat het een flinke impact heeft, maar ik denk dat de impact nu te groot is. De factoren voor D-spelers zouden in de latere ronden iets afgevlakt moeten worden denk ik. Het komt bij de dames bijna elk jaar wel voor dat D-speelsters een GS-finale halen en soms zelfs winnen (Raducanu, Krejicikova, Andreescu).
Bijvoorbeeld bij de afgelopen Giro kon je heel hoog eindigen met de verrassende sprinter Milan, maar je moest ook wel andere goede keuzes gemaakt hebben voor een bekertje.

KJP

Ik denk dat het grote probleem is dat naast het super onvoorspelbare vrouwentennis het mannentennis juist extreem voorspelbaar is. Neem Djokovic en Alcaraz als A-spelers en je hebt op dit moment gewoon de twee finalisten, waarmee je daar al zekere spelers hebt die veel punten pakken.

Op die manier wordt het heel moeilijk om een D-speler die heel ver komt bij de vrouwen nog te compenseren, omdat de andere goede keuzes in principe al gemaakt zijn. Overigens vind ik D-speelster vooral heel veel impact hebben als je ze constant durf te cappen, iets dat natuurlijk ook funest kan zijn voor een goede score.

Bonorrie

De US open staat weer online op Scorito.

Join de subleague [B]"WielerFlits US open"[/B]

Dannyco

US Open is life ook ik heb een poule gemaakt. Meld aan voor de sub USO4ALL

Benzardi

Doen er nog mensen mee an de US Open?

pirazzi

Honderden.

BlingSagan

Zeker !

Benzardi

Gelukkig ik dacht dat ik de enige was :)

BlingSagan

Ik heb mijn team ingevuld. Wel gekeken naar de loting. Maar nog niet naar de verdeling van spelers over het speelschema.

Benzardi

'@bling

Ik ga er morgen even voor zitten, wel even naar gekeken.
Maar de Vuelta en Top coach waren iets belangrijker. :)

pirazzi

Ja er is nog tijd tot maandag 17:00 uur.

Limburgg

'@benzardi
gelukkig viel het niet samen en hebben we nog tot morgen 17.00 , Vuelta was tijdrovend deze keer was blij toen gister de deadline was whahaha. En dan inderdaad Topcoach en GP nog…. 😬

Laatst gewijzigd
Ric

Het is stil op het tennisfront.
Zijn we uit de D-dames?

Karperdrol

Totaal niet.
Mijn D-dames die ik vooraf had ingevuld hebben een lastige loting, waardoor ik nu weer ga twijfelen.
Paolini, Stephens, Fernandez.

jij??

1 2 ... 58 59 60 61

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.