Scorito-Tennis

1 2 ... 58 59 60 61
Sean Chiappucci

D-dames een ramp deze US open.
Heb een goed gevoel bij Cirstea, maar weet bijna zeker dat geen van de drie dames van mij de derde ronde overleeft.
Naar het speelschema kijken heeft geen zijn in deze catgorie, naar huidige vorm kijken wel denk ik.

Scoritop

2 “zekerheidjes” bij de D vrouwen gekozen nu. De laatste wordt ook gewoon een gok

Benzardi

Wat een bevalling was het weer, maar alles is ingevuld.
Nu maar hopen dat het wat is. :)

Karperdrol

'@scorito 2 zekerheidjes tot welke ronde?
ik zie weinig D-speelsters waarvan ik op voorhand denk, die gaan de 3/4e ronde halen.
vast en zeker zullen er wel een paar doorkomen, maar wie? ben wel benieuwd naar jouw zekerheidjes.

LuckyLuuk

Zekerheden bij vrouwen tennis dat lijkt me sterk. Ben meer op vorm dan op loting afgegaan deze keer.

Karperdrol

Ik ben gegaan voor Cirstea, Bouzkova en Sorribes
Paolini zou ik ook nog wel willen, maar voor wie? en R1 en R2 toch behoorlijke namen of moet dat lukken?

Fietsbel

Alcaraz Djokovic Medvedev
Fritz Tiafoe Minaur
Hurkacz Eubanks Korda
Murray McDonald Popyrin (C)

Swiatek Sabalenka Pegula
Garcia Vondrousova Muchova
Vekic Svitolina Collins
X. Wang Sorribes Bouzkova (C)

Succes allen.

Sean Chiappucci

Dit zijn de 24 toppers die het voor mij gaan doen.
A- Alcaraz Djokovic Medvedev
B- Tiafoe Zverev Musetti
C- Hurkacz Dimitrov Davidovic
D- Wolf (C) Lajovic Shelton

A- Swiatek Sabalenka Jabeur
B- Kvitova Vondrousova Samsonova
C- Svitolina Kalinina Azarenka
D- Bouzkova (C) Cirstea Martic
Good luck allemaal

Benzardi

Dit zijn ze dus:

A- Alcaraz Djokovic Rune
B- Tiafoe Zverev Berrettini
C- Hurkacz Korda Jarry
D- Nakashima Etcheverry (C) Shelton

A- Swiatek Gauff Jabeur
B- Kvitova Vondrousova Samsonova
C- Svitolina Pliskova Azarenka
D- Tsurenko (C) Cirstea Gracheva (out)

Bzuidema

Na een tijdje pauze hier weer terug op het forum
Namen voor de US open:

A Alcaraz-Djokovic-Medvedev
B Tiafoe-Zverev-T.Paul
C Hurkacz-Korda-Eubanks
D Shelton(c)-Mannarino-Wolff

A Swiatek-Sabalenka-Gauff
B Vondrousova-Muchova-samsonova
C Azarenka-Zheng-Svitolina
D Bouzkova-Cirstea-Stephens

Helaas wat te makkelijk gedacht over de loting bij de D-tjes. waren moeilijke beslissingen maar ik zie alweer dat er 2 uit gaan vliegen.Al weet je het nooit . Hopelijk doet de rest het wel beter.

Ted de la course

Tussen de bedrijven door afgelopen weekend toch ook nog een US open team gemaakt. Vorige editie 3% dus kan alleen maar beter. Deze mannen en vrouwen mogen het gaan doen:

A Alcaraz-Djokovic-Sinner
B Tiafoe-Zverev-T.Paul
C Hurkacz-Eubanks-Jarry
D Shelton(c)-Monfils-Kokkinakis

A Swiatek-Sabalenka-Gauff
B Vondrousova-Muchova-Keys
C Azarenka-Zheng-Svitolina
D Bouzkova(c)-Sorribes-Stearns

Op dag 1 nog niemand uitgeschakeld. Succes allemaal en hopen op een mooi toernooi!

Laatst gewijzigd
Mony Tartin

Dit keer geen tijd om de Game to Love podcast te luisteren. De selectie is vooral gebaseerd op loting en Radio Scorito :)

Heren:
Alcaraz/Djoko/Medvedev
Tiafoe/Zverev/Paul
Hurckacz/Dimitrov/Eubanks
Mannarino/McDonald/Monfils(c)

Damesch:
Swiontek/Pegula/Gauff
Vondrousova/Muchova/Keys
Azarenka/Zheng/Svitolina
Stephens/Fernandez/Kenin(c)

Achteraf redelijk zware Dtjes bij de dames qua loting, Stephens al kwijt.
McDonald lekker door en Cap in R2.
Mocht Fernandez het redden in R1, dan zij Cap in R2

pirazzi

Mijn D dame heeft gewonnen!
M.Bouzková © 2 - 0 tegen A. Krueger.
D heren © T. Echeverry moet nog spelen.
Momenteel 480 punten, 70,6%.

Bzuidema

Hier al 3 uitvallers maar dat was te verwachten. Wolff,Stephens en Korda.
Wel mijn 2 captains gewonnen. Brengt mij op 680 punten voorlopig (95.9%). Maar dat kan snel achteruit gaan met Tennis scorito. Maar ik zal hier toch wel aardig moeten scoren wil ik in de index vooruit gaan.Vorig jaar 42% dus dat moet beter.

HZ57

Laatste keer dat ik een Nederlander het voordeel van de twijfel geef. Stellen altijd weer teleur. Ja toch, niet dan, meneer Griekspoor

Mad Max

De eerste keer dat ik het tennisspel speelde deed ik maar wat en kwam op 93%. Toernooien daarna veel tijd ingestoken wie zijn er in vorm, niemand uit het zelfde kwart, resultaten op grand islam toernooien. Het haalt allemaal niets uit, je kunt net Zoë goed lootjes trekken uit de verschillende categorieën. Alleen de A categorie is redelijk voorspelbaar met dank aan Djokovic

KJP

Hier iedereen door in ronde 1. Maar ik vond het qua D-spelers erg lastig dit keer, zeker bij de vrouwen. Dus daar ga ik de komende ronde veel uitvallers hebben vrees ik.

HeldS

Ik heb al 5 uitvallers, waarvan 4 D-tjes. Toch teveel risico genomen hierin. Het gevoel dat ik daar toch te ver in het schema aan het kijken ben in de hoop dat het D-tje veel rondes overleefd. Gelukkig de captains wel door.

Wel blijven de hoop houden, boven de 50% (score van vorig jaar), moet ik wel kunnen overtreffen.

zitvlees

zijn er hoge index tennis spelers die zin hebben om mee te doen aan de battle of the subleagues? Stuur mij dan even een DM. Ondertussen is ons wielergroepje aardig op weg en willen we nu mee doen met de andere spellen waar we nog een aantal spelers voor zoeken.

Mocht je ook hoog scoren in wielrennen en voetbal, dan is dat helemaal mooi meegenomen.. Let me know!

Benzardi

Ronde 1 is geweest en we staan er niet erg slecht voor met 800 punten en 4 uitvallers
Op naar ronde 2 :)

HZ57

Wat blijft tennis, net als de meeste sporten onvoorspelbaar. Wozniaki wint van Kvitova en Zheng van Ruud.

Bzuidema

Klopt HZ57. Mijn zekere captain Azarenka is er ook al uit. Dat is balen. Lijkt er op dat ik ook dit keer verkeerde keuzes heb gemaakt. Kan gebeuren. Maar het blijft onvoorspelbaar idd.

pirazzi

Christea won verrassend van Rybakina. 120 punten, als captain was dat 360 geweest. Nu 270 punten met Ostapenko (c). Bij de heren Fritz ©, D speler Mannarino heeft al verloren en of C speler Dimitrov van Zverev wint is ook niet zeker.

Laatst gewijzigd
Bzuidema

De 3e ronde is gespeeld. Dat betekend dat we de balans kunnen opmaken. Mijn 2 captains gewonnen Shelton en Zheng. wel een paar uitvallers.
en kom ik op een 92.9 %.
Voor de 4e ronde heb ik nog over: Alcaraz,Djokovic,Medvedev,Tiafoe(c) Zverev,T.Paul en Shelton.
Bij de vrouwen heb ik nog over Swiatek Sabalenka Gauff,Vondrousova, Muchova,Zheng,Cirstea(c)
Hopelijk kan Cirstea nu doorstoten. Bij de vrouwen is er vaak een D speler die ver komt.

P. Krul

'@bzuidema, we hebben exact dezelfde spelers over!
Aangezien ik op 98,5% sta ben ik erg benieuwd of je ooit verkeerde captain had, of dat het verschil ergens anders gemaakt is.

1 2 ... 58 59 60 61

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.