Scorito-Tennis

1 2 ... 58 59 60 61
Bzuidema

Ik had de vorige ronde Azarenka cap wat niet goed uitpakte. Scheelt toch een paar punten.

P. Krul

Ondertussen heb ik captain Paul verloren en cirstea geen captain gemaakt. Shit happens

Nopper

Volgens mij is de US Open minder onvoorspelbaar dan de overige grand slams want ik heb nog 6 van de 8 kwartfinalisten bij de heren en 5 van de 8 bij de dames en toch maar op 73%.

HZ57

'@nopper, verkeerd gecapt? Met 4 heren en 2 dames op 95,2%

Bzuidema

Klopt, gaat opzich wel prima nu. Sta op 96 % Zverev van Sinner gewonnen had ook zomaar anders kunnen vallen. Bij de vrouwen ook. Verliezen echt vaak hun servicebeurt. Ook zheng van Jabeur gewonnen dus dat is dikke prima hier. 6 vrouwen en 6 mannen naar de kwartfinale.

Nopper

'@HZ57, ik heb 1x captain fout gehad en verder waarschijnlijk te voorzichtig geweest. Bij dames laatste 2 ronde een B speler ipv Cirstea, durfde het niet aan

HZ57

'@Nopper, dan zal daar het verschil in zitten. Heb zelf alle rondes Shelton en Cirstea als captain. Pakt gelukkig goed uit, maar moet deze gok ook nu weer nemen omdat ik te weinig spelers heb.

Bzuidema

Wie durft er nu 2 Dtjes te cappen dan?

HZ57

Ik dus, alle A Spelers moeten tegen een B speler bij nij en dat geeft ook geen zekerheid. Dus dood of de gladiolen.

Bzuidema

Ik twijfel enorm maar denk toch dat ik ga voor Cirstea als captain ga. Gauff net al gewonnen. Met Sabalenka krijg je te weinig punten tegen zheng. En Zheng durf ik niet aan. En Muchova -Cirstea is wel een aardig open wedstrijd. En Vondrousova tegen Keys kan het ook alle kanten op.Dus dan kies ik voor de meest haalbare punten. Bij de mannen Tiafoe. Denk toch dat hij het zal redden tegen Shelton. Mocht Shelton toch winnen dan krijg ik nog een paar punten .En de rest is te weinig.

P. Krul

Net als HZ57 voor de Dtjes gegaan. Er heeft er toch 1 gewonnen dus de moeite waard geweest.
Zuidema, Tiafoe en cirstea eruit is wel erg zuur omdat Tiafoe dus niet de zekerheid gaf waar je op hoopte.

Op Rublev, Gauff en Keys na heb ik alle deelnemers. Ongekende luxe na bijv een dramatisch roland garros

HZ57

1 van de 2 gewonnen lijkt mooi, maar lijkt voor mij niet tot een stijging te.lijden waar ik op gehoopt had. Sta nu op 90,3. Als Alcazar wint heb ik wel alle halve finalisten bij de mannen. Bij de vrouwen heb ik alleen Sabalenka en Zheng over. Dus dat zal wel zakken worden. Temeer omdat Shelton nu tegen Djoko staat die zalndat niet gaan redden denk ik.

Bzuidema

Ja dat heeft voor mij dus toch niet zo goed uitgepakt.

HZ57

'@Bzuidema, helaas verkeerd om gegokt. Ga nu even afwachten wat mijn score is. Dan kijken of er nog iets ze verdedigen valt of dat ik opnieuw de gok neem met Shelton

Bzuidema

Helaas, Het is maar een spelletje. Maar eigenlijk gaat het heel goed. heb 7/8 spelers door naar de halve finale, maar dan moet je wel de goede captain kiezen dit keer.

Laatst gewijzigd
HZ57

Zit nog op een stevig duimpje 94% met 4 mannen in de halve finale, bij de dames alleen Sabalenka over. Als die nog kampioen wordt hoop ik het duimpje te verdedigen, durf Shelton niet meer te cuppen tegen Djoko. Beste scenario voor mij is dat Shelton toch wint. Hoop het duimpje te behouden, beter dan niets. Stond overigens na de 1e ronde op 30%, dus mijn captain goks hebben verder wel goed uitgepakt.

HZ57

Sabalenka wint met 1 dame goed 0,1% gestegen. Bij de heren hoop ik nu dat Shelton en Medvedev winnen. Die hebben een lagere pickrate en zullen ook minder tot cap worden gebombardeerd. In dat geval zit een bekertje er nog in. Zou mijn 1e zijn.

Bzuidema

Ik heb gegokt op Muchova om toch nog wat te forceren. Dacht al wel dat de meeste op Sabalenka zullen gaan dus dan zou ik ook geen verschil maken.
Sabalenka wint dan ook nog met de hakken over de sloot. Shelton nu captain maken gaat me wat te ver. Medvedev zie ik niet winnen van Alcaraz dus blijft er maar een over .Nog steeds dubbele score vergeleken vorig jaar dus dat is prima voor de index.

pirazzi

Het staat nog 0-0 volgens Scorito maar in werkelijkheid staat Djokovic 4-1 voor.

KissMyAce2.0

Nee, die 0-0 klopte denk ik

pirazzi

© Donald J. Trump.
Ondanks captain Djokovic toch nog 3,4% gezakt naar 62,8%.

HZ57

Door het verlies van Sabalenka uiteindelijk mijn 1e beker misgelopen. Op 94% blijven hangen. Mijn 3e duimpje dat dan weer wel.

Bzuidema

Uiteindelijk in de finale beide captains goed en gestegen naar een 93%. Mijn beste score bij Tennis dus mag niet klagen. Helaas geen beker. Volgende keer beter maar voor een beker moet je bijna alle captains wel goed hebben.

HZ57

'@Bzuidema, jammer van Shelton dan had je de 2e beker wel binnen gehad.

mas22

Tennis is voor mij over het algemeen een drama voor mijn index, soms een uitschieter maar meestal ruk. Maar dit jaar was prima met 91,6 / 95,4 / 88,5 / 97,3

Dat zal volgend jaar wel weer een slagveld worden

1 2 ... 58 59 60 61

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.