Ik sluit de US Open af met 93.8%. Mijn enige tennis prijsje dit jaar. Dat moet volgend jaar beter. Vuelta gaat wel een bekertje opleveren, waarschijnlijk brons. Toch prima.
Mijn beste Scorito jaar tot nu toe met 13 toevoegingen aan mijn prijzenkast. Dit jaar alleen WK Darts nog, maar die prijs telt mee voor 2024.
De Tennismanager op Scorito is weer online! Sluit je aan bij Les Raquettes de Roland Garros (te vinden onder naam afkorting LRDRG) selecteer je team voor zondag 26 mei om 11:00 uur. Doe gezellig mee en laat je tennisvaardigheden zien!
Aanmelden: 🏆
https://www.scorito.com/subleague/739667/roland-garros-2024/lrdrg/45601b3d-478f-4cc4-84a5-94a486a53474?utm_source=league&utm_medium=copylink&utm_campaign=inv
Vorm in damestennis zegt vaak niet zoveel want dat is altijd zo onvoorspelbaar. Ik ben er met mij A-spelers bij de heren ook nog niet uit, paar met wat fysieke ongemakken. Dat kan goed gaan maar kan ook na ronde 1/2 al afgelopen zijn
Ik beoordeel puur op statistieken, bookies etc mijn lijst omdat ik geen tennis volg. Zou graag tips krijgen over wie niet te nemen en wie ik absoluut mis..
A & B hou ik voor me ;)
C en D spelers als volgt nu:
Mannen: Jarry, Khachanov, Auger Aliassime & Tabilo, Davidovich, Struff
Vrouwen: Keys, Svitolina, Alexandrova & Siniakova, Badosa, Andreescu
Alexandrova haar record op gravel dit seizoen is 1-5 (winst - verlies) dus die is nou niet echt in vorm. Nog nooit voorbij 3e ronde in Parijs en haar tegenstander staat ze aardig te raken in Rabat.
yastremka zal ook niet voorbij ronde 3 raken. Tja wie dan naast svitolina en keys? Azarenka, krejcikova, Stephens? Ik heb eigenlijk geen idee.
Helemaal mee eens, maar als je binnen een categorie twijfels hebt tussen spelers kan het wel een doorslaggevende factor zijn.
Vind RG sws de lastigste GS om te voorspellen. Gravel zo'n specifieke ondergrond dat je hier een heel brede groep aan spelers hebt die ver kunnen komen. Het blik gravelbijters dat nu wordt opengetrokken die je op de andere GS vrijwel niet ziet maakt het in mijn ogen niet makkelijker.
in heb niet veel verstand van tennis hoor graag wat jullie van mij team vinden
heren
a djokovic sinner alcaraz
b rublev fritz rune
c auger aliasime bublik griekspoor
d tabilo zhang ofner
vrouwen
a swiatek sabalenka gauff
b sakkari jabaur collins
c keys switolina alexsandrova
d fernandez siniakova andreescu
Hé Kevin.
Op zich gewoon een goed team maar ik zou wel Sakkari leker thuis laten. Alleen voor wat betreft de A heren is het dit jaar een grote tombola. Alle 3 heren die jij kiest hebben wel iets wat niet goed zit. Djoko voelt zich niet ok, verliest ook veel partijen de laatste tijd (maar hé, Djoko is Djoko..), Sinner weinig gespeeld vw blessure, zegt dat hij ok is, maar heb zo mijn twijfels, en Alcaraz is ook nog niet echt in topvorm. Ik wil je niet zeggen wie je er uit moet halen, maar maak in ieder geval een plaats vrij voor Zverev.
Succes in ieder geval !
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.