Scorito-Tennis

1 2 ... 7 ... 60 61
Bonorrie

and the winner is ........................ Andy Murray

Bonorrie

Schrijf Murray nooit af.
Heet zowel in de 1e als de 2e ronde een 5-setter gespeeld en overleefd. 2e ronde zelfs na een 2-0 achterstand.

Laatst gewijzigd
niek-vdv

'@Bonorrie in de eerste ronde zelfs een matchpoint overleefd en nu mocht zijn tegenstander in de derde set serveren voor de winst zelfs. Ongekende prestatie

Laatst gewijzigd
Capra

Heb nog 8 heren en 6 dames over.
Op zich redelijk gemiddeld, van de 4 captains 2x goed en op 27 %.
Hoop dat het de volgende ronde met Nishioka en Ostapenko als caps wel aardig omhoog gaat.....

R. D.

Nou, ik moest even een paar uur bijkomen van het verlies van Kapitein Kokki, wel zuur hoor. Nog 8 mannen over en 7 dames. Helaas niet zo mooi verdeeld. Ik ga ook voor Ostapenko want Super Linda durf ik niet. Bij de mannen ga ik op safe denk ik, met Sinner. Maar ik kan nog altijd in een gekke bui toch voor Shapovalov of zelfs Brooksby gaan. Sta ondanks het verlies van Kokki nog op 88%, wat ook net niks is.

rbc1912

Hier nog 9 heren en 7 dames over. 98,4% :)

Heren:
A: Đoković, Tsitsipas, Medvedev
B: Norrie
C: Tiafoe, Shapovalov, De Minaur
D: Nishioka, Brooksby

Dames:
A: Şwiątek, Garcia, Sabalenka
B: Keys, Bencic, Collins
C: -
D: Linda Fruhvirtova

Nishioka durf ik denk wel aan als 'cap', maar bij de vrouwen nog steeds in dubio over Linda of de 'veiligere' Bencic.

Laatst gewijzigd
Platje

Nog 10 mannen (Korda en Medvedev tegen elkaar) en 6 vrouwen.. op 80% nu
Na ronde 3 kan ik zomaar met 2 vrouwen overblijven

Ik ga voor Wolf en Vekic! Laat Linda maar verliezen (sorry mensen 😜). Waarschijnlijk word ik nu gestraft en verliezen mijn captains en wint Linda wel 😀

kevinraar

sta op maar 42.9 5 mannen en 7 vrouwen nog over mij caiptans worden

nishioka

bij de vrouwen twijfel ik tussen deze 3
kalinina
zhang
ostapenko

RVH

Ostapenko en Nishioka it is for me.

Beste odds in de hoogste categorie die ik over heb. Spelen beiden vanacht al. Morgen weer spannend wakker worden dus. Dat vind ik wel leuk aan de AO met Scorito!

rbc1912

Dat is ook echt het eerste waar je dan aan denkt hè: 'Wat is er in Melbourne gebeurd?' :)

Laatst gewijzigd
P. Krul

Erg tevreden. 6 spelers verloren. Volgende ronde 2x een D'tje als captain

Heren:
A: Djokovic, Medvedev, Tsitsipas
B: Sinner, Auger-Aliassime, (Fritz)
C: Tiafoe, Shapovalov, minaur
D: Nishioka, wolf(C) , (Cressy)

Dames:
A: Swiatek, Pegula, Garcia
B: (Kudermetova) , Bencic, Keys
C: (samsonova) , Azarenka, (Zheng)
D: (Begu) , Linette, Vondrousova(C)

rbc1912

Als jij de eerste 2 rondes goed 'gecapt' hebt, moet jij toch wel enorm hoog staan?

Laatst gewijzigd
P. Krul

Begu heeft me in ronde 2 in de steek gelaten, maar 98% is dan helemaal hoog.

R. D.

Denk je op safe te spelen met Sinner ...

Sloddies

Maar hij heeft uiteindelijk toch nog vlotjes gewonnen... Deze Brabander werd vrolijk wakker toen hij las over de winst van Nishioka en Ostapenko. Deze AO lijkt mijn ranking een boost te gaan geven.

Platje

Tis nog erg vertekenend natuurlijk maar goed stijgen zal je sowieso. ik nu meteen ruim 25% gezakt en nog net boven de 50%.

Ik hoop morgen net zo lekker wakker te worden als de Brabander 😀

R. D.

Ja die ranking tussendoor is soms zo vreemd, ligt echt compleet aan wat de populaire captains zijn en wanneer die spelen. Ik had Sinner en Ostapenko en schoot meteen weer van 88% naar 94% maar dat verwacht ik niet vol te houden. Er zijn vast nog mensen die hun captains pas morgen hebben.

Platje

Klopt, maar 2 captains goed in deze fase van het spel is meestal wel een stijging in ranking. Als 1 van mijn captains morgen verliest kan ik een goede ranking wel weer uit mijn hoofd zetten

Ketjap Manis

Ben nu al van 90% naar 70% gezakt. Captains Wolf en Pliskova spelen morgen pas. Zo zie je maar dat je nooit te snel je poultje moet afschrijven. Toen ik een gouden beker pakte zat in R3 ook nog rond de 75%.

rbc1912

Van 98,3% naar 94,7% gezakt :(
Captain Nishioka, Tsitsipas en Şwiątek door.
Norrie en Collins uitgeschakeld
Het ziet er verder ook niet heel best uit met Tiafoe, Shapovalov en Keys die alledrie achter staan... ik hoop op wat wendngen daar

Laatst gewijzigd
Rad

'@Ketjap Manis; En zo zie je dat je nooit te vroeg moet juichen. Stond gister rond de 99% grens. Nu met verlies van Keys en de problemen voor Shapovalov en Tiafoe kan ik het denk ik wel schudden. Of m'n D-captains (moet toch wat) gaan de meubelen redden aankomende nacht.

RVH

Heerlijk wakker geworden met beide captains gewonnen, maar momenteel staan Shapovalov, Tiafoe en Keys er niet goed voor.

rbc1912

Nu heeft vrijwel iedereen dat trio, dus dat maakt ook geen enorm verschil. Hoewel dat op jet eerste gezicht wel zo lijkt
Keys intussen uitgeschakeld. Tiafoe en Shapovalov rechten de rug

Rad

Hmm ja, het alternatief (voor mij) was Krejcikova/Rybankina, en die zijn wel door..

Bzuidema

36 procent gestegen tot 83% met Nishioka en ostapenko als Captain mede door tips van het forum hier. Maar dat wil niet zeggen dat het een super dag is vandaag. Gisteren veel afvallers en ook nu ziet het er niet goed uit. Maar is ook wel goed te zien dat er op dit soort toernooien niet zomaar gewonnen wordt.

1 2 ... 7 ... 60 61

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.