Nou, dat waren 2 dagen met veel uitvallers.
Bij de vrouwen ondertussen alleen nog over:
Swiatek, Gauff, Krejcikova en Bencic. Bencic moet als captain morgen nog spelen, de rest is gelukkig door naar ronde 4.
Bij de mannen ging het vandaag mis voor Tiafoe, Shapovalov en Medvedev. Het ging gelukkig wel goed voor Sinner en Lehecka. Helaas heb ik Lehecka geen captain gemaakt, maar wel een mooie 0% pick naar ronde 4.
Morgen moeten Djokovic, Rublev, De Minaur en Shelton als captain het beter gaan doen dan de mannen vandaag.
Weer 2 mannen kwijt, als Djoko verliest heb ik niemand meer in de onderste helft van het schema. Aan de bovenkant heb ik er nog 4, waar Sinner en Tsitsipas helaas niet alle twee door kunnen.
Bij de dames nog 7 over.
Bencic tegen Sabalenka
Krejcikova tegen Pegula
Denk dat ik wel voor Super Duper Linda moet gaan.
Na vannacht nog over:
A: Tsitsipas, Djokovic (speelt nog)
B: FAA
C: Korda
D: Wolf (c)
A: Swiatek, Sabalenka, Gauff
B: Bencic
C: Ostapenko (C), Alexandrova (gaat zo spelen)
D: Fruhvirtova
WInst van Wolf was erg fijn! Nu op 97,2% en afwachten of Djokovic en Alexandrova winnen.
In de de vierde ronde kies ik voor Wolf en Super Linda als captain. Mocht Alexandrova winnen is zij ook nog een optie tegen Garcia. Ik heb wat speelsters die tegen elkaar moeten nu (Sabalenka en Bencic / Ostapenko en Gauff).
Even snel door de wedstrijd van Linda en Vondrousova gegaan, was ook wel een kwestie van Vondrousova die weer eens boos werd en rare dingen deed op de beslissende punten. En Linda bleef juist koel en kwam met een handige MTO, waarna juist Vondrousova meer last kreeg van een blessure. Vekic daarentegen veel soepeler door. Ik denk dat ik de bookies wel snap, desalniettemin ga ik ook voor Linda :)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.