Scorito-Tennis

1 2 ... 8 ... 60 61
danusz1986

Wat een vieze chocke van Tiafoe. 6-1 voor gestaan in de 4e set tie-break.

Platje

Tiafoe.. 6-1 voor in de tiebreak.. prutser 😌 en shapo die drie breekpunten niet kan benutten..

Laatst gewijzigd
Bzuidema

Medvedev ook achter kan er nog wel bij.

rbc1912

Nou op 1 dag Keys, Collins, Norrie, Tiafoe en Shapovalov eruit. En Medvedev ziet er vooralsnog ook niet rooskleurig uit

R. D.

Voorlopig alleen Shapovalov kwijt, en Medvedev heb ik niet.

Korda heb ik wel. :D

rbc1912

Jij hebt dus een heerlijke dag ;)

R. D.

Die had ik ook wel verdiend na gisteren haha. 9 in actie vandaag en maar eentje eruit. Morgen heb ik er maar 6 in actie en mn captains zijn al geweest dus dat wordt geen topdag. Voorlopig even genieten op 95.2%.

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Na vannacht nog over:

A: Tsitsipas, Djokovic
B: FAA
C: Korda
D: Bonzi, Wolf (c)

A: Swiatek, Sabalenka, Gauff
B: Bencic
C: Ostapenko (C), Alexandrova
D: Fruhvirtova

Op 88,9%. Hopen dat Wolf wint!

Flater

Nou, dat waren 2 dagen met veel uitvallers.

Bij de vrouwen ondertussen alleen nog over:
Swiatek, Gauff, Krejcikova en Bencic. Bencic moet als captain morgen nog spelen, de rest is gelukkig door naar ronde 4.

Bij de mannen ging het vandaag mis voor Tiafoe, Shapovalov en Medvedev. Het ging gelukkig wel goed voor Sinner en Lehecka. Helaas heb ik Lehecka geen captain gemaakt, maar wel een mooie 0% pick naar ronde 4.

Morgen moeten Djokovic, Rublev, De Minaur en Shelton als captain het beter gaan doen dan de mannen vandaag.

kevinraar

heb nog maar 4 mannen en 4 vrouwen over waarvan 2 mannen en 2 vrouwen al door zijn naar ronde 4

sta op 57.1

Laatst gewijzigd
rbc1912

Super Linda flikt het hoor :)
De Minaur ook door
Vlieg gelijk ruim 10% (!!!) omhoog naar 98,7%

Laatst gewijzigd
dadeliva

Gisteren na verlies van Keys. Shapo, Medvedev, Norrie en Tiafoe teruggezakt naat 76 procent, maar nu na winst van captains Wolf en Vekic 22% gestegen naar 98,6

Ketjap Manis

Hier door winst van Wolf en Fruhvirtova weer terug op 97,8%. Benieuwd hoe de hamstring van Djoko zich houdt zo.

Laatst gewijzigd
rbc1912

Wordt door een Scorito-bril gezien wel een clash der titanen tussen Super Linda en Vekič

R. D.

Weer 2 mannen kwijt, als Djoko verliest heb ik niemand meer in de onderste helft van het schema. Aan de bovenkant heb ik er nog 4, waar Sinner en Tsitsipas helaas niet alle twee door kunnen.

Bij de dames nog 7 over.

Bencic tegen Sabalenka
Krejcikova tegen Pegula

Denk dat ik wel voor Super Duper Linda moet gaan.

Laatst gewijzigd
Rad

Gefeliciteerd Linda durfals! Hier voor de (voor mij) meest logische keuze Vondrousova gegaan. Dan de volgende ronde maar vol op Fruhvirtova cappen

R. D.

Oh had je ze allebei ?

Dat doe ik uit principe niet, iemand cappen die tegen een speler moet die ik ook heb. Tenzij ik niet anders kan.

niek-vdv

Ik had ze ook allebei, alleen geen C'tjes meer en ook de B's vond ik niet echt zeker. Dus ook voor Vondrousova gegaan, tenminste nog 120 aan overgehouden tenminste haha.
Volgende ronde maar gewoon weer Wolf en Linda dan maar.

rbc1912

'Gewoon' Wolf en Linda...

Alsof het de normaalste zaak van de wereld is :)

Hier 'gewoon' voor Nishioka en Linda

Ketjap Manis

Linda qua odds weer flink de underdog. Benieuwd waar ze dat op baseren. Pliskova een 7-0 h2h tegen Zhang, dus zij lijkt de veiligere keuze.

Platje

Hier gewoon Wolf en Vekic.. Vekic vs Linda wordt cruciaal voor een goede notering :)

rbc1912

Die 'odds' neem ik ook maar met een korreltje zout hoor. Waarom zou een 17-jarig talent de grote underdog zijn tegen een 26-jarige? Die ietsje hoger (mag geen naam hebben) op de ranking staat. Eerder redelijk 50/50 toch?

Laatst gewijzigd
R. D.

Ik weet ook nog niet of ik Super Linda aandurf hoor, maar het enige alternatief voor mij is Swiatek.

Ostapenko heeft nl nog minder kans denk ik, en de andere 4 spelen tegen elkaar.

Misschien zou ik Bencic nog aandurven ...

arjenzvob

Na vannacht nog over:

A: Tsitsipas, Djokovic (speelt nog)
B: FAA
C: Korda
D: Wolf (c)

A: Swiatek, Sabalenka, Gauff
B: Bencic
C: Ostapenko (C), Alexandrova (gaat zo spelen)
D: Fruhvirtova

WInst van Wolf was erg fijn! Nu op 97,2% en afwachten of Djokovic en Alexandrova winnen.

In de de vierde ronde kies ik voor Wolf en Super Linda als captain. Mocht Alexandrova winnen is zij ook nog een optie tegen Garcia. Ik heb wat speelsters die tegen elkaar moeten nu (Sabalenka en Bencic / Ostapenko en Gauff).

niek-vdv

Even snel door de wedstrijd van Linda en Vondrousova gegaan, was ook wel een kwestie van Vondrousova die weer eens boos werd en rare dingen deed op de beslissende punten. En Linda bleef juist koel en kwam met een handige MTO, waarna juist Vondrousova meer last kreeg van een blessure. Vekic daarentegen veel soepeler door. Ik denk dat ik de bookies wel snap, desalniettemin ga ik ook voor Linda :)

1 2 ... 8 ... 60 61

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.