Scorito-Tennis

1 2 ... 9 ... 60 61
Bzuidema

Is het de gok waard om Nishioka te cappen morgen? Sta op 70 %. Als ik op zeker ga kom ik ook niet veel hoger lijkt mij.

rbc1912

Ik durf het wel aan denk

Hier nog 4 mannekes en 5 vrouwkes over

A: Đoković, Tsitsipas
B: -
C: De Minaur
D: Keizer Nishioka

A: Şwiątek, Garcia, Sabalenka
B: Bencic
C: -
D: Super Linda

Het houdt niet echt over dus. Dat Ðoković en De Minaur en Sabalenka en Bencic tegen elkander moeten is ook niet echt prettig.
Maar dankzij 6x goed cappen toch op een heerlijke 98% nu :)

Volgende ronde ga ik 'gewoon' voor Nishioka en Fruhvirtova. Mocht er maar 1 winnen dan ben je alsnog spekkoper. Ga je voor 1 D-tje zul je net zien dat dat de verkeerde is

Laatst gewijzigd
danusz1986

Ik ging voor Zhang en Bautista en ga nu vooralsnog voor Korda en Linda. Geen geweldig alternatief voor Linda. Korda Hurkacz is natuurlijk ook geen uitgemaakte zaak.

P. Krul

Heren
2x A, 2x B, 1x C, 2xD
Dames
3x A, 1x B, 1x C, 1x D

Nog erg veel spelers in de race, maar door 2x verkeerd cappen geen 99+
Volgende ronde:
Azarenka en wolff (c)

kevinraar

sta op 54.3 heb dit nog over

mannen
a djokovic
b auger alliasime
c mineur
d nishioka

caiptan twijfel tussen nishioka en auger aliasime

vrouwen
a swiatek
b benic
c zhang
d niemand meer

caiptan zhang

R. D.

Ik ga ook Korda en Linda cappen.

RVH

Nog over bij de mannen:
A: Tsitsipas, Djoko
B: FAA, Rublev
C: -
D: Nishioka

Nog over bij de vrouwen
A: Swiatek, Pegula
B: Bencic
C: Ostapenko
D: -

Momenteel op 83.5%. Ga waarschijnlijk voor Swiatek en FAA als captains. Op naar Roland Garros

Bzuidema

Ik heb ook weinig meer over.
A Djokovic, Tsitsipas
B Auger - Aliassime
C De Minaur
D Nishioka (c)

A Swiatek, Pegula
B Bencic (c)
C Ostapenko
D.

Toch even gokken met de captains weinig meer te verliezen. En zeker bij de dames kan het altijd alle kanten op.

Ketjap Manis

Hier nog:
A Djoko, Tsitsi
B FAA
C De Minaur
D Wolf (C)

A Swia, Pegula, Saba
B Bencic
C Ostapenko, Pliskova (C)
D Fruhvirtova

Nu op 97,1%

dadeliva

Gemiddeld heeft iedereen nog 4,5 man en 4 vrouwen over. Een flinke kaalslag deze ronde bij de meesten.

Ik heb zelf nog over
A Djokovic Tsisipas
C de Minaur
D Wolf Nishioka

A Swiatek, Pegula Sakalenka
b Bencic
C Osyapenko
D Vekic

Ik sta op 98,1 en ga Wolf en Vekic cappen

Flater

Vandaag alleen maar winst voor mijn spelers, waaronder 2x de captain. Hierdoor 25% gestegen naar 75%.

Ik heb de volgende spelers over.
Heren:
A: Djokovic
B: Rublev en Sinner
C: De Minaur
D: Lehecka en Shelton

Dames:
A: Swiatek en Gauff
B: Bencic en Krejcikova
C: -
D: -

In ronde 4 ga ik voor Shelton en Bencic als captain. Hopen dat Shelton de hier veelgekozen Wolff eruit kan slaan.

rbc1912

Wel leuk om te kijken wie je van de diverse categorieën had moeten selecteren om de perfecte score te behalen. We starten bij de mannen

A: Ðoković, Tsitsipas, Medvedev (heb ik alledrie)
B: Hurkacz, Sinner, FAA, Rublev, Rune (en dus niet Berrettini, Fritz en Norrie, Brabander)
C: Khachanov, Korda, De Minaur, Bautista, Paul (alleen De Minaur)
D: Nishioka, Lehecka, Shelton, Wolf (alleen Nishioka)

Dan de dames:

A: GEEN Jabeur en Sakkari (en die heb ik ook niet)
B: Rybakina, Krejcíková, Bencic (alleen Bencic)
C: Ostapenko, Azarenka, Pliškova, Zhang (en dus geen Zheng, Brabander. Verder ook niemand)
D: Zhu, Linette, Vekič, Linda Fruhvirtova (alleen Linda)

Ab Normaal

Djoko toch wel serieus last. Ga nu toch twijfelen om De Minaur te cappen. Nog meer die met die gedachte spelen?

rbc1912

Neen.
Moet eerlijk zeggen dat het wel door mijn hoofd spookte. Maar hij wint toch weer met 3-0

Laatst gewijzigd
vevie

Nishioka krijgt een ferme voet in zijn reet, op deze manier. Met zijn nederlaag, aanstaande, is mijn AO over en sluiten. Op naar RG. Moet toch meer gaan kijken naar het schema, zodat ik in elke speelhelft genoeg spelers selecteer.

Edit: Nishioka idd pak rammel gehad.

Laatst gewijzigd
R. D.

Ostapenko verrassend gewonnen, Kapitain Korda ook. Terug op 96.5%.

Alle ogen nu gericht op Super Linda.

Laatst gewijzigd
vevie

FAA ook gesneuveld. Ik heb alleen nog Djokovic en Tsitsipas aan het front.

Bij de vrouwen kon Krejcikova naar huis. Alleen nog Pegula en Azarenka over en die spelen in de volgende ronde tegen elkaar…

arjenzvob

Na vannacht:
A: Djokovic, Tsitsipas (speelt nog, ik verwacht winst)
B: FAA (out)
C: Korda
D: Wolf (c)

A: Sabalenka
B: Bencic
C: Ostapenko
D: Super Linda (c)

Op 95,2%, na winst Tsitsipas paar tienden meer.

rbc1912

Nou zeg. Captain Nishioka kansloos ten onder en Şwiątek eruit. Nu is die laatste niet zo'n punt omdat iedereen die heeft. Maar toch. Ook niemand meer in die helft van het schema. Morgen nog 4 dames in de andere helft. Sabalenka tegen Bencic en verder nog Garcia en Super Linda. Gezakt nu naar 89,9%. En ik hou mijn hart vast voor de volgende dagen :(

Zal ook even een lijstje maken:

A: Ðoković, Tsitsipas (nog bezig)
B: -
C: De Minaur
D: Nishioka (C) (out)

A: Świątek (out), Garcia, Sabalenka
B: Bencic
C: -
D: Super Linda (C)

Vooral bij de mannen is de spoeling wel erg dun geworden. Die doen sinds afgelopen US Open weinig onder qua onvoorspelbaarheid ten opzichte van de dames.
Bij de dames zit er nog wel wat in het vat. Alleen erg jammer dat die allemaal in de 2e helft zitten. En had nog wel zo goed op de verdeling gelet. Maar nu blijken Ostapenko en Rybakina dus goud waard en die heb ik dus net niet

Laatst gewijzigd
kevinraar

ik heb nog maar 1 man over in de kwartfinale djokovic of de mineur

bij de vrouwen 1 al in de kwartfinale en nog 2 die moeten spelen

R. D.

Ik heb straks zowel bij de mannen als de vrouwen iemand in 3 van de 4 kwartfinales. dan valt de schade nog mee. Vooral Ostapenko kan nog wel eens een leuke captain zijn.

HeldS

Bij mij niet veel soeps. Sowieso is tennis by far mijn slechte spel. Desondanks vind ik het wel een leuk spel. Helaas is de loting altijd pas laat waardoor het echt zinvol puzzelen altijd pas laat kan starten.
Nu op 60%, bij de dames nog Pegula en Sabalenka, bij de heren kan captain Wolf hopelijk nog wat doen aan de score.

rbc1912

Ik vind het ook gewoon echt een loterij hoor. Heb er nu 5 gespeeld. Vorig jaar bij de AO een bronzen beker behaald, bij Roland Garros een duimpje. Mijn 2 US Opens waren tussen de 60 en 70% en bij Wimbledon had ik 29,2%. Ja, j U leest het goed: 29,2%!!!
Maar ook eens met dat het hartstikke leutig is om te spelen . Iets wat ik van F1 bijvoorbeeld niet vind, maar dat vind ik ook een waardeloze ruksport

Laatst gewijzigd
R. D.

Ik begin toch te twijfelen aan Linda ... ik kan nog switchen naar Bencic, die heb ik toch een paar x serieus goed zien spelen. Toch is Sabalenka favoriet. Van haar heb ik juist weer niks gezien. Was zij zo goed of is ze gewoon favoriet op basis van de ranking ?

Laatst gewijzigd
simontijhuis

Sabalenka is tot nu toe héél goed. Verwacht dat zij, ook al is ze heel erg in vorm, Bencic wel gaat pakken.

1 2 ... 9 ... 60 61

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.