Nou bij de vrouwen hoef ik niks meer te doen. Iedereen is uitgeschakeld. :)
Bij de mannen gaat het een stuk beter en daardoor alsnog 9% gestegen naar 83%.
Bij de mannen heb ik de 2 perfecte D keuzes gemaakt met Lehecka en Shelton (captain), als ze nu allebei even de finale halen heb ik misschien nog kans op een hele hoge klassering. Daarnaast kwam Rublev erg goed weg tegen Rune en komt daar ofwel Djokovic ofwel De Minaur bij. Alleen Sinner verloren bij de mannen in ronde 4.
Mannen nog Tsitsipas, Djoko, Korda en Paul. Deze laatste neem ik als captain in de kwartfinale.
Bij de vrouwen is het een stuk lastiger. Ik heb nog Sabalenka, Rybakina - Ostapenko, Pegula en Azarenka.
Rybakina Ostapenko valt niks over te zeggen, dus wordt waarschijnlijk veilige keus Sabalenka.
Maar tennis is vooral veel geluk... vind dat je er weinig over kan zeggen vooraf.
Ja klopt, wel volgens de qoutes. Maar de laatste 2 onderlinge ontmoetingen was het 2-0 voor Ostapenko.
Zelfde geldt eigenlijk voor Sabalenka, zij verloor in oktober nog van van Vekic maar bij haar acht ik de kans nu wel groter dat ze wint.
Op Betcity staan de qoutes van favorieten per kwart. Daar heb ik in dit geval Korda , Paul , Azarenka, Ostapenko en Rybakina vandaan. Hierop stonden ze redelijk hoog. Maar verder is het geluk hebben dat ze zover komen.
Vindt het echt knap als je 2 of meer gouden bekertjes heb met tennis.
ja Brabander, dan ben je redelijk klaar. op naar het volgende toernooi
Gemiddeld heeft een Scorito-speler nog 2,25 mannen en 2,1 vrouwen over.
Met Vekic als captain vannacht 5% gestegen naar 97,5. Helaas verlies voor Wolf mijn ander captain, anders zat in de gouden beker regionen.
Ik ga niet voor Ostapenko als captain, maar voor Pegula of Sabalanka. Geeft me een grotere kans op een gouden bekertje.
Hier nog 3 heren :
A Djokovic
B Rublev
C -
D Shelton (c)
Bij winst van Shelton speelt ie de halve finale tegen de winnaar Djoko - Rublev
Helaas alle 3 in dezelfde speelhelft
en 2 dames (ook in hetzelfde deel):
A Pegula
B -
C Ostapenko (c)
D -
Met de gedurfde captain-keuzes 23.8% gestegen naar 86,4%. Hopelijk zet dit zich voort, zodat de matige start (door slechte captainkeuzes) in de 1e twee rondes teniet wordt gedaan.
Hier ook niet heel veel meer over, voorlopig op 74.7%.
Mannen: Tsitsipas en Djokovic.
Vrouwen: Ostapenko, Pegula en Sabalenka.
Zit wel aardig verdeeld in het schema, dus dat kan me nog enigszins gaan redden.
Aangezien ik vooral voor de index speel ga ik maar voor Sabalenka als captain ipv Ostapenko. Verwacht van beide mannen wel een overwinning, neem Tsitsipas als captain.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.