Scorito-Tennis

1 2 ... 10 ... 60 61
vevie

‘Super Linda’ is nu weer gewoon Linda. Op weg naar haar jongere zus. Ook Bencic en García zijn out. Linette en Vekic waren dus de top D’tjes bij de vrouwen. Verrassend.

rbc1912

Aiaiai wat een nacht bij de dames zeg :(
Linda out, Bencic out, Garcia out. Alleen Sabalenka nog over. Geen keuzestress meer in ieder geval. Hup Aryna.

HeldS

Dacht ik een uur geleden nog dat ik wel wat zou stijgen deze ochtend zie ik nu dat Rune al verloren heeft en dat het bij captain Wolf ook de verkeerde kant opgaat.

R. D.

Ik heb onderin het schema ook alleen nog Sabalenka. En bij de mannen hetzelfde, mits Djokovic wint.

Dus totaal heb ik 2 A-mannen en 2 A-vrouwen. En dan Korda en Ostapenko - de verleiding is groot. :D

Laatst gewijzigd
rbc1912

Dat is uitstekend toch?

Flater

Nou bij de vrouwen hoef ik niks meer te doen. Iedereen is uitgeschakeld. :)

Bij de mannen gaat het een stuk beter en daardoor alsnog 9% gestegen naar 83%.
Bij de mannen heb ik de 2 perfecte D keuzes gemaakt met Lehecka en Shelton (captain), als ze nu allebei even de finale halen heb ik misschien nog kans op een hele hoge klassering. Daarnaast kwam Rublev erg goed weg tegen Rune en komt daar ofwel Djokovic ofwel De Minaur bij. Alleen Sinner verloren bij de mannen in ronde 4.

kevinraar

Hdb alleen nog ostepenko djokovic of de mineur in de kwartfinale

R. D.

'@Brabander

Ik mag niet klagen. Sta nu op 91% maar dat kan nog alle kanten op. Korda is de favoriet volgens de bookies dus daar ga ik zeker voor. Over Ostapenko twijfel ik.

Laatst gewijzigd
wielergekkie

Voor mij bij de mannen alleen nog: Tsitsipas, Djokovic (als die wint) en Paul (als die wint)
Vooral met Paul kan ik eventueel nog wat goed maken.

Bij de vrouwen alleen nog Sabalenka en Pegula over.

Dat word hopen op een finale tussen Tsitsipas - Paul en Sabalenka _ Pegula!

Barrygoal

Mannen nog Tsitsipas, Djoko, Korda en Paul. Deze laatste neem ik als captain in de kwartfinale.

Bij de vrouwen is het een stuk lastiger. Ik heb nog Sabalenka, Rybakina - Ostapenko, Pegula en Azarenka.
Rybakina Ostapenko valt niks over te zeggen, dus wordt waarschijnlijk veilige keus Sabalenka.

Maar tennis is vooral veel geluk... vind dat je er weinig over kan zeggen vooraf.

Laatst gewijzigd
P. Krul

'@barrygoal, lekker team hoor.
Ik ben blij met Linette, maak haar captain.
verder nog Azarenka en Pegula, bij de mannen enkel djoko en tsitsi

rbc1912

Barrygoal: wat een team joh. Hallucinant gewoon

Ik mag het met 2 mannen (Ðoković en Tsitsipas)en wel 1 hele vrouw (Sabalenka) gaan voortzetten.

Gezakt naar 79,3% ondertussen.

R. D.

Ik verbaas me ook steeds weer dat er hier mensen spelers in hun team hebben die ik door zie komen en dan denk ik 'nou die heeft echt NIEMAND'.

danusz1986

'@Barrygoal

Ik denk echt wel dat Rybakina (redelijk) favoriet is tegen Ostapenko. Maar ja ik dacht ook niet dat Linette kon winnen van Garcia haha.

Barrygoal

Ja klopt, wel volgens de qoutes. Maar de laatste 2 onderlinge ontmoetingen was het 2-0 voor Ostapenko.
Zelfde geldt eigenlijk voor Sabalenka, zij verloor in oktober nog van van Vekic maar bij haar acht ik de kans nu wel groter dat ze wint.

Op Betcity staan de qoutes van favorieten per kwart. Daar heb ik in dit geval Korda , Paul , Azarenka, Ostapenko en Rybakina vandaan. Hierop stonden ze redelijk hoog. Maar verder is het geluk hebben dat ze zover komen.
Vindt het echt knap als je 2 of meer gouden bekertjes heb met tennis.

ja Brabander, dan ben je redelijk klaar. op naar het volgende toernooi

Laatst gewijzigd
dadeliva

Gemiddeld heeft een Scorito-speler nog 2,25 mannen en 2,1 vrouwen over.

Met Vekic als captain vannacht 5% gestegen naar 97,5. Helaas verlies voor Wolf mijn ander captain, anders zat in de gouden beker regionen.

Ik ga niet voor Ostapenko als captain, maar voor Pegula of Sabalanka. Geeft me een grotere kans op een gouden bekertje.

R. D.

Ik heb er 3 !

vraag me niet hoe. :D

arjenzvob

Na vannacht kan een echt goede score de prullenbak in na verlies van Super Linda en Wolf

Na vannacht:
A: Djokovic, Tsitsipas
B:
C: Korda (c)
D:

A: Sabalenka
B:
C: Ostapenko (c)
D:

86,4%. Hup Korda en Ostapenko om nog een acceptabele score te halen!

danusz1986

Ik heb echt zo'n gevoel dat Khachanov gaat winnen van Korda. Maar ik sta op 95% moet ik het risico wel nemen, maar anders wordt het Djoko voor weinig punten. Denk dat ik het risico wel ga nemen.

simontijhuis

Ik twijfel ook heel erg om Korda te nemen. Wat mij betreft 50/50 wedstrijd. Terwijl ik verwacht dat Tsitsipas echt wel gaat winnen, dus dat zou een stuk zekerder zijn. Maar ja, het puntenverschil is groot... Ik moet er nog even over denken

Bonorrie

Hier nog 3 heren :
A Djokovic
B Rublev
C -
D Shelton (c)
Bij winst van Shelton speelt ie de halve finale tegen de winnaar Djoko - Rublev
Helaas alle 3 in dezelfde speelhelft

en 2 dames (ook in hetzelfde deel):
A Pegula
B -
C Ostapenko (c)
D -

Met de gedurfde captain-keuzes 23.8% gestegen naar 86,4%. Hopelijk zet dit zich voort, zodat de matige start (door slechte captainkeuzes) in de 1e twee rondes teniet wordt gedaan.

LuukGoverde

Hier ook niet heel veel meer over, voorlopig op 74.7%.

Mannen: Tsitsipas en Djokovic.
Vrouwen: Ostapenko, Pegula en Sabalenka.

Zit wel aardig verdeeld in het schema, dus dat kan me nog enigszins gaan redden.

Aangezien ik vooral voor de index speel ga ik maar voor Sabalenka als captain ipv Ostapenko. Verwacht van beide mannen wel een overwinning, neem Tsitsipas als captain.

rbc1912

Ik ga ook voor Tsitsipas. Bij de vrouwen zit ik te twijfelen: Ga ik voor safe met Sabalenka of Sabalenka of toch maar alle risico's nemen en voor Sabalenka gaan?

Ketjap Manis

Wolf verloren, Pliskova gewonnen.
Nog over: Tsitsi (c), Djoko - Saba, Osta, Pegu, Plis (c).
Nu op 95%, goud uit zicht maar wie weet nog een andere kleur.

danusz1986

Pliskova zie ik wel winnen. Maar ja Linette heeft eerder verrast.

1 2 ... 10 ... 60 61

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.