Scorito-Tennis

1 2 ... 11 ... 60 61
Sloddies

Sloddies lijken een beetje op de Titanic. De afgelopen dagen liep zowat elke wedstrijd fout af. Alleen Djokovic Pegula en Ostapenko nog over. Helaas.....

R. D.

No guts no glory.

Ik ga voor Korda EN Ostapenko

niek-vdv

Ik ga voor Korda en Pegula.
Vrees dat ik bij de mannen daarna alleen nog 2x Djokovic kan en bij de vrouwen heb ik überhaupt alleen nog maar Sabalenka en Pegula..
Khachanov, Rybakina en Linette stonden in mijn gevoelsteam voor de loting, overkomt me eigenlijk nooit dat dat team beter gescoord had.
Edit: ik dacht eerst voor Sabalenka te gaan, maar haar H2H tegen Vekic (1-5) doet mij toch vermoeden dat ik beter voor Pegula kan gaan.

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

Vandaag dankzij captains Rublev en Linette met 9,5% gestegen naar 94,3. Voor de kwartfinales bij de mannen verder nog Rublev dus de cap wordt wederom Linette en Djoko. Sabalenka, Pegula en Ostapenko zijn ook nog aan boord.

vevie

Korda en Ostapenko out. Korda opgegeven na een 2-0 in sets achterstand.

Ketjap Manis

Ai.. Das niet lekker wakker worden R.D.

arjenzvob

Dag Korda, Dag Ostapenko, Dag mooie score. Scorito-tennis in een notendop. Het kan ineens vanuit het niets geweldig gaan, maar je kunt ook keihard naar beneden donderen.

R. D.

Dat was idd 2 maal een kansloze exercitie. Nou maar hopen dat mijn ander 4 doorkomen dan heb ik in elke halve finale nog iemand.

HeldS

Het is een achtbaan van emoties. Elke avond weer met goede hoop naar bed en vervolgens wakker worden en zien dat wederom het gros van je spelers van de baan is geslagen.

R. D.

Pegula start ook niet best ...

dadeliva

Vanochtend heel tevreden met besluit om niet Ostapenko als captain te nemen; in plaats daarvan Pegula gekozen :(

vevie

Had dus Azarenka moeten cappen… Azarenka dan maar voor toernooi winst. Dit is wel een hele goede kans voor Sabalenka om eindelijk een GS te pakken.

Ab Normaal

Of voor Pliskova. Jarenlang top 10 speelster maar nooit een GS gepakt.

RVH

Al mijn vrouwen naar huis.

Bij de mannen nog Tsitsipas en Rublev/Djokovic over.
Momenteel op 63.8%, maar dat zal vast nog dalen de komende dagen.

kevinraar

sta op 22.3 heb alleen djokovic nog over

rbc1912

Nou, dan doe ik ook maar mee.

Hier op 65,4%

Tsitsipas door en vannacht/morgenochtend mogen captains Ðoković en Sabalenka de meubelen nog enigszins gaan redden

mentsjov

11.9 procent, alleen nog Djoko/Tsitsi en Sabalenka. Wat een ellende. Volg best intensief alle toernooien, speel ongeveer elke challenger op zweeler en dan krijg je dit.

Rybakina/Azarenka en nog wat dames die amper presteren afgelopen halfjaar worden toch door een aantal ingeklikt puur op naam. Alle verrassende picks verrassen niet en iedereen die uberhaupt iets inklikt in het schema Swiatek wordt beloond. Al met al, tennis is echt niet te voorspellen en scoritowise heeft dit teveel impact op de eindscore.

Rad

Stond na 2 rondes nog op 99.5%, nu iets van 55% lol.. extra tijd investeren loont kennelijk niet (gokjes vielen ook verkeerd). Wel tevreden met de D-spelers.

LuukGoverde

Vind sowieso dat de captains veel te bepalend zijn bij de tennis spellen.

Echt geen idee waarom die factor überhaupt zo hoog zou moeten zijn en al helemaal niet waarom die ook nog toe zou moeten nemen naarmate het toernooi vordert. De punten zelf gaan ook al omhoog, dus ontzettend dubbelop allemaal op deze manier.

Als je de captains gewoon gedurende elke ronde op x2 houdt, krijg je naar mijn mening een veel beter spel, wat echt de mensen beloont die de meeste juiste picks maken.

Platje

In het begin van dit spel waren de captainfactoren zelfs x8 wat helemaal waanzin was. Vind trouwens ook dat de captainfactor nog steeds te bepalend en dus te hoog is. En dat is niet omdat het niet goed gaat (5 bekers in de laatste 6 toernooien en nu boven de 90% maar captains al geweest, Korda en Rybakina dus zal nog wel een paar procenten zakken). Ik vond het een prima keuze Mentsjov 😀 ik kijk dan niet alle toernooien maar steek er wel wat tijd in met uitslagen bekijken, een aantal sites langs met voorspellingen en de loting erbij uiteraard.

Het liefst zou ik dit spel ook met een budget spelen, net zoals wielrennen en voetbal. Ik snap dat dit meer tijd kost voor Scorito maar wellicht kan je dit op basis van de ranking doen met een aantal uitzonderingen (wat ze nu in principe ook al doen met de categorieën).
Denk alleen dat ze dit niet gaan doen omdat de loting kort voor het toernooi pas bekend is en dit voor het grotere publiek niet gewenst is.

Laatst gewijzigd
vevie

De opzet van bepaalde spellen is al vaker benoemd. Het lijkt er niet op dat Scorito wat gaat veranderen. Tennis, F1 en Darts hebben allemaal een opzet waar je op- en aanmerkingen op kunt hebben. Het is aan beide kanten van de medaille vrij bepalend met het selecteren van captains. Ga je goed, dan maak je verschil en is het prima. Ga je slecht, dan is het zeer bepalend en maken anderen ten koste van jou het verschil.

Je zou idd een cap kunnen instellen qua factor. Dan kun je echter wel weinig verschillen nog forceren als je achter staat of slecht geselecteerd hebt

vevie

Linette, dé verrassing van het toernooi. Plislova out. Sabalenka wel door.

Paul lijkt de betere van Shelton.

mentsjov

Laat ze eens beginnen met de restricties verwijderen binnen categorieen. Wil ik 8 D-speelsters? Laat me die dan ook kiezen.

rbc1912

Wel leutig die storing als je nog snel van captain wilde wisselen. Niet dat dat voor mij geldt overigens

R. D.

Ik denk dat de meeste van ons hopen dat er nog 2 spelers overblijven om captain te maken. :D

1 2 ... 11 ... 60 61

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.