Afvalkoers Klassiekers 2023

1 2 ... 19 ... 48 49
Maillot à Pois

Dainese aan de start zou wel opvallend zijn, aangezien ze met Welsford al een favoriet in huis hebben, ze ook in Milaan-Turijn een team moeten opstellen en Dainese in Italië was voor de Tirreno.
We gaan het zien als DSM zijn team vrijgeeft!

Limal

PCS maakt wel vaker gekke bokkensprongen - zo werd Pogacar vandaag (euh.. gisteren) eerst van de startlijst voor de E3 gehaald en er enkele uren nadien weer opgezet. Het blijft altijd wachten op de definitieve selecties.

ivo001

In dat geval kan ik aan Menten, Merlier, Theuns, Walscheid en Welsford vragen of ze kun krachten sparen voor wanneer het wel nodig is ;)

Want voor Bredene blijft mijn voorlopige opstelling bij Merlier, Theuns en Welsford.

Limal

Dus toch Welsford én Dainese in de DSM selectie voor Nokere.

Ab Normaal

Op deze manier hoef ik geen uitslag te posten morgen.

Nijmos

Waar doel je op, Ab?

Ab Normaal

Als er vooraf al duidelijk is wie er uit vliegen…

Arry1338

Sorry Ab, ik zal m'n mond houden vanaf nu in dit soort voorbeschouwingen. Overigens is het nog niet zo zwart wit, want spelers met een hoger budget moeten nog altijd punten halen om niet eruit te vliegen.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Nee hoor, ik vind het interessant om te lezen en het zal niet vaak voorkomen dat het zo duidelijk is.

Bonorrie

Gewoon blijven analyseren en posten @Arry1338.
Daarmee help je enorm met het overzichtelijk maken van de situatie vooraf.
Geeft een extra dimensie aan dit mooie spel, vind ik :)

Arry1338

Ouch, ook Walscheid start niet. Die ik specifiek voor deze (en de Scheldeprijs) in m'n team heb opgenomen. Waarschijnlijk gaat het voor mij het verschil niet maken, maar voor anderen misschien wel!

Limal

Een beetje voortbouwend op het lijste van @Arry1338 en gerangschikt volgens cq-waarde (duurste onderaan) moeten vandaag enkel volgende teams zich zorgen maken:

HeldS 14.885 - geen renners
Hartstikkebedankt 14.904 - Merlier, Vanmarcke
Stijn Vastiau 14.927 - geen renners
Ceramiche Ariostea 14.932 - Merlier, Groves, Welsford
Banaantje 14.993 - Merlier, Campenaerts, Theuns, Welsford
Oli4g 14.996 - Ackerman, Welsford
Bastaix 15.000 - De Bondt, Welsford

(kan altijd dat ik ergens een starter over het hoofd gezien heb)

Met zo weinig starters kunnen lekke banden op de kasseien, valpartijen en chaos in de (eventuele) sprint zeker nog voor verrassingen zorgen. Als bijvoorbeeld Welsford punten pakt en zowel Vanmarcke als Merlier dat niet doen, dan vergezelt Hartstikkebedankt onze onfortuinlijk Penhoët-loze Stijn naar de uitgang...

Laatst gewijzigd
Nijmos

Voelt wel bijna zonde om renners voor deze koers te hebben meegenomen. Een lage cq was ook al genoeg .

Ik houd wel mijn hart vast voor Matthews, een belangrijke schakel in mijn team de komende weken.

Laatst gewijzigd
Ceramiche Ariostea

Ik vrees niet ondanks mijn plaats in het overzicht hierboven met Merlier, Groves en Welsford zou het toch goed moeten komen.

Limal

Als De Bondt en Campenaerts topnoteringen scoren vanuit een voldoende grote kopgroep kan het zomaar boeken toe zijn, C.A. De kans is klein maar ook niet onbestaande ;-)

Ceramiche Ariostea

Dan is het gewoon mijn dag niet en hebben we ieder geval een leuke koers gezien. We moeten echt heel ver terug in de tijd gaan om geen sprinters in de top 20 te vinden bij deze koers. De kans is inderdaad aanwezig maar die is in mijn ogen echt gering.

Niels22

Dainese is alvast letterlijk uitgevallen.

HeldS

Dit wordt erg lastig voor me

Ab Normaal

Valpartij op 2,5 kilometer in het peloton.
Nog maar man of 30 in het peloton.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

En nog een valpartij bij die 30

Ab Normaal

Merlier, Thens, Menten.

Ben nog op mijn werk en heb mijn bestand thuis. Moet ook nog stemmen.
Uitslag dus pas later vanavond.

ivo001

Mooi podium dit :)

Vanmarcke trouwens 6e. Groves onderuit in de laatste paar kilometer.

Laatst gewijzigd
Arry1338

HeldS 14.885 – geen renners
[S]Hartstikkebedankt 14.904 – Merlier, Vanmarcke[/s]
Stijn Vastiau 14.927 – geen renners
[S]Ceramiche Ariostea 14.932 – Merlier, Groves, Welsford
Banaantje 14.993 – Merlier, Campenaerts, Theuns, Welsford[/s]
Oli4g 14.996 – Ackerman, Welsford
Bastaix 15.000 – De Bondt, Welsford

Het is wachten op plek 11 - 20 om te zien wie er met de schrik vrij komt :o

Stijn Vastiau

Spannend!

Stijn Vastiau

Het zou ook alleen maar uitstel zijn tot vrijdag of een groep met 20onbekende moet in een waaier weggeraken

1 2 ... 19 ... 48 49

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.