Afvalkoers Klassiekers 2023

1 2 ... 46 47 48 49
Nijmos

'@ab: gaat het lukken de teams voor de finale te delen? Zou de beleving van de koers morgen zeker ten goede komen mocht het zo zijn!

Ab Normaal

Dan moet ik eerst alle ploegen binnen krijgen...

JDV21

Heb mijn wissels net verstuurd!

Carbon ros

Laatste wissels doorgestuurd!

Ab Normaal

De nieuwe teams staan er op.
Iedereen heeft Roglci ingebracht. Die doet dus al gelijk niet meer mee.
Ook iedereen heeft Pogacar op Carbon Ros na. Die wel exact 24 renners heeft en daardoor vraag ik me af of je wist dat je meer renners mocht dumpen en 24 het maximum aantal renners is en je ook minder renners mocht?

Zelf vind ik het bijzonder verrassend dat Demare slechts 2x is ingebracht. De koning van Parijs-Tours, toevallig de finale koers van deze editie.

Succes allemaal, het speculeren kan beginnen.
Wel gelijk slecht nieuws. Ik heb morgen een Oktoberfest dus dikke kans dat de uitslag pas zondag komt.

Ludi

Goh Nijmos heeft volgens mij wel een goed team om de finale te halen. Ik zie wel dat ik te weinig focus heb gelegd op de finale, relatief. Had verwacht vaker teams te zien met Roglic+Pogacar+Yates/mas/Ciccone/sivakoo/Grégoire/.. etc. Hopelijk zit er toch nog een kansje in. Ben benieuwd!

Laatst gewijzigd
erveedeeee

Spannend dit! Zeker nagedacht over Demare, maar ben uiteindelijk budget/vormtechnisch maar voor Strong gegaan.

Eerst morgen overleven, alle ballen op Teuns!

Carbon ros

Ah nee daar had ik niet over nagedacht:')

Nijmos

Over de teams niet ontevreden maar over cq niet echt gelukkig. Wordt snel spannend als een na duurste. Maar oke, alles is spannend nu.

Demare was me te duur. Van aert, roglic en pogacar leken me een must en toen paste dat niet goed. Dan gok ik in zon chaotische sprint liever op een goedkope joker. Viviani in dit geval.

Heeft iedereen Evenepoel weer gedumpt?

Laatst gewijzigd
Zwiebeln

Lap, de juiste renners gekozen, maar de hoogste waarde… Ziet er dus niet goed uit. Had beter toch nog Girmay of De Lie overboord gegooid…

Ab Normaal

De Lie niet denk ik. Girmay had wel gekund.

Nijmos

Carbon Ros lijkt me vandaag favoriet om te sneuvelen. Hij moet hopen dat een van zijn andere renners dan roglic voor pogacar eindigt.

JDV21

Mijn strategie was om me te richten op de Italiaanse koersen en daarom roglic, pogacar en gregoire ingebracht. Wilde mijn cq score ook laag houden en dus flink gesneden in mijn team. Als ik Parijs tours haal, dan heb ik met laporte nog een renner die het verschil kan maken. Maar dat gaat nog lastig genoeg worden. Een snelle blik op alle teams maakt me in ieder geval hoopvol om nog een paar koersen door te komen. Mijn lage cq score komt hopelijk goed van pas. En verder moeten teuns, lazkano en gregoire het verschil voor me gaan maken

Carbon ros

Ik heb een beetje een risico genomen en hoop dat Pogi de .pro wedstrijden nog even weggeeft gezien Yates en Hirschi ook goed in vorm zijn. Had overigens niet verwacht dat iedereen Roglic zou nemen, maar ik had ook geen rekening gehouden met het feit dat je renners mag afstoten. Volgende keer nog even goed de regels lezen.

Ab Normaal

Met de eerste 7 binnen, Roglic als winnaar en Pogacar tweede, niemand die nummer 3 t/m 7 heeft, lijkt uitschakeling voor Carbon Ros onvermijdelijk.
Na 10 renners is het mathematisch al zeker. Carbon Ros sneuvelt. Morgen definitieve uitslag.

Laatst gewijzigd
Treenert

En dat post je dan nog ff onder invloed van 10 halve liters?
Veel plezier kerel!!!

Laatst gewijzigd
Ludi

Waar zie je Viviani starten dan?

Nijmos

Parijs tours?

Nijmos

Edit: sorry verkeerd gekeken.

De coppa bernocchi wordt een interessante. Ik had niet verwacht dat iedereen van aert zou hebben.

Laatst gewijzigd
Nijmos

Wel wat frustraties om het hele pechjaar van matthews hem te hebben en dan nadat hij is gewisseld zijn naam op de startlijsten in Italie te zien.

Ab Normaal

Geen spanning deze keer. Slechts één deelnemer zonder Tadej. Dat is vragen om problemen en die kreeg Carbon Ros dan ook.
De overige scores laten zien dat het wel weer eens een cq feestje zou kunnen gaan worden deze week.

Ludi 1.300 13.865
Nijmos 1.300 14.172
JDV21 1.160 13.374
erveedeeee 1.160 14.102
Zwiebeln 1.160 14.696
Treenert 1.100 12.474
Carbon Ros 780 13.815

Team Carbon Ros
VAN AERT Wout
PIDCOCK Thomas
BENOOT Tiesj
ALAPHILIPPE Julian
MEEUS Jordi
SENECHAL Florian
JUNGELS Bob
STUYVEN Jasper
COVI Alessandro
LAMPAERT Yves
TEUNISSEN Mike
COSTA Rui Alberto Faria
EENKHOORN Pascal
HOOLE Daan
WAERENSKJOLD SøREN
GLOAG Thomas
DEKKER David
HIRSCHI Marc
SCHACHMANN Maximilian
DE LIE Arnaud
ROGLIC Primoz
YATES Adam
VAN POPPEL Danny
MOLANO BENAVIDES Juan Sebastian

Nijmos

Omdat iedereen Van Aert, Alaphilipe en Hirschi heeft moet Zwiebeln denk ik vrezen voor cq. Alleen benoot kan hem redden (t.o.v. treenert).

Treenert

Benoot niet bij de eerste twintig, mijn mannetje in Legnano is op de hoogte. ;)

Carbon ros

Helaas pindakaas, toch de verkeerde Yates gekozen. Bedankt voor de organisatie, vind deze versie van de afvalkoers erg tof!

Nijmos

Voor mij is Ludi trouwens favoriet om het spel te winnen. Ik zie niet hoe hij eruit vliegt. Iemand een andere prognose?

1 2 ... 46 47 48 49

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.