Ja heel veel Bilbao op de bank, ik ook, maar blij dat hij wat tijd terug pakt in het klassement ook. Kan dus nog steeds een prima pick blijken, zeker nu hij niet meer hoeft te babysitten op Landa. Ik kan in ieder geval alsnog mijn collega's uitlachen die WvA als cap hebben ten opzichte van mijn cap Skjelmose=)
Gelukkig, ze hebben het gehaald :). Van 96 naar 98,5 na een boel missers qua bankpunten. Heb er Vingegaard voor moeten banken, want kon niet echt kiezen tussen alle kneuzen die wellicht mee zouden mogen. Alleen Meintjes heb ik op de bank gelaten, want Pogacar banken ging me te ver. Vrees echter dat m'n kneuzenclub van Flip, Willem, Benno, Meintjes, Skjelmose en consorten het nog wel gaan afleggen tegen de teams die bv. wel Simons Yates en Carlos Rodriguez hebben. Maar voor nu even hoop.
Ja, ik ben zo iemand die alleen maar iets post als hij zijn frustratie kwijt wil, en daarom, met Bilbao en O’Connor op de bank, godverdomme ! Want met Zimmermann, Skjelmose en ook nog Van Gils was het wel een leuke uitslag geweest. Nu, toch 0,5% gestegen, naar 99,2, dus bladzijde mag nog even open blijven liggen.
'@fringale Dus jij komt doodleuk frustratie uiten terwijl je op 99,2% staat? Oké. Ik zou die frustratie graag willen hebben hoor, met zo'n score :)
Hier ook Bilbao op de bank. Met Flipje als cap hem tiende zien worden is op zich natuurlijk prima, maar iets hoger had wel gemogen :)
Ik blijf maar hangen rond de 86, soms 90%. Morgen mag Philipsen weer knallen en hopelijk Bauhaus ook weer een mooie ereplaats. Girmay heeft vandaag rustig aan gedaan, om morgen een podiumplek te realiseren voor me haha!
Was een hele opluchting dat van Aert nog voorbij gesprint werd. Vandaag Flip als kopman en de rest van de subleague bijna allemaal van Aert. Er was een kans dat er ruim twee en halve minuut tussen hen zou zitten, terwijl het dan maar 1 plekje in de top 20 zou verschillen. Nu loont het gelukkig wel.
Beste opstelling van de dag heeft dit keer O'Connor nog op de bank zitten.
Achteraf kon je O'Connor natuurlijk wel opschrijven gezien de loop van zijn tour tot dusver maar ik zou liegen als ik zeg dat ik hem serieus heb overwogen, op zijn best een korte deliberatie.
Verder de volle punten behalve wat teampunten van bijv rodriguez dus ik mag tevreden zijn. Ook weer iets omhoog naar 97%
Morgen Bol sprinten! Die filler gaat nog goed uitpakken
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.