Scorito Tour de France 2023

1 2 ... 172 ... 200 201
Eddix

Ja heel veel Bilbao op de bank, ik ook, maar blij dat hij wat tijd terug pakt in het klassement ook. Kan dus nog steeds een prima pick blijken, zeker nu hij niet meer hoeft te babysitten op Landa. Ik kan in ieder geval alsnog mijn collega's uitlachen die WvA als cap hebben ten opzichte van mijn cap Skjelmose=)

Jv1997

O Connor en Bilbao op de bank....

Nooit verwacht dat die mee zou mogen gaan.

HZ57

Zit met hetzelfde gevoel. Als het niet vlak is kun je er geen peil op trekken wie je moet opstellen, de meeste van ons zullen wel redelijk wat bankpunten hebben.

Zadelpen

Met maar liefst 7 aanvallers 20 puntjes minder dan het gemiddelde gescoord. Heel team Zadelpen aan flarden gereden. 2% verlies vandaag. Gaat daar ineens de gouden droom rookpluimend de lucht in?

Wondenlikkend.

Rob94

Tegen het einde nog maar wat geld op Bilbao gegooid, om eventueel de pijn te verzachten. Zuur dat ik m voor de deadline nog heb gewisseld, maar het is m gegund!

vevie

Ik heb een vrij lekker dagje. Alaphilippe als C en O’Connor en Skjelmose mee. En, nog punten met Pogacar, Vingegaard, Hindley en Philipsen. Na gezakt te zijn naar 99.2%, weer omhoog geschoten naar 99.7%.

Bzuidema

Mooie overwinning Bilbao. En in de punten dus Bilbao, skjelmose allaphilipe en van gils. Met 170 punten mag je niet klagen.

Nazgulsauron

Gelukkig, ze hebben het gehaald :). Van 96 naar 98,5 na een boel missers qua bankpunten. Heb er Vingegaard voor moeten banken, want kon niet echt kiezen tussen alle kneuzen die wellicht mee zouden mogen. Alleen Meintjes heb ik op de bank gelaten, want Pogacar banken ging me te ver. Vrees echter dat m'n kneuzenclub van Flip, Willem, Benno, Meintjes, Skjelmose en consorten het nog wel gaan afleggen tegen de teams die bv. wel Simons Yates en Carlos Rodriguez hebben. Maar voor nu even hoop.

fringale

Ja, ik ben zo iemand die alleen maar iets post als hij zijn frustratie kwijt wil, en daarom, met Bilbao en O’Connor op de bank, godverdomme ! Want met Zimmermann, Skjelmose en ook nog Van Gils was het wel een leuke uitslag geweest. Nu, toch 0,5% gestegen, naar 99,2, dus bladzijde mag nog even open blijven liggen.

Ben Nihilisty

Zaten de mannen die zelf een scorito teampje hebben vooraan het peloton bij de aankomst of wat is dat? Etappe niet kunnen volgen, maar er zit me een blik willekeurige renners vooraan die groep zeg

Sloddies

Zo, de eerste serieuze punten voor Alaflip zijn binnen. Had hem captain, dus 10e van de 10 is een beetje teleurstellend. Maar het is een begin.

Helaas ook zoals velen geen Bilbao opgesteld. Serieus 50 bankpunten erbij

DKrikk

'@Ben Er zijn dit jaar meer UCI punten te verdienen in etappes van grote rondes. Dus voor de kleinere teams loont het heel erg om nog de sprinten voor de ereplaatsen.

Vandaag geen Bilbao opgesteld….wel 99,9% geconsolideerd

arjenzvob

'@fringale Dus jij komt doodleuk frustratie uiten terwijl je op 99,2% staat? Oké. Ik zou die frustratie graag willen hebben hoor, met zo'n score :)

Hier ook Bilbao op de bank. Met Flipje als cap hem tiende zien worden is op zich natuurlijk prima, maar iets hoger had wel gemogen :)

Ik blijf maar hangen rond de 86, soms 90%. Morgen mag Philipsen weer knallen en hopelijk Bauhaus ook weer een mooie ereplaats. Girmay heeft vandaag rustig aan gedaan, om morgen een podiumplek te realiseren voor me haha!

Ton Pelo

Was een hele opluchting dat van Aert nog voorbij gesprint werd. Vandaag Flip als kopman en de rest van de subleague bijna allemaal van Aert. Er was een kans dat er ruim twee en halve minuut tussen hen zou zitten, terwijl het dan maar 1 plekje in de top 20 zou verschillen. Nu loont het gelukkig wel.

Beste opstelling van de dag heeft dit keer O'Connor nog op de bank zitten.

Laatst gewijzigd
jenzrscl

Eens benieuwd of het morgen weer zo wandelettape word..
Het is wel laatste kans voor sprinters/sterke sprinters tot rit 18
Na vandaag zal een ewan en jakobsen het ook wel voelen..
Mss dat ze begin van etappe weer flink tempo leggen
Toch klimmetje van 13km aan 3% na 40 km..

Laatst gewijzigd
dawizz

Bilbao op de bank, Zimmerman wel mee gelukkig

user26790

Wow, Ook hier Bilbao op het bankje. In de laatste uurtjes nog gewisseld voor Ciccone. Dat doet pijn. Toch nog gestegen met 0,6% naar 80%. Nog steeds stijgende.

kevinraar

gaat al slecht dan heb ook nog eens bilbao niet opgesteld maar 74 punten gehaald gezakt van 46.5 naar 44.5

jenzrscl

Ik 96.5% met niet eens super goeie puntenpakkers.. buspunten vallen hier dik mee.

Maarten Koning

Achteraf kon je O'Connor natuurlijk wel opschrijven gezien de loop van zijn tour tot dusver maar ik zou liegen als ik zeg dat ik hem serieus heb overwogen, op zijn best een korte deliberatie.

Verder de volle punten behalve wat teampunten van bijv rodriguez dus ik mag tevreden zijn. Ook weer iets omhoog naar 97%

Morgen Bol sprinten! Die filler gaat nog goed uitpakken

Laatst gewijzigd
Ben Nihilisty

'@DKrikk

Helder, thanks voor de toelichting! Verklaart een hoop inderdaad

Jasperdewaal11

Zoals vele hier Bilbao en O'connor op de bank, jammer maar wel kippenvel overwinning. Ook mooi dat zij wat tijd terug pakken

kevinraar

mij team voor morgen

phlipssen
pedersen
groenewegen
jakobsen
sagan
girmay
van poppel
van der poel
viningaard

rbc1912

Vaak gaan zulke etappes volledig de mist in, maar vandaag geen 'fouten' gemaakt. Gelukkig O'Connor en Skjelmose 'gewoon' opgesteld, dus geen bankpunten. Gestegen naar 98,7%

Simcha

8 vluchters opgesteld, maar O’Connor en Bilbao keurig op het bankje. Wat een wreed spel is het soms toch.

1 2 ... 172 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.