Scorito Tour de France 2023

1 2 ... 171 ... 200 201
Ton Pelo

Hier ook Flip in de laatste minuten cap gemaakt in plaats van Powless. Dus ik zou Powless aanraden vandaag.

Pinot Grigio

Ik deel deze vraag

Eddix

Aaah geweldig, Jens Voigt op de motor voor eurosport.

Milanjacks

Fantastisch, MVDP gecapt last minute ipv Flip. Blijkt die ziek te zijn.

Barrygoal

Lekker dan, WVA gaat morgen naar huis. toch de gok moeten nemen om m niet in mijn team te nemen.

Kashka

Van aert morgen naar huis volgens de geruchten 👀

Ton Pelo

Waar is dat te lezen?

Eddix

Wat een lekker begin zeg van deze etappe.

DKrikk

https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230711_94313478

Is wel een via via via bericht van Van Aert

NoahV

Wat is er aan de hand in het begin van deze etappe..........? Waarom gaan alle AK mannen nu zo snel op kop? Meeste bankpunten vandaag voor mij :( Girmay wordt niet meer opgesteld deze tour.

arjenzvob

Een gerucht dat Skjelmose tijdens een interview gezegd heeft. En Jumbo Visma ontkent. Laten we niet op de zaken vooruit lopen....

Rad

Ach, mijn pooltje kon toch al de prullenbak in. Dan kan dit er ook nog wel bij hehe

NoahV

nog 126km. Er kan nog van alles gebeuren. Zullen de AK mannen in de kopgroep terugzakken?

Rob94

Natuurlijk, Bilbao er weer uitgehaald.

Boasson en Hagen

Bilbao, Skjelmose en O'Connor op het bankje, wie biedt meer?

Eddix

Bilbao mag eindelijk voor eigen kansen rijden van Ome Landa.. Natuurlijk als ik hem ook op de bank heb zitten. Skjelmose cap kan daarentegen nog wel leuk zijn, hopelijk blijft hij vooruit/het proberen.

Zadelpen

Jaaaaaahhhhhh daar gaat tie!!!!!!

Hup Martin!!!! Gas!!!!

Zadelpen

Ahhhhhh.... Ze laten hem niet rijden he? Zonde. Hele fraaie poging hoor.....

dadeliva

O'Connor komt niet voor in de top 20 gekozenen van vandaag dus minder dan 11%, terwijl hij bij 44% in het team zit.
Ook bij mij op de bank. Helaas ook bericht de slechte nacht over mijn captain vdPoel gemist.
Dan moet Skjelmose de rit maar winnen.

Nazgulsauron

o'Connor, Bilbao, Alaphilippe, en Skjelmose mee. Dus er zullen wel compleet random wat renners als een gek op kop gaan rijden om dit toch nog te gaan verpesten..

Eddix

Jawel dat gaan ze zeker, WvA én MvP, dit kan nog alle kanten op, ze rijden als of het een klassieker is nu. Fijn voor mijn collega's die letterlijk allemaal WvA als cap hebben. Ik heb hem niet. Ik had cap Skjelmose en was al aan het lachen van binnen, maar nu moet ik toch wel een beetje huilen. Heerlijke etappe wel.

Laatst gewijzigd
Eddix

De aanval van WvA en MvP loop af met een sisser... Gunstig voor jou @Nazgul.

ditisdavid

Hopen dat captain Van Aert nog wil sprinten voor plekje 11. Heb daarvoor enkel Skjelmose en een gebankte O'Connor dus gaat niet zo'n mooie dag worden.

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

Bilbao bank! 🥳

JohnMcBennett

Ik heb zon schurft hekel aan dit spel soms. Dan verlang ik naar het klassiekerspel waar je niet die dagelijkse ellende van niet opgestelde renners hebt.

Bilbao en Connor uiteraard op de bank vandaag, nadat ze op hun terrein geen deuk in een pakje boter reden

1 2 ... 171 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.