'@ Pinot: tja, het is gewoon koffiedik kijken. Ik denk dat ze allebei mee kunnen zitten. Martin iets meer kans om mee te zijn, maar Girmay meer kans om te winnen als hij meezit. Allebei wil je ze dus eigenlijk wel opstellen. Maar er zijn best 9 betere keuzes denkbaar dus wat @Daan zegt kan even goed (afhankelijk van je team).
Mes op de keel voor 1 plek zeg ik Martin. Heb je daar wat meer aan?
Jongens Philipsen is leuk en aardig, maar die zet je erin voor de vaste punten he, gaat echt niet winnen hier..
Dus je kunt ook een gokje wagen met zijn vaste punten toch? Ik heb Soler waarover ik twijfel.. ik vind het echt wel een etappe voor hem, om mee te springen en solo aan te komen.. ik weet alleen niks over teamorders bij UAE.. of er vrijheid is vandaag. iemand?
[QUOTE]Jongens Philipsen is leuk en aardig, maar die zet je erin voor de vaste punten he, gaat echt niet winnen hier..[/QUOTE] Lijkt me duidelijk dat Philipsen en van der Poel meezitten voor de tussensprint. Daarna komt gelijk het colletje van de 2e categorie waar ze iets verliezen. van der Poel brengt Philipsen terug in de kopgroep en uiteindelijk wint hij zijn vierde etappe. Toch?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.