Scorito Tour de France 2023

1 2 ... 170 ... 200 201
Pinot Grigio

Mannen heb even hulp nodig!

Girmay of G. Martin?

Nijmos

Allebei

Pinot Grigio

'@Nijmos bedankt he

Daan van Dijk

'@pinot Grigio
Niet echt een Martin rit.
En Girmay waardeloze vorm.
Beide niet zou ik doen

Meijers

Ik zit zelf zonder Wout, tot nu toe geen extreem verkeerde keuze alleen de Girmay captain in die gereduceerde sprint doet wel echt pijn. Maar goed wie dan captain vandaag? Ik heb nu Alaphilippe maar zie Skjelmose ook nog wel als leuke optie, hopelijk roepen ze nog wat in de interviews

Harderijder

Mijn laatste plek is voor Girmay, Woods of Coquard. Voor nu staat Girmay erin.

Nijmos

'@ Pinot: tja, het is gewoon koffiedik kijken. Ik denk dat ze allebei mee kunnen zitten. Martin iets meer kans om mee te zijn, maar Girmay meer kans om te winnen als hij meezit. Allebei wil je ze dus eigenlijk wel opstellen. Maar er zijn best 9 betere keuzes denkbaar dus wat @Daan zegt kan even goed (afhankelijk van je team).

Mes op de keel voor 1 plek zeg ik Martin. Heb je daar wat meer aan?

Laatst gewijzigd
Pinot Grigio

'@nijmos Heb ik zeker wat aan, Martin it is. Meteen een meijer op unibet gezet op hem.

Rad

'@ben nihilisty;

Ik heb nu dit staan (dus Martin op de bank)

Pogacar
Vingegaard
Skjelmose
WVA
Philipsen
Strong
Pidcock
Van Gils
Asgreen

Ben Nihilisty

'@Rad

Kan ik goed inkomen gezien je dagopstelling (wellicht kan je een gokje wagen tov de paar zekere puntjes van Pidcock - die zal ook niet veel meer opleveren normaliter). Ik zit zelf vrij dun in de aanvallers, dus bij mij ligt ie nog op de weegschaal

zomaareens

Jongens Philipsen is leuk en aardig, maar die zet je erin voor de vaste punten he, gaat echt niet winnen hier..

Dus je kunt ook een gokje wagen met zijn vaste punten toch? Ik heb Soler waarover ik twijfel.. ik vind het echt wel een etappe voor hem, om mee te springen en solo aan te komen.. ik weet alleen niks over teamorders bij UAE.. of er vrijheid is vandaag. iemand?

Ton Pelo

[QUOTE]Jongens Philipsen is leuk en aardig, maar die zet je erin voor de vaste punten he, gaat echt niet winnen hier..[/QUOTE] Lijkt me duidelijk dat Philipsen en van der Poel meezitten voor de tussensprint. Daarna komt gelijk het colletje van de 2e categorie waar ze iets verliezen. van der Poel brengt Philipsen terug in de kopgroep en uiteindelijk wint hij zijn vierde etappe. Toch?

Scoritop

Zijn er al interviews?

Pim Todcock

Martin heeft ongeveer 0 ritzeges in 10 GTs, dus redelijk veilig om te zeggen dat hij vandaag ook niet gaat winnen.
Ik denk dat de mensen voor de bollen zich vandaag moeten laten zien.

LuckyLuuk

Iemand die weet waar we interviews kunnen vinden kan op youtube amper vinden in tegenstelling tot de Giro toen kwamen ze er steeds netjes optijd op

Ton Pelo

https://www.feltet.dk/ Even doorscrollen tot 'Videoer'. Staan nu nog interviews van de rustdag. Hopelijk helpt deze karma in de bankpunten vandaag.

BryanCockuard

Ik ga vandaag mee in de vlucht

zeewolde

En allemaal even opletten, Scorito houdt vanaf vandaag de Geneutraliseerde start aan ipv de Officiële. Dus vandaag 13:05.
Wel jammer; kunnen we niet meer meenemen wie er zitten te dringen achter de wagen van de koersdirectie en wie rustig achteraan peloton peddelt.

Plasbas

Is er buiten Eurosport 2 een gratis kanaal/stream die de gehele etappe uitzend?

Frits

Opstelling voor de bankpuntenetappe van vandaag:
Pogacar
Vingegaard
Skjelmose
Van Aert (C)
Philipsen
Girmay (?)
Strong
Alaphilippe
Ciccone

Bank:
Van Gils (?)
G. Martin (?)

Erg lastig helaas..

Jv1997

Flip geeft iig aan er heel veel zin in te hebben vandaag.

Op Sporza staan ook genoeg interviews.

ditisdavid

Het andere vervelende aan veel tegenvallende klassementsrenners is teveel opties hebben voor dit soort etappes...

Pogacar
Vingegaard
Skjelmose
Martin
Van Aert (c)
Kragh
Teuns
Aranburu
Van Gils

Bank: Girmay, Philipsen (te lastig?), O'Connor, Ciccone (niet lastig genoeg?).

arjenzvob

Ik wil stijgen. Iedereen kiest van Aert, ik ga voor Flipje als cap.

Pogacar, Skjelmose, Martin, van Aert, Strong, Flipje (c), Ciccone, van Gils, Aranburu.

wirret

Ik heb ook Flip als Captain, al heb ik geen van Aert of Mvdp, dus die keuze is wat makkelijker. Ik gok vol op een aanvalgroep. Girmay heb ik ook maar op de bank gelaten, hij overtuigt totaal niet bergop.

Wielertje12

Hier ook Flipje als cap, vd poel zegt dat die slecht heeft geslapen en zich niet goed voelt

1 2 ... 170 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.