Scorito Tour de France 2023

1 2 ... 174 ... 200 201
Valvuillerdemoz

'@Eddix: kunnen we hieruit concluderen dat je werk minstens even saai is als deze etappe?

Eddix

'@Valvuillerdemo haha vandaag wel! Bij het thuiswerken ben ik toch altijd wat makkelijk afgeleid zullen we maar zeggen.

HZ57

Waar ze gisteren eigenlijk vanaf de start de tv uitzending hadden moeten beginnen, daar hadden ze vandaag wel tot 17:00 uur kunnen wachten

Mad Max

Evenepoel gaat de Vuelta doen ,du de meeste zullen wel voor Evenepoel, Roglic en Thomas gaan.

De Tourminator

Voorlopig gaat het dit jaar beter dan de laatste jaren. Ik blijf vanaf dag 1 boven de 95% staan en alleen gisteren met WvA de verkeerde Cap. Hopelijk zo verder. Voor een gouden bekertje moet wel alles op zijn plaats gaan vallen in de bergen. Voorlopige tegenvallers toch wel MvdP en Alaflip.

jenzrscl

96.7
Sprinters hier doen het al bij al th goed met o.a phillipsen pedersen coquard

Strong haalt ook altijd zijn puntjes..

vevie

Weer iets gestegen naar 99.8%. Viva la France!

Morgen net zo een ‘lastige’ etappe als gisteren. Je zou denken dezelfde mannen gaan mee, maar zul je net zien dat ze er niet bijzitten.

Ik ga morgen voor:

Alaphilippe
Ciccone
Skjelmose
O’Connor
Meintjes
Vingegaard
Pogacar
Philipsen
Rodriguez

Twijfel nog over de cap. Ala, Skjelmose of Ciccone wordt het, waarschijnlijk.

Jv1997

Wat is die Ewan toch een frotter

Maarten Koning

Ciccone kopman
Poga
Ving
Aert
O'connor
Skjelmose
Flip
Powless
Van gils

Teampunten gebankt, al verwacht ik een grotere groep dan gisteren

Het zou me zeer verbazen als ciccone en powless er niet bij zitten dit keer

Laatst gewijzigd
HZ57

Met 270 pnt, de nummer 1 als cap verder Groenewegen, Pedersen en van Aert bij de 1e 10. Maar Poppel en Zingle buiten de punten ,dacht ik een goede score te hebben. Maar helaas 0,9% gezakt blijf maar op en neer gaan tussen de 90 en 95%. Morgen weer een moeilijk in teschatten rit. Dan gaan we de aankomsten bergop krijgen. Daar is mijn hoop wel op gevestigd. Daar behaalde ik iedere keer een stijging.

Jelmer van der Zee

Voor morgen heb ik de volgende renners:
Skeljmose (c)
Vingegaard
Pogacar
Hindley
Bilbao
Powless
Johannessen
Van Gils
Van Aert

Van Aert echt alleen omdat hij ook teampunten geeft maar die vent gaat toch echt niet deze winnen als het bij etappe 10 voor hem ook al zo moeilijk was.

Ik hoop vooral dat mijn johannessen weer hoge ogen kan gooien en misschien Bilbao ook nog wel een keertje?

Ben Nihilisty

Hoeveel mensen hier zijn er content mee dat Ewan gewoon weer ouderwets Ewantjes pullt?

Laatst gewijzigd
Feld

'@Jelmer, Bilbao staat inmiddels 5e…laten ze niet meer gaan toch?

kevinraar

272 punten gehaald gestegen van 44.5 naar 49.3

Nijmos

Haha mensen die beweren van aert "alleen voor de teampunten" op te stellen. De favoriet om morgen te winnen.

kevinraar

voor morgen ga ik voor trui punten en vluchters

viningaard
hindley
rodriquez
gall
skjelmose kopman
phlipssen
va der poel
kelderman
a yates

bank
s yates
bardet
gudu
bilbao
pedersen
groenewegen
jakobsen
sagan
girmay
van poppel

Laatst gewijzigd
Maarten Koning

Ik zou Bilbao ruilen voor hindley kevin.

Ik zie vdp ook niet echt meedoen voor de winst maar daar zit nog wel een kansje in. Die 6 punten van Hindley overleef je wel.

Edit ik zal het laten staan om mijn domheid te tonen.
Bilbao op plek 5 geeft indd weinig kans op vlucht. Ik had niet zo door dat hij zo was gestegen.

Laatst gewijzigd
kevinraar

ik neem bilbao inplaats van yates die heeft 3 zekere punten

Scoritop

Kan Van Gils dit morgen aan? Gister opgesteld, maar morgen wel stukje zwaarder.

Heb Hindley, Bardet en O’Connor op de bank.

Maarten Koning

Van Gils is in mijn ogen een nobrainer voor morgen, zeker omdat hij gisteren voor een ereplaats heeft aangezet.

Als je 11e kan worden in LBL dan kan je hier meedoen in de vlucht.

jenzrscl

Kopman twijfel ik tussen van gils en skjelmose

Toch maar skjelmose pakken?

Laatst gewijzigd
NOAD1912

Ik zou Van Gils pakken

jenzrscl

Morgen

Pogi
Vingegaard
Hindley
Van aert
Skjelmose
Van gils
Guerrero
Allaphillipe
G martin

Heb champoussin niet.. maar denk dat je die morgen ook kan opschrijven..

Laatst gewijzigd
Nijmos

Ik zie veel mensen die Hindley opstellen. Hebben die geen betere opvuller of houden ze rekening met een top 20 van hem?

ProScoritoManager

Heeft iemand eigenlijk wat informatie omtrent Bardet z’n mindere dag gister? In goeden doen zou morgen een perfecte etappe zijn om in navolging van hindley en Bilbao eens mee te zitten in de vlucht, een etappe en tijdwinst pakken. Maar dan moet ie wel een beetje op niveau zijn natuurlijk..

1 2 ... 174 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.