Voorlopig gaat het dit jaar beter dan de laatste jaren. Ik blijf vanaf dag 1 boven de 95% staan en alleen gisteren met WvA de verkeerde Cap. Hopelijk zo verder. Voor een gouden bekertje moet wel alles op zijn plaats gaan vallen in de bergen. Voorlopige tegenvallers toch wel MvdP en Alaflip.
Weer iets gestegen naar 99.8%. Viva la France!
Morgen net zo een ‘lastige’ etappe als gisteren. Je zou denken dezelfde mannen gaan mee, maar zul je net zien dat ze er niet bijzitten.
Ik ga morgen voor:
Alaphilippe
Ciccone
Skjelmose
O’Connor
Meintjes
Vingegaard
Pogacar
Philipsen
Rodriguez
Twijfel nog over de cap. Ala, Skjelmose of Ciccone wordt het, waarschijnlijk.
Met 270 pnt, de nummer 1 als cap verder Groenewegen, Pedersen en van Aert bij de 1e 10. Maar Poppel en Zingle buiten de punten ,dacht ik een goede score te hebben. Maar helaas 0,9% gezakt blijf maar op en neer gaan tussen de 90 en 95%. Morgen weer een moeilijk in teschatten rit. Dan gaan we de aankomsten bergop krijgen. Daar is mijn hoop wel op gevestigd. Daar behaalde ik iedere keer een stijging.
Voor morgen heb ik de volgende renners:
Skeljmose (c)
Vingegaard
Pogacar
Hindley
Bilbao
Powless
Johannessen
Van Gils
Van Aert
Van Aert echt alleen omdat hij ook teampunten geeft maar die vent gaat toch echt niet deze winnen als het bij etappe 10 voor hem ook al zo moeilijk was.
Ik hoop vooral dat mijn johannessen weer hoge ogen kan gooien en misschien Bilbao ook nog wel een keertje?
Ik zou Bilbao ruilen voor hindley kevin.
Ik zie vdp ook niet echt meedoen voor de winst maar daar zit nog wel een kansje in. Die 6 punten van Hindley overleef je wel.
Edit ik zal het laten staan om mijn domheid te tonen.
Bilbao op plek 5 geeft indd weinig kans op vlucht. Ik had niet zo door dat hij zo was gestegen.
Heeft iemand eigenlijk wat informatie omtrent Bardet z’n mindere dag gister? In goeden doen zou morgen een perfecte etappe zijn om in navolging van hindley en Bilbao eens mee te zitten in de vlucht, een etappe en tijdwinst pakken. Maar dan moet ie wel een beetje op niveau zijn natuurlijk..
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.