Bardet wilde wat proberen in etappe 10 maar voelde zich niet 100% Als je dan een type hindley opstelt dan is Bardet een logischere keus, daar ben ik het wel mee eens. En een kleine 40% heeft Bardet.
Dat hij daarna even moet lossen was niet perse heel gek. Het waren niet de minste renners die moesten lossen natuurlijk. Van aert lost en rijdt dan weer van voren, het was een gekke etappe. Bardet is niet top, hij is na landa en o'onnor in feite de rode lantaarn van de serieuze klassementsmannen. Maar echt erdoorheen zakken doet hij ook niet.
Ik ben mezelf nu een beetje aan het overtuigen om hem op te stellen maar ik weet ook niet zo goed voor wie..
Ik heb een degelijk team voor morgen, maar moet wel Vingegaard op de bank zetten!?!?
- Nu in de 9:
Pogacar (meer truipunten en je weet nooit wat die gaat proberen)
Van Aert
Skjelmose
Jorgensen
Johannessen
Alaphilippe
Madouas
Champoussin
Pidcock
Op de bank dus Vingegaard (en Martin, Yates & Yates maar daar twijfel ik minder over).
Pidcock in de break? Staat op 5,5 minuut en lijkt ideale finale voor hem.
Zorgt er wel voor dat de break bijna geen ruimte krijgt dus zal niet gemakkelijk gaan.
Kan Vingegaard er ook inzetten voor Champoussin maar iets zegt me dat die morgen er ineens bij zit.
Pidcock en Bilbao zou ik normaal gepakt hebben maar die zitten nu te dicht in het klassement en verwacht niet dat die de etappe hard gaan maken - hoop van wel dat iemand buiten Pogacar en Vinnegaard gaat aanvallen maar verwacht het niet dus ik ga voor aanvallers en de 2 sterkste klassement renners
Skjelmose (C)
Van Aert
Alaphalippe
Gall
Jorgenson
Lutsenko
Powless
Pogacar
Vinnegaard
Pohh.. erg lastig vandaag. Naast de gebruikelijke mannen voor de vlucht gaat plek 8-15 zich inmiddels ook roeren. Momenteel heb ik een vluchtheavy groepje geselecteerd. Wordt volgens mij nogal beinvloed doordat ik dinsdag O'Connor en Bilbao op de bank had :D Teampunten van Jonas en Rodriguez op de bank voelt op de een of andere manier toch een beetje onrustig, zeker omdat ze zelfs vanuit het peloton natuurlijk wel plek 10-20 kunnen rijden.
Skjelmose (c)
WvA
Ala
O'Connor
Gall
Johannesen
Powless
Ciccone
Pog
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.