Scorito Tour de France 2023

1 2 ... 175 ... 200 201
kaboutertje

Bardet ging mee met Vingegaard en Pogacar op de top van de eerste klim en zich hierbij volledig opgeblazen.

jenzrscl

Denkje dat er nog veel mannen binnen 10 minuten vrijheid gaan krijgen?

Mensen als pidcock gaan ook beginnen nerveus worden zo..
Bilbao staat nu ook zomaar voor hem..

Teveel cadeaus geven moet je in week 2 niet meer geven..
Ik week 3 heb je ook zoveel ritten niet meer in bergen.

Maarten Koning

Bardet wilde wat proberen in etappe 10 maar voelde zich niet 100% Als je dan een type hindley opstelt dan is Bardet een logischere keus, daar ben ik het wel mee eens. En een kleine 40% heeft Bardet.

Dat hij daarna even moet lossen was niet perse heel gek. Het waren niet de minste renners die moesten lossen natuurlijk. Van aert lost en rijdt dan weer van voren, het was een gekke etappe. Bardet is niet top, hij is na landa en o'onnor in feite de rode lantaarn van de serieuze klassementsmannen. Maar echt erdoorheen zakken doet hij ook niet.

Ik ben mezelf nu een beetje aan het overtuigen om hem op te stellen maar ik weet ook niet zo goed voor wie..

ditisdavid

1 van de 10 moet eruit, keuzestress is erger dan ooit morgen.
Pogacar
Vingegaard
O'Connor
Ciccone
Skjelmose
Martin
Van Aert
Aranburu
Teuns
Van Gils

En dan zitten oa Hindley, Rodriguez en Kragh al op de bank...

arjenzvob

Makkelijk. Teuns. Die rijdt bar slecht.

ditisdavid

Bar slecht is overdreven - was nog enigszins oké in de Baskische ritten - maar dat is nu inderdaad degene die ernaast staat.

Harderijder

Woods of de zekere punten van Rodriguez?

rodelantaarn1

Pfoe zoveel keuzestress voor morgen. Ik heb nu

Pogi
Ving
Van aert
Skjelmose
Ciccone
Powless
Gall
Van gils
Mohoric

Op de bank oa nog bilbao, van der poel, bardet etc.
Het liefst wil ik nog van der poel erin fietsen, maarja voor wie….

Jelmer van der Zee

'@Feld je hebt gelijk inderdaad, ik weet alleen zelf niet wie ik ervoor in de plaats moet zetten, gebroeders Yates zullen ook niet hele gekke dingen doen.

Zit te denken aan een sprinter dan, normaal zou je dan Girmay doen, maar die gaat ook niets kunnen in deze vorm.

Berend

Ik heb een degelijk team voor morgen, maar moet wel Vingegaard op de bank zetten!?!?

- Nu in de 9:
Pogacar (meer truipunten en je weet nooit wat die gaat proberen)
Van Aert
Skjelmose
Jorgensen
Johannessen
Alaphilippe
Madouas
Champoussin
Pidcock

Op de bank dus Vingegaard (en Martin, Yates & Yates maar daar twijfel ik minder over).
Pidcock in de break? Staat op 5,5 minuut en lijkt ideale finale voor hem.
Zorgt er wel voor dat de break bijna geen ruimte krijgt dus zal niet gemakkelijk gaan.

Kan Vingegaard er ook inzetten voor Champoussin maar iets zegt me dat die morgen er ineens bij zit.

jenzrscl

Pidcock in de break? Never.
Dan gaan de yates reageren en dan gaan de grote mannen reageren.

snoek1974

Pidcock en Bilbao zou ik normaal gepakt hebben maar die zitten nu te dicht in het klassement en verwacht niet dat die de etappe hard gaan maken - hoop van wel dat iemand buiten Pogacar en Vinnegaard gaat aanvallen maar verwacht het niet dus ik ga voor aanvallers en de 2 sterkste klassement renners

Skjelmose (C)
Van Aert
Alaphalippe
Gall
Jorgenson
Lutsenko
Powless
Pogacar
Vinnegaard

Pinot Grigio

Gaat Pinot nog een keer doortrappen wat een droeftoeter zeg.
Mag samen met Teuns wat mij betreft spullen inleveren en lekker naar huis

kevinraar

mag bardet in de kopgroep staat hij te dicht in het klassement?

JesperRenrad

Hi Kevin, bardet zit te huilen dat hij niet fit is. Normaal zou hij net wel of net niet mogen/ kunnen, net als Bilbao eergisteren. Maar na het gekwakkel en gehuil zou ik hem een dagje rust geven

dr klaas

En ze gaan nog niet naar huis, nog lange niet nog lange niet

Daan De Jager

Philipsen of Pidcock ?

thijssss

Pidcock

thijssss

'@Harderijder ik zou zeker Woods doen. Die paar puntjes van Rodriguez gaan het verschil niet maken maar als woods meezit ben je hele middag aan het balen.

sprintgeit

Pohh.. erg lastig vandaag. Naast de gebruikelijke mannen voor de vlucht gaat plek 8-15 zich inmiddels ook roeren. Momenteel heb ik een vluchtheavy groepje geselecteerd. Wordt volgens mij nogal beinvloed doordat ik dinsdag O'Connor en Bilbao op de bank had :D Teampunten van Jonas en Rodriguez op de bank voelt op de een of andere manier toch een beetje onrustig, zeker omdat ze zelfs vanuit het peloton natuurlijk wel plek 10-20 kunnen rijden.

Skjelmose (c)
WvA
Ala
O'Connor
Gall
Johannesen
Powless
Ciccone
Pog

Daan De Jager

Philipsen pakt 8 punten sws en Pidcock maar 3 en zie hem geen top 15 rijden of denken jullie er anders over

Tim

Hoop dat Ciccone vandaag de jacht op de bollentrui gaat inzetten. Heeft zich flink wat tijd aan laten smeren om de komende 10 etappes punten te sprokkelen.

Andreas Kloten

Hmm Bilbao of Pidcock wanneer de klassementsrenners achter enkele vluchters eindigen?

BigMig

Die theorie dat je een aanvaller structureel moet opstellen ook na een paar 0-punters, geldt die ook voor Dylan Teuns?

madeinstars

Ligt aan je alternatief, BigMig. Ik zou Pogacar en Vingegaard er niet snel uitgooien voor Teuns (voor het geval de kleine kans op AK-actie), maar een Hindley/Rodriguez type wel.

1 2 ... 175 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.