Ja hij zou bij mij dan inderdaad op de plaats van Vingegaard komen, maar vooralsnog staat Jonas erin. Lijkt me een logische keuze, alleen het is zo frustrerend als Teuns dan nu opeens top10 rijdt en je hebt m op de bank. Maar bij Israel hebben ze natuurlijk veel van die gasten die in de break kunnen, en tot nu toen lijken zijn teamgenoten daar beter in dan Dylan zelf.
Ik heb een onderbuik gevoel dat Bardet toch in de ontsnapping wil zitten. Hij voelt zich wellicht wat ziekjes, maar misschien is hij aan de beterende hand. Kan dus een beetje de Bilbao van etappe 12 worden. Daarmee kan hij wat tijd terugpakken die hij dan in het hooggebergte weer kan inleveren. Het is Bardet, of de 8 zekere puntjes van Rodriguez... Oké nu mag een van jullie een keer de knoop doorhakken, mag zonder toelichting, de meeste stemmen telt. Oké, GO!
'@Eddix, ik zou de zeker puntjes van Rodrigues nemen. Bardet niet in supervorm deze week. Als ia al herstelt moet ie toch ook sparen voor de komende etappes.
Zit zelf met Hindley, Bardet, Yates en wederom Bilbao op de bank. Vind dat wel een groot risico op bankpunten, maar ik wil ook niet Martin banken
Die is nu degene die wel mee mag in de vlucht lijkt mij. Nu nog de vraag of die het kan.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.