Scorito Tour de France 2023

1 2 ... 176 ... 200 201
Feld

Zeer goede vraag…zit ik ook mee!

BigMig

Ja hij zou bij mij dan inderdaad op de plaats van Vingegaard komen, maar vooralsnog staat Jonas erin. Lijkt me een logische keuze, alleen het is zo frustrerend als Teuns dan nu opeens top10 rijdt en je hebt m op de bank. Maar bij Israel hebben ze natuurlijk veel van die gasten die in de break kunnen, en tot nu toen lijken zijn teamgenoten daar beter in dan Dylan zelf.

Ben Van Heck

Ciccone of Skjelmose cappen? En waarom?

Landaluze

Skjelmose lijkt me in stijgende vorm terug. Ciccone is wat weggedeemsters. Maar Ciccone heeft hoger plafond voor de rit van vandaag lijkt me.

Moet je punten inhalen: Ciccone
Wil je consolideren: Skjelmose

R. D.

Ik zou toch denken, als je Teuns vandaag niet opstelt waarom heb je hem dan mee ?

Of je hebt gewoon teveel aanvallers.

Mad Max

Fabio uit de Tour, nu gaat het zich denk ik wreken dat ik een minder brede sprint selectie heb. Gelukkig zijn er maar 2 sprint etappes meer over.

Milanjacks

Fabio naar huis.
Er zijn bijzonder weinig uitvallers deze tour trouwens(8 pas)

Ik heb wel lichte medelijden met degene die nu al 4 uitvallers heeft, er zal vast iemand zijn die Mas, Carapaz, Cavendish en Jakobsen mee heeft.

Boasson en Hagen

'@R. D.
Omdat je van tevoren Teuns kon opschrijven voor vandaag, maar hij tot nu toe niet echt vorm toont.
Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.

Karperdrol

pohhh WvA of Skjelmose cap?

bonsai7

ik heb nu
ciccone (c)
pogi
vingegaard
oconnor
skjelmose
jorgenson
gall
WVA
mohoric

op de bank
hindley
bardet
meintjes
phillipsen
groenewegen
meeuws
MVDP
Pidcock
izagirre
trean

Feld

Niemand die Poel laat fietsen vandaag?

Eddix

Ik heb een onderbuik gevoel dat Bardet toch in de ontsnapping wil zitten. Hij voelt zich wellicht wat ziekjes, maar misschien is hij aan de beterende hand. Kan dus een beetje de Bilbao van etappe 12 worden. Daarmee kan hij wat tijd terugpakken die hij dan in het hooggebergte weer kan inleveren. Het is Bardet, of de 8 zekere puntjes van Rodriguez... Oké nu mag een van jullie een keer de knoop doorhakken, mag zonder toelichting, de meeste stemmen telt. Oké, GO!

zeewolde

'@Feld Jawel, hier.
Maar ik heb de fout gemaakt zonder WvA te proberen, in de hoop dat dat kind snel zou komen. Maar de herverdeelde 5M van Wout renderen niet echt.

@Eddix Bardet doen

Laatst gewijzigd
Nijmos

'@eddix: als de etappe lijkt op etappe 10 dan is er een groot verschil tussen in de ontsnapping willen en kunnen. Een zieke bardet mag dan hopen dat hij geen tijd verliest

Tim

Madouas (C)
Vingegaard
Pogacar
Rodriguez
Skjelmose
Ciccone
Van Gils
Aranburu

Valvuillerdemoz

'@Eddix, ik zou de zeker puntjes van Rodrigues nemen. Bardet niet in supervorm deze week. Als ia al herstelt moet ie toch ook sparen voor de komende etappes.

Zit zelf met Hindley, Bardet, Yates en wederom Bilbao op de bank. Vind dat wel een groot risico op bankpunten, maar ik wil ook niet Martin banken
Die is nu degene die wel mee mag in de vlucht lijkt mij. Nu nog de vraag of die het kan.

YouriM

Bardet of G. Martin?

dadeliva

Skjelmose (C)
Pogacar
Vingegaard
O'Connor
Powless
Strong
Ciccone
VDP
van Gils

O.a. Martin en Girmay op de bank. Die hebben nog te weinig laten zien.

Maurinho

Skjelmose, Ciccone of Johannessen cap?

Berend

Hier ook twijfel tussen Johannessen en Skjelmose. Van Aert en Jorgensen ook nog opties als captain ;-)

Heb nu Johannessen staan. Sprint blijkbaar soms ook in het peleton als hij de break mist...

Pidcock toch op de bank (idd lastig in de break), en Ving er in.

Maarten Koning

Ik zou Bardet boven teampunten kiezen (behalve Poga en Ving natuurlijk)
Philipsen, Rodri etc allemaal bank.

Ik heb Bardet op het moment op de bank maar dat is puur omdat oconnor, skjelmose, aert, flip, ciccone, powless, gils nog net iets logischere keuzes zijn in mijn ogen.

Maarten Koning

'@Feld, het is meer dat de meeste hier poel simpelweg niet hebben. Vandaag is normaliter te zwaar voor hem maar als ik hem zou hebben dan had hij er in gezeten.

Maarten Koning

Iemand nog interviews gezien met inzichten waarvan ze welwillend zijn om die te delen?

Nijmos

Skjelmose gaat proberen meezitten (en de rest van die ploeg zo te horen ook). Bron feltet

Daan Brakenhoff

Van Gils wil er ook graag bijzitten.

1 2 ... 176 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.