Scorito Tour de France 2023

1 2 ... 177 ... 200 201
Maarten Koning

Op zich geen verrassing maar fijn om die bevestiging te hebben. @Nijmos MVP

Scoritop

Captain keuze niet te doen: Ciccone, Van Aert, Van Gils, Skjelmose of toch gewoon Pogacar?

Eazy-B

Is het mogelijk om de etappe ergens vanaf de start te kijken?

Maarten Koning

Eurosport is vanaf de start.

Als bijkomende bonus kun je Karsten Kroon verhalen horen vertellen over...ik vergeet het altijd direct weer maar het is altijd vermakelijk.

Guido Maltempi

WvA (c)
Skjelmose
Pinot
O'Connor
vGils
Champoussin
Pogacar
Vingegaard
Rodriguez

Lastige kopmankeuze, uiteindelijk toch gekozen voor Wout. Blies zichzelf dinsdag op in de hitte maar ik verwacht dat hij vandaag gewoon weer in orde is en mee gaat springen in de vlucht. Verder weinig keuzestress, alle 6 optionele vluchters waren actief in de openingsfase van etappe 10 dus ik reken erop dat ze het vandaag weer gaan proberen. Hindley en Philipsen op de bank.

dr klaas

Lekkere kopman verdeling vandaag!

Eurosport 7 eurootjes voor een maand, pak vuelta en giro ook altijd mee.

Laatst gewijzigd
Maarten Koning

Dat is online, maar het zit natuurlijk ook gewoon op de kabel, wel met reclames dan

Rob94

Skjelmose zit continu in het groepje voorin, zul je zien dat hij er straks niet bij zit als ze echt wegrijden

Eddix

Als Bardet de ontsnapping haalt spreek ik jullie nooit meer=D

p.s. ik betaal 40 euro per jaar voor Eurosport, dus 7 euro per maand klinkt als oplichting...

Yuri2222

Rodrigues vlak voor de deadline ruilen voor O'connor is alsof je een lekker flesje ijskoude Heiniken ruilt voor een lauw geworden glas Amstel. Hij staat bij mij voortaan op de zwarte lijst. Dinsdag eruit gehaald ten faveure van Girmay en vandaag het volle vertrouwen gegeven, maar hij doet het lekker rustig aan.

Mooi om scorito spelende wielerfan te zijn.

Mad Max

Ziet er voorlopig niet uit als een vluchtetappe, dus daar zit ik met mijn 4 aanvallers.

Maarten Koning

Teuns, daar is ie dan

BigMig

Zul je altijd zien...

Feld

Tuurlijk…heb jij ‘m nog neergezet?

Eddix

Ik heb wel Teuns, maar Pedersen op de bank (daar zal ik vast niet de enige in zijn). Of ze het gaan halen, dat is nog maar zeer de vraag. Het gaat op deze manier gewoon in een gereduceerde sprint eindigen...

Rob94

30 keer aangevallen, en wie zit er uiteindelijk niet bij.... Skjelmose! Man man man

Ben Nihilisty

'@Rob En wat te denken van Van Aert? Die heeft het 31 keer geprobeerd, maar het wordt een middagje babysittten

HZ57

Met Izagirri, Teuns en Martin in de kopgroep zitten. Niet gecapt maar er zullen niet veel mensen hun cap in de kopgroep hebben.

HZ57

Bij de NOS doen ze er alles aan om je naar de BRT te sturen. Midden in de etappe zit ik plots naar een man met een hoed te kijken.,Weet niet war hij te melden heeft ben al weg.

rbc1912

Mathieu lekker op de bank hier. Verder niemand vooraan :(

thijssss

Wie voegt zich bij mij in team "vandaag van der Poel dan maar niet opgesteld, en net dan zit hij voor het eerst een keer mee" ?

Edit: dat is vast 1

Laatst gewijzigd
Maarten Koning

In de juiste onstnapping zitten is ook een kunst. Skjelmose moet daarin nog wat leren zo lijkt het.

Even met Sagan babbelen, die was daar koning in.

Maarten Koning

Dit wordt echt 50 punten op deze manier

Eddix

Over de juiste ontsnapping gesproken, Pinot vandaag, in het begin vrij onzichtbaar en op het juiste moment in een klap naar de kopgroep. Fantastisch om te zien, het perfecte voorbeeld.

Zadelpen

Ik zit dik te genieten van Pinot. De Giro zo mooi en hij doet het weer. Fantastisch!

1 2 ... 177 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.