Scorito Tour de France 2023

1 2 ... 183 ... 200 201
Nazgulsauron

Onderstaande klinkt als Ciccone, Skjelmose, o'Connor, Alaphilippe en Powless o.a. in de aanval. Die laatste twee zijn denk ik niet goed genoeg, maar de eerste drie stel ik dus wel op. Bilbao is heel moe, en mag mooi op het bankje blijven. Mis vooral commentaar van G. Martin en Meintjes, maar de filosoof houdt z'n plekje..

Giulio Ciccone (Lidl-Trek)
'Ik wil absoluut in de vroege vlucht zitten. Na mijn val van eergisteren heb ik het gisteren rustig aan gedaan, maar vandaag wil ik het weer proberen.'

Pello Bilbao (Bahrain Victorious)
'Ik ben moe, heel moe. De tweede week is tot dusver heel zwaar geweest en dat zal deze rit ook worden. Ik verwacht koers vanaf het begin van de rit', aldus de Bask tegen TV2.

Mattias Skjelmose (Lidl-Trek)
'Ik hoop de ontsnapping van de dag te halen en voor de ritzege te gaan. Jumbo-Visma zal het vandaag of morgen overhoop proberen te rijden, maar ik hoop dat de vlucht de ruimte krijgt.'

Ben O'Connor (AG2R Citroën)
'Hopelijk kan ik meezitten in de ontsnapping van de dag!'

Julian Alaphilippe (Soudal Quick-Step)
'Ik ben gemotiveerd en heb het slot van de rit verkend, dus ik weet wat er komen gaat. Op het moment is het wel zwaar, ik heb het in de Tour nog nooit zo lastig gehad.'

Neilson Powless (EF Education-EasyPost)
'Ik probeer zoveel mogelijk bergpunten te rapen. Gisteren heb ik het rustig aan gedaan, om zoveel mogelijk krachten te sparen.'

Thomberg

Het zit nog niet mee. Als Paz, Cav, Ewan en Meintjes al uitvallen terwijl sommige nog 0 uitvallers hebben, is het heel lastig

vevie

Zuur, Meintjes eruit. Meteen een man minder en we waren niet eens 5km onderweg. En het plan was ook nog voor Meintjes om in de vlucht mee te gaan… Zuur voor die jongen. Toch een hele sympathieke renner.

drop drover

'@zomaareens Daar was Chavez even!! 🙈

Edit; oh, je had het over Uran...lama😉

Laatst gewijzigd
vevie

Bardet hard gevallen. Shaw ook. Wat een dag!

Thomberg

En Bardet nu ook nog

Daan Brakenhoff

Ciccone is in ieder geval wel in orde.

Hier (pas) de eerste uitvaller met Bardet. Scheelt weer wat opstelstress. Vandaag helaas wel een 0-punter maar het had waarschijnlijk toch niet veel meer geweest.

rbc1912

Ook nog maar 1, maar dan met Cavendish.
Het blijft voorlopig meezitten

Wielrenfan3

Ik zag net Bob Jungels in beeld. Wie durfde het nog aan deze Tour? Heb hem weinig voorbij zien komen hier.

rbc1912

Bob Jungels is toch al jaren vergane glorie?

Valvuillerdemoz

Vorig jaar best een leuke pick nog hoor voor €500.000,- Maar nu gekozen voor Traeen.

Eddix

Prachtige etappe, met een wel verdiende overwinning voor Rodriguez, wat gun ik het hem toch!

Ragnar Lolbroek

Jawel hoor.. Adam Yates op de bank. Het verzamelen van bankpunten gaat lustig verder. Nu op 88%. Can Someone please slap some sense into My braine. 🙄

Laatst gewijzigd
pirazzi

Vingegaard nu ook leider in het bergklassement.

Jv1997

Waarom zou je Adam Yates dan ook niet opstellen vandaag?

Ragnar Lolbroek

'@JV1997. Ik verwachtte een kopgroep die vooruit bleef. Ik wilde plaats maken voor Guillaume. Adam Yates mocht deze keer het bankje op ipv Hindley of Bilbao...

Jv1997

Ja Martin had ik dan weer op de bank...

kevinraar

8 man in de top 11 heb 335 punten gehaald gestegen van 46.5 naar 52.3 had ik ook nog eens kelderman niet opgesteld die staat er morgen wel in omdat bardet eruit is

Guido Maltempi

Scorito feitje van de dag: Adam Yates is de magische grens van 200 eigen punten gepasseerd!

arjenzvob

'@Thomberg: Nog steeds Yates geen goede pick? :)

KissMyAce2.0

Thomberg is verdronken in zelfmedelijden. Hij zal weer aan de oppervlakte komen bij de Vuelta!

jenzrscl

Hoe zou het nog zijn met wout zijn vrouwtje

Ze houd het goed vol momenteel

Sean Chiappucci

Ik zal het halve forum nu wel op mijn dak krijgen. Deze tour is ongetwijfeld de mooiste in vele jaren, maar ik ben die ploegentaktiek behoorlijk zat. Twee uitstekers, wv een de gedoemde winaar zal zijn, maar die 90+% van de etappe knechten laten rijden/beuken/breken, en dan aan het eind even ervan doorgaan. Misschien een idee om de eindoverwinning pas toe te kennen als de nummer ook daadwerkelijk ook een minstens een etappe heeft gewonnen ?

KissMyAce2.0

Het halve forum? Hahaha
Maar mij heb je al! Want nogal onbelangrijk hoeveel etappes de Tourwinnaar wint. Het gaat om de tijd

Ton Pelo

Door het uitvallen van Meintjes en Bardet nog maar 9 klimtypes over. Heerlijk zeg, eindelijk een nacht kunnen slapen zonder keuzestress.

1 2 ... 183 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.