Scorito Tour de France 2023

1 2 ... 182 ... 200 201
kevinraar

niet goed genoeg nog wel genoeg om 250 punten in te halen op een vriend

hij heeft dit team
viningaard
pogacar
hindley
a. yates
o connor
powless
jorgenson
guerreiro
van aert
kelderman
wright
haig
kung
phlipssen
cort
pedersen
meeuws
bol

dadeliva

Ik heb voor morgen 2 plekken open voor Skjelmose, Kelderman, Martin en O'Connor
Wie zouden jullie kiezen?

Ik heb Powless en Ciccone er al in staan. Beide hadden aangegeven zich te concentreren op dit weekend vanwege de vele bergpunten.

Ecko

Het is moeilijk Dadeliva. Ik heb maar één plekje (tenzij ik Bilbao of Jorgenson er nog uit gooi), en ook Skjelmose, Kelderman en O'Connor als gegadigden daarvoor. Ipv jouw Martin heb ik Woods.
Skjelmose doe ik vermoedelijk niet meer, die lijkt nog niet goed genoeg voor het echte hooggebergte. Kelderman rijdt deze Tour zelf niet in de punten, valt ook af. In jouw geval zou ik dus voor O'Connor en Martin gaan (wie immer ohne Gewähr), in mijn geval wordt het O'Connor (of moet hij voor Gal knechten?) of Woods (die leek te sparen).

Laatst gewijzigd
zomaareens

Uran.. heb ik in mn teampie.. gaat die nog ns iets doen?

cholo

Nee.

Plag

Lastige keuze voor 1 plek : Powless-O’Connor-Skjelmose-of gaat van Aert stunten.

Aberastuuurrriii

Morgen een mooi dilemma voor de selectie.
Goed klimmende aanvallers kunnen mooi succes boeken met het etappe profiel.

Skjelmose, O'Connor, G. Martin en Jorgensen morgen erin en Bardet, Meintjes, Powless op het bankje.

Twijfel nog behoorlijk over Powless erin te fietsen voor Martin of O'Connor. Zal toch ook voor de bergpunten willen gaan morgen

Harderijder

Twee plekjes voor Gall, Skjelmose, Woods, Ciccone en Bilbao. En dan heb ik S. Yates er al uit gelaten..

Masterw

Iemand die wva op stelt?

Nijmos

Ik overweeg het Master.

@harderijder; s yates hoort sowieso bij de negen renners die ik het eerst zou opstellen. Van jouw rijtje neig ik naar Gall

bianchi_fan

Weet iemand of de verwachting is dat vluchters het gaan redden vandaag? Gaat jumbo koersen of hopen dat de vluchters het redden?

Nijmos

Ik denk dat niemand het weet bianchi. Volgens de meeste bookies is de kans dat pogacar of vingegaard of pidcock wint samen ongeveer 50%. Coinflip dus.

Turbo T

'@bianchi
Vandaag duim ik dat de vluchters het redden, morgen verwacht ik AK wegens aankomst bergop en de 2 toppers willen wel eens een etappe.

@Master
WVA wordt misschien vooruit gestuurd voor assistentie maar als hij top 20 eindigt verwacht ik persoonlijk niet.

@harderijder
Het profiel van deze etappe is perfect voor dalers zoals Pidcock en Bilbao. P heb ik niet dus stel ik B op, hopelijk is hij niet te ver achter op de top.. Als je zelf eerder in ontsnapping gelooft en strijd voor de bollen dan neem je best Gall

Daan De Jager

Laatste plekje
Skjelmose
Bilbao
Bardet
Gall
G Martin

Andreas Kloten

Tsja gaat O’Connor of I. Izagirre in de vlucht zitten en het halen of kan je beter Gaudu opstellen. Geeeen idee

NOAD1912

'@Daan De Jager,

Van dit lijstje heb ik de Fransen gebankt op basis van gebrek aan vorm, maar ze zouden ook zomaar 1 en 2 kunnen worden vandaag.. niemand hier die dat weet.

danusz1986

Opstelling voor vandaag

Pogacar
Vingegaard
Hindley
A. Yates
S. Yates
Ciccone
Skjelmose
Powless
Gall

Op de bank O' Connor terwijl ik hem in de vlucht verwacht. Zit mij niet helemaal lekker, maar ja voor wie moet ik hem erin doen. Misschien Skjelmose?

Ouleh

Bardet of Bilbao voor het laatste plekje?

Limburgg

'@master ik twijfel nog om hem op het laatste moment tóch erin te zetten

Nazgulsauron

Pogacar
Vingegaard
Hindley
Pidcock
Yates
(Bilbao)

o'Connor
Martin
(Meintjes)

Skjelmose
Ciccone
(Powless)
(Alaphilippe)
(van Aert)

Op dit moment zo staan. Tussen haakjes op de bank. Twijfel vooral over Bilbao en Meintjes.
Captainkeuze ook interessant, met Pidcock, Pogacar en Vingegaard als logische opties.

Dr.Watt

'@ Turbo T

Gall daalt als een wilgenblad.

yoeri

Iemand informatie over hoe het met Ciccone gaat. Goed wat schaafwonden bij zijn val en is daarna niet meer in de top 100 gereden. Toch blijft hij steeds als favoriet worden aangeduid. Ik kan niets vinden over zijn fysieke staat, zelfs geen Italuaanse website ofzo met een interview.

Iemand die meer info heeft?

KissMyAce2.0

Ciccone zou t liefst vrachtwagenchauffeur zijn

NOAD1912

heeft voor de Tour deze rood omcirkeld

yoeri

Gall gaat niet voor de vlucht maar AK top 10 slechts. Ciccone gaat het proberen, zie IDL.

1 2 ... 182 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.