Scorito Tour de France 2023

1 2 ... 181 ... 200 201
Daan Brakenhoff

Laten lopen

Daan De Jager

Bilbao of bardet ?

Boasson en Hagen

Dat Quatorze Juliet moet je ook niet teveel waarde aan hechten, het is niet alsof Pinot er opeens een extra long bij heeft vandaag. Graag willen is één, maar het nog uitvoeren is een ander verhaal.

Bozenik

Ciccone is niet al te zwaar gehavend en wil het dit weekend weer proberen.

https://cyclingpro.net/spaziociclismo/tour-2023/tour-de-france-2023-giulio-ciccone-dopo-la-caduta-di-ieri-oggi-provero-a-recuperare-in-vista-dei-prossimi-due-giorni/

Ton Pelo

Ah de helden van Cycling Pro Net! Wist helemaal niet dat ze een website hebben. Altijd jammer dat ze geen toestemming hebben om te interviewen tijdens de Tour.

Dr.Watt

Haha.

Als Girmay vandaag bankpunten zou opleveren, dat staat gelijk aan in ons gezicht spuwen.

Edit:

En kan er iemand aub naar Skjelmose bellen en hem eraanherinneren dat hij vandaag ging rusten?

Laatst gewijzigd
Fietsbel

Madouas actief, totdat die weer pech heeft. Pff.

Scoritop

Skjelmose zit ook vooraan. En demarreert om mee te gaan

Laatst gewijzigd
Jv1997

Ewan doe mij een plezier en val in de prikkers 🖖

Maarten Koning

Bardet bewijst weer eens dat je gewoon niet naar mijn suggesties moet luisteren.

Daan Brakenhoff

Van Gils door 2% maar opgesteld… Nou, wie heeft hem vandaag ;) ?

jenzrscl

Aah van gils gebankt!
Maar wat knap van die kerel!!

fringale

Van Gils op de bank, uiteraard, net als Zimmermann, en dus een totaal van 0 punten gepakt met hun vervangers in de personen van O’Conner en Skjelmose

Masterw

hier ook van gils op de bank. p14 nu, op naar morgen

Daan De Jager

54e van de dag met 342 punten gestegen naar 98,7% op naar de gouden beker

kevinraar

ik dacht een hoop punten te hebben met al mij 9 renners in de top 19 valt mee met 246 punten wel gestegen van 45.4 naar 46.5

De Tourminator

Ook bij mij van Gils helaas op de bank, toch wel weer iets gestegen. Alleen heb ik geen Pidcock en die laat toch wel zien dat hij een prima klassement rijd zover. Inmiddels heb ik meer vertrouwen in van Gils dan in Alaphilippe voor dit weekend, wat een tegenvaller is Flip deze Tour zeg.

Dr.Watt

'@kevinraar

Ben je zeker?
Lijkt me heel erg weinig.
Met die score zou ik eerder verwachten dat je 10-15% zou stijgen.

Althans toch in die regionen van het klassement.

pirazzi

Kan wel kloppen hoor, ik haalde 287 punten en 4,7% gestegen naar 60,4%.

Georgeske

Skjelmose of O’Connor morgen?

Daan De Jager

Skjelmose

rbc1912

Ik heb 7 vaste plekken voor de bergetappes met Vingegaard, Pogačar, Hindley, de gebroeders Yates, Ródriguez en Pidcock.
Maar voor de overige 2 moet ik steeds uit 4 man kiezen die redelijk om het even zijn mijns inziens: Powless, Skjelmose, O'Connor en Ciccone. Allemaal deftig vluchtmateriaal.
Wat dat betreft is het wel een aparte ronde hoor. Heb sinds ik Scorito speel nog nooit zo weinig uitvallers gezien na bijna 2 weken.
Morgen ga ik maar voor Powless en Ciccone

Laatst gewijzigd
kevinraar

ik ben echt maar 1 procent gestegen heb ook maar 11 punten meer dan het gemiddelde

Rad

Volgende keer toch maar die Sloveense klasbak mee.

Masterw

Kevin mist pogacar dus punten kloppen wel.
Pogi krijgt zoveel punten met truien en die mis je dan.
Bedoel ik niet vervelend hoor Kevin je hebt een pracht team!

1 2 ... 181 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.