Scorito Tour de France 2023

1 2 ... 189 ... 200 201
Boasson en Hagen

Skjelmose dus niet meer geloven op zijn woorden.

Drostje

Skjelmose 2e tussentijd hahaha.

DKrikk

En dan pakt Skjelmose voorlopig 2e tijd……

rbc1912

Dat zat er dik in

Mindless

Wie zijn er ingetrapt? :)

Zadelpen

Skjelmose op de spaarstand richting plaats 2 op dit moment.

Yuri2222

Hi ik ben Skjelmose en jullie zitten allemaal in bananasplit

Nijmos

De nummer 1 in het spel is er alvast ingetrapt

Ben Nihilisty

Ik spreek Tigrinya en ik heb Girmay net bij Zehabesha horen zeggen dat hij de hele Tour al spaart voor de koninginnenrirt van morgen. Champs Elyssee laat 'ie daarentegen lopen.

jenzrscl

Ik gelukkig wel skjelmose opgesteld.

rbc1912

Gall zat ook geenszins achterstevoren op zijn fiets

pirazzi

Geen Ciccone opgesteld, wel van der Poel. Maakt niet veel uit het verschil is maximaal 2 punten.

Nijmos

Zoals ik al zei Gall keurig top 20

Yuri2222

Gall heeft inderdaad hard gefietst. Ik neem mijn commentaar over hem terug.

Punchen of verzuipen

I stand corrected wat betreft Gall. Gelukkig wel Skjelmose 'voor de zekerheid' opgesteld.

HZ57

Gelukkig Skjelmose en Gall opgesteld. Ipv JP

pirazzi

Hindley buiten de top 20.

Boasson en Hagen

Stellen jullie morgen Vingegaard op? Heb van Skjelmose gehoord dat hij morgen naar huis gaat om voor te bereiden op de Acht van Chaam.

Daan Brakenhoff

Dat Gall hier maar 4 seconden toe geeft op Rodriguez is misschien nog wel het meest verrassend.

En fijn dat Bilbao zijn beste tijdrit in jaren rijdt :)

Nijmos

De Bilbao voor de tijdritten meenemen meme is dood. Of juist terug volgend jaar?

jenzrscl

Met 368 punten toch 1 % gestegen naar 97.5%
Mads toch goeie puntenpakker zo

rbc1912

Ik heb hem zelf niet hoor. Dus hoef mijn gelijk niet te halen ofzo. Maar die Bilbao wordt weer een heerlijke 'pick' zo. En dat is niet voor de eerste keer

Laatst gewijzigd
DKrikk

Helaas in de Skjelmose val getrapt en Pidcock stelt zwaar teleur. Aparte gast dat Skjelmose op 3 verschillende dagen loopt te verkondingen dat hij rustig aan gaat doen en vervolgens een hele nette tijd neerzet.

Arne Riis

Opstelling vandaag: Vingo, Pogi, Wout, Pello, Cavagna, Adam Yates, Skjelmouse, Mads P en Kuss. Ik kan me niet herinneren ooit zo veel punten in één rit te hebben gehaald. Nr 5 van de dag (krijg je daar ook een beker voor oid?)

Toch weer op bekerkoers, al doet het gemis van (Rodriguez, Hindley en Simon Yates nog steeds pijn). Morgen vingers gekruisd dat de vlucht het haalt.

PS: mental note to self: in het vervolg de geplande captain (Vingo) laten staan bij twijfel.

Laatst gewijzigd
rbc1912

Zo. Dat is wel heel netjes zeg. Hier een half procent gezakt naar 98,2%. Het gemis van Wout van Aert begin ik zo onderhand toch wel te voelen. Hij is weer Gout Waert natuurlijk. In tegenstelling tot die andere Antwerpse wonderboy.
Wel enorm content met de eerste punten van ultieme opvuller Asgreen

1 2 ... 189 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.