Scorito Tour de France 2023

1 2 ... 190 ... 200 201
kevinraar

322 punten gehaald dan had ik nog eens gaudu en gall op de bank hadden er dus 33 punten meer kunnen zijn gestegen van 46.4 naar 49.7

mij team voor morgen
vingegaard
yates
rodriquez
yates
hindley
gaudu
bilbao
gall

laatste plek gaat tussen kelderman en skjelmose

Laatst gewijzigd
Georgeske

Sta nu op 99.7, dus gouden bekertje zou me niet meer mogen ontsnappen!
Rodrigues, broertjes Yates en Bilbao leveren me veel punten op.

pirazzi

342 punten, dat hadden er 14 meer kunnen zijn door van der Poel, Hindley en Pidcock niet op te stellen maar wel Ciccone, Laporte en van Hooydonck.
3,6% gestegen naar 70%.

Laatst gewijzigd
De Tourminator

Afgelopen zondag WvA en Skjelmose op de bank en dus behoorlijk gezakt. Vandaag wel in de ploeg en weer iets gestegen. Het bekertje zit er dit jaar zeker in, maar ook vandaag met Gall wederom bankpunten. Komende ritten moet het opstellen toch echt beter.

Ragnar Lolbroek

Bankpunten zijn altijd vervelend Kevin. Heb er ondertussen ook al 300 verzameld.

kevinraar

ik ook super veel slechte tour voor mij wie weet stijg ik nog wat

jenzrscl

A yates kan nu lekker zijn ding doen voor het podium.
Lijkt me niet dat hij zichzelf nu moet opofferen. Dus ik zie hem eignljjk wel gooi doen naar winst morgen ( en podium)

Laatst gewijzigd
NOAD1912

Nog op zilver, maar het niet hebben van én S.Yates én Bilbao én Cocquard én Bauhaus is een te groot gemis om goud te halen

Daan De Jager

Laatste plek voor morgen ?

Pidcock
Martin
Skjelmose?

Guido Maltempi

Skjelmose jongen wat was dit nu? Zondagavond, maandagochtend én dinsdagochtend in de Deense media verkondigen dat je het rustig aan gaat doen en dan wordt-ie doodleuk 8ste.

Bij zandstrooien voorafgaand aan een rit-in-lijn kan ik me nog iets voorstellen. Lekker in de vroege vlucht zonder dat er tien man op je wiel springen. Maar wat had dit vandaag nou voor zin? Ik kan eigenlijk maar twee redenen bedenken: hij heeft gewed op een top 10 voor zichzelf en wilde de odds zo gunstig mogelijk krijgen, óf hij heeft het daadwerkelijk rustig aan gedaan en had hier met Vingegaard kunnen strijden om de dagzege.

Laatst gewijzigd
kevinraar

laatste plek
kelderman of skjelmose

NOAD1912

Zoals ik al eerder postte, gisteren en vandaag kwamen er op Eurosport beelden van een interview voorbij van Skjelmose waarin hij aangaf er vol voor te willen gaan.

pirazzi

Kelderman en Skjelmose kan ook toch, dan zet je Gall, Gaudu of Hindley op de bank.

Laatst gewijzigd
Mindless

'@NOAD1912, die heb ik alle vier ook niet , maar ik denk dat het nog wel moet kunnen! Vooral het niet hebben van Gall voelt nog als een verstandsverbijstering, als die zo goed blijft rijden blijft het bekertje vermoedelijk wel weg.

Shabibi

Het is niet zo'n gekke gedachte dat Skjelmose alsnog wel heeft ingehouden toch? Had echt wel harder kunnen starten denk ik. Heeft vooral wel hard geklommen.

jenzrscl

Ik zie skjelmose morgen wel als mooie kanshebber als vlucht voorop blijft..
Er zullen klassementsmannen zijn in vlucht die vooral bezig zullen zijn met tijd proberen winnen en daar hard voor zullen rijden. Er zullen er zijn die onderweg voor de bollen onderweg veel energie zullen verspillen. Skjelmose kan gewoon aanklampen zonder veel te doen :p en dan toeslaan

Wicked Wout

Wat als Rodriguez morgen wegrijdt bij pogi en vingegaard? Gaat Yates hem dan halen om zijn 3e plek te beschermen? Of gelooft UAE echt nog in een algehele overwinning en moet hij bij Pogi blijven?

En dan belangrijker: hoe reëel is het dat Rodriguez wegrijdt en durf ik hem daarom te cappen...?

Ric

Noad1912
Ik heb alleen Bauhaus van dat rijtje en ook geen Gall maar wel op 99,2%.

Overigens kan ik jouw accountnaam erg waarderen ;-)
Dat we maar een mooi seizoen tegemoet mogen gaan!

Lo Zar

Best wel fraaie accountnaam, eigenlijk.

Valvuillerdemoz

Ik durf WvA morgen eigenlijk niet weer te banken.Maar wie moet er dan toch uit? Pidcock? Martin? Hindley?

snoek1974

Zou zeggen Pidcock, die zakte er gisteren ook weer doorheen

Stel zelf ook van Aert op en moet kiezen tussen Bilbao , Pidcock , Lutsenko en Alaphalippe als 9 de man

Ga voor Bilbao , verwacht klassementrenners en heb Pinot en Skjelmose al als aanvallers vandaag

HZ57

Het zelfde dillema ,rationeel denk je van Aert op de bank maar hij zit er telkens bij. Zit daarom nog te twijfelen over Hindley en Barguill. Denk dat Hindley teveel last heeft van de val, reed gisteren ook een slechte tijdrit.

Nijmos

Als vingegaard wint pakt van aert vermoedelijk al een punt of 25 a 26 zonder top 20

Chef83

Zit hier ook met hindley en pidkock wat te doen met hun 2e?

De twijfel nu om ze eruit te halen voor martin , oconner,of flipje.

Harderijder

Is Ciccone het waard oo te stellen boven een Bilbao, Hindley of Gall?

1 2 ... 190 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.