Skjelmose jongen wat was dit nu? Zondagavond, maandagochtend én dinsdagochtend in de Deense media verkondigen dat je het rustig aan gaat doen en dan wordt-ie doodleuk 8ste.
Bij zandstrooien voorafgaand aan een rit-in-lijn kan ik me nog iets voorstellen. Lekker in de vroege vlucht zonder dat er tien man op je wiel springen. Maar wat had dit vandaag nou voor zin? Ik kan eigenlijk maar twee redenen bedenken: hij heeft gewed op een top 10 voor zichzelf en wilde de odds zo gunstig mogelijk krijgen, óf hij heeft het daadwerkelijk rustig aan gedaan en had hier met Vingegaard kunnen strijden om de dagzege.
Ik zie skjelmose morgen wel als mooie kanshebber als vlucht voorop blijft..
Er zullen klassementsmannen zijn in vlucht die vooral bezig zullen zijn met tijd proberen winnen en daar hard voor zullen rijden. Er zullen er zijn die onderweg voor de bollen onderweg veel energie zullen verspillen. Skjelmose kan gewoon aanklampen zonder veel te doen :p en dan toeslaan
Wat als Rodriguez morgen wegrijdt bij pogi en vingegaard? Gaat Yates hem dan halen om zijn 3e plek te beschermen? Of gelooft UAE echt nog in een algehele overwinning en moet hij bij Pogi blijven?
En dan belangrijker: hoe reëel is het dat Rodriguez wegrijdt en durf ik hem daarom te cappen...?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.