Ik verwacht een alles of niks Pogi op de Cormet de roselend, al duikend in het gat van Bruyneel (zonder erg), Tedje gaat daarop naar huis en Kevin stijgt uiteindelijk met zijn Equipe tot een mooie 90%.
Verder dubbele punten op de col de la kanslozen voor Vinegaard die gaat winnen, ik stel al mijn 4 jumboos op voor berg geel en ritzege, hier heb ik op gewacht, mijn eindsprint richting goud.
Skjelmose, Pidcock en Hindley.. eentje moet er af vallen, ik breek mijn kop erover..
Hindley zal top 5 hoe dan ook vast willen houden, maar kunnen? Skjelmose valt tegen, maar reed gisteren met de subtop omhoog, dat zal moraal geven. Pidcock zakt er een beetje doorheen en heeft aangegeven in dienst van het podium van Rodriguez te gaan rijden, maar dat betekent niet dat hij niet in de vluchtgroep zit om 1. zijn Tour alsnog glans te geven in de vorm van een etappewinst of alsnog top 10 notering 2. de koers hard te maken voor Rodriguez.
Mijn gevoel zegt Hindley banken, maar ja als hij een goede nacht heeft gehad is hij waarschijnlijk 1 van de weinigen die er tot op het laatst bij kan zitten en zomaar top 5 kan rijden
Dit zijn keuzes waar meer Scorito'anen mee moeten worstelen, iemand andere inzichten?
Ik zal wel wat droppen vandaag met pogi als kopman maarja, mooie ontknoping van de tour.
2 weken totale spanning, dan zullen de laatste dagen niet meer spannend zijn voor de winnaar van het klassement maar dat weegt niet op tegen het vermaak van deze tour.
Bronzen beker het hoogst haalbare dit jaar denk ik, wat gewoon meer dan prima is als dat wordt behaald.
Gall blijkt toch een sleutelspeler die ik niet had.
Dat kan gebeuren als je zonder Pogacar en WvA speelt. Geweldig @kevinraar!
@brabander: discussies gingen toch altijd meer over de vraag of het een ak-renner was dan of hij zijn scoritopunten pakt? Dat laatste deed hij juist altijd wel, maar dan in etappes dat je het minder verwachtte of er niet veel aan had, zoals nu etappe 10. Daarna heeft hij het ook als ak-renner goed gedaan. In de pyreneen deed hij precies waar de nay-sayers altijd op wijzen
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.