Scorito Tour de France 2023

1 2 ... 191 ... 200 201
sven berg

Voorlopig tevreden, scoor beter dan 97%

Vandaag gewoon Pogacar als kopman, onze raket Jonas gaat gewoon verdedigen toch?

dr klaas

Ik verwacht een alles of niks Pogi op de Cormet de roselend, al duikend in het gat van Bruyneel (zonder erg), Tedje gaat daarop naar huis en Kevin stijgt uiteindelijk met zijn Equipe tot een mooie 90%.

Verder dubbele punten op de col de la kanslozen voor Vinegaard die gaat winnen, ik stel al mijn 4 jumboos op voor berg geel en ritzege, hier heb ik op gewacht, mijn eindsprint richting goud.

Niels22

Ligt eraan hoe erg je van zekere punten houdt

NOAD1912

Skjelmose, Pidcock en Hindley.. eentje moet er af vallen, ik breek mijn kop erover..

Hindley zal top 5 hoe dan ook vast willen houden, maar kunnen? Skjelmose valt tegen, maar reed gisteren met de subtop omhoog, dat zal moraal geven. Pidcock zakt er een beetje doorheen en heeft aangegeven in dienst van het podium van Rodriguez te gaan rijden, maar dat betekent niet dat hij niet in de vluchtgroep zit om 1. zijn Tour alsnog glans te geven in de vorm van een etappewinst of alsnog top 10 notering 2. de koers hard te maken voor Rodriguez.

Mijn gevoel zegt Hindley banken, maar ja als hij een goede nacht heeft gehad is hij waarschijnlijk 1 van de weinigen die er tot op het laatst bij kan zitten en zomaar top 5 kan rijden

Dit zijn keuzes waar meer Scorito'anen mee moeten worstelen, iemand andere inzichten?

danusz1986

Pogacar
Vingegaard
Hindley
A. Yates
S. Yates
Ciccone
Skjelmose
Gall
WVA

Heb alleen Martin wissel staan ennik twijfel om hem in te gaan brengen voor de genoemde namen. Zit sterk te overwegen om Hindley eruit te laten.

Kleine Drekst

Bauhaus abandon
Voor mijn eigen ploeg niet heel slecht gezien jakobsen er bij mij uit was.

HZ57

Dat JP opstelt voor de truipunten begrijp ik nog, dat 1% JP kopman maakt snap ik totaal niet.

Mad Max

O'Conner in de kopgroep, hoop dat hij op de klim straks 20 minuten door heen zakt.

Simcha

Bauhaus afgestapt. Kansen op een gouden bekertje zijn daarmee wel definitief verkeken, vrees ik.

Pom titcock

Zit pidcock er nou nog bij in het peleton?

Rije Rudy

Is op 12 minuten van het peloton gemeld.. Nee dus

HZ57

Pogacar eraf, tour is beslist.

vevie

Daar gaat m’n gouden beker, haha. Gegokt op een soort wederopstanding van Pogacar en verloren. Gaat geen punten pakken als kopman.

Rob94

Cap ik Vingegaard, eindigt Pogacar voor hem. Cap ik Pogacar, eindigt Vingegaard voor hem. Nu ben ik helemaal de sjaak. Bauhaus er ook nog uit. Geen Gall, en geen V Aert voor extra punten. Kelderen in de 3e week, wordt bijna een traditie.

Maarten Koning

Ik zal wel wat droppen vandaag met pogi als kopman maarja, mooie ontknoping van de tour.

2 weken totale spanning, dan zullen de laatste dagen niet meer spannend zijn voor de winnaar van het klassement maar dat weegt niet op tegen het vermaak van deze tour.

Bronzen beker het hoogst haalbare dit jaar denk ik, wat gewoon meer dan prima is als dat wordt behaald.

Gall blijkt toch een sleutelspeler die ik niet had.

Maarten Koning

Gaudu gaat uiteindelijk nog eindigen waar die een beetje hoort, opzich wel zoals verwacht. Echter doet hij dat ook, net zoals verwacht, met zo min mogelijk punten. De Mas strategie zeg maar.

pirazzi

Ciccone heeft nog de bolletjestrui, wordt nog wel aangepast.

cholo

Kevinraar de hoogste score van die dag zie ik. Goed bezig Kevin!

rbc1912

'Bilbao is geen Scorito-renner'
Ik zou willen dat ik hem had

Rije Rudy

Gefeliciteerd met de dagwinst Kevin! Wat een held

Zadelpen

Al onze pooltjes, rankings en dromen worden vernietigd door Bilbao en S. Yates. Jammer dat team Zadelpen door deze twee ultieme vriesdooiers genekt wordt.

Laatst gewijzigd
Georgeske

78ste in totaal en 99,9%.. Gouden bekertje komt er hopelijk aan!

GK

Met 5% gestegen naar 92.3%. Gedeeld 1e deze etappe in de wielerflits poule.. mijn dag kan niet meer stuk.

Laatst gewijzigd
Odin

'@kevinraar , volgens mij ben jij dagwinnaar! Netjes gedaan man.

Nijmos

Dat kan gebeuren als je zonder Pogacar en WvA speelt. Geweldig @kevinraar!

@brabander: discussies gingen toch altijd meer over de vraag of het een ak-renner was dan of hij zijn scoritopunten pakt? Dat laatste deed hij juist altijd wel, maar dan in etappes dat je het minder verwachtte of er niet veel aan had, zoals nu etappe 10. Daarna heeft hij het ook als ak-renner goed gedaan. In de pyreneen deed hij precies waar de nay-sayers altijd op wijzen

1 2 ... 191 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.