Scorito Tour de France 2023

1 2 ... 192 ... 200 201
Ludi

Gefeliciteerd @kevinraar

🎉🥳🙏

Thomberg

Nice @kevinraar. Gefeliciteerd met de dagwinnaar! Gelukkig ben je Kelderman blijven opstellen

Landaluze

kevinraar je bent een legend! Vandaag de beste van 55.000 spelers!

Daan De Jager

Vandaag 332 punten en gestegen naar plek 308 , 99,4 %nu ik voel mijn eerste Goude beker aankomen …

Nijmos

Mooie score Daan. Maar met maar 4 sprinters en danny, en geen Van Aert, Ciccone, Pedersen en Coquard kan de slotweek en eindafrekening nog wel wat tegenvallen. Je Ak team is heel sterk wel

Laatst gewijzigd
Drostje

Haha ja jammer Daan, dat wordt 'm niet.

Daan De Jager

Achteraf had ik Flip en jakobsen moeten inruilen voor wva + Maxim van gils dan had ik nu 1e gestaan 😉

Wicked Wout

Gefeliciteerd @kevinraar! Dat moet ook in de totale stand een flinke boost hebben gegeven.

Ab Normaal

'@Kevinraar
Dat is geweldig man. Heel erg leuk. Dat kunnen er hier niet veel zeggen.
Van harte gefeliciteerd!!

rbc1912

'@Nijmos: ik ben hier niet om mijn gelijk te halen hoor. Ik heb het heerschap namelijk ook niet in mijn selectie. Zelfs geen seconde overwogen. Dus ik heb wat dat betreft geen recht van spreken.
Waar ik me vooral vaak over verbaas is hoe stellig bepaalde lieden hun mening verkondigen. Kijk, bij mij is alles grijs, maar dat zwart-witte vind ik vaak nogal... bijzonder zeg maar

De Tourminator

Jawel, Gall vandaag opgesteld en dus stijgen we weer iets. Bekertje moet toch onderhand wel binnen zijn. Morgen sprinten met JP

Nijmos

Wordt het morgen zeker een sprint ja? Wie gaat daar voor rijden behalve alpecin en jayco dan?

De Tourminator

Kevin is het aan het vieren op de 4Daagse in Nijmegen, met nog 150.000 feestvierders! Uiteraard ook van mijn kant gefeliciteerd.

Sloddies

Kevin, Kevin, Kevin.
Gefeliciteerd man. Dit succes hebben de meesten van ons nooit mogen meemaken!

Meijers

Wat een prestatie van Kevin! Natuurlijk mede mogelijk gemaakt door alle forum-leden die hier te pas en te onpas advies aan Kevin hebben gegeven, ik vind het vooral mooi dat het lef om Pogi niet mee te nemen toch nog beloond wordt! Gefeliciteerd man!

kevinraar

kan het echt niet geloven dat ik vandaag de meeste punten heb gehaald al mij 9 renners in de top 15 denk nog nooit gebeurd gestegen van 49.7 naar 63.2

Laatst gewijzigd
pirazzi

Ja, maar deze keer heeft Kevin misschien juist wel de hoogste dagscore gehaald door eigenwijs te zijn, bijvoorbeeld wel Kelderman opstellen en niet Skjelmose. Gefeliciteerd! 🥳

Guido Maltempi

Gefeliciteerd @kevinraar!

rbc1912

'@Nijmos: Trek zal ook wel willen toch?

kevinraar

wel te laat dat pogacar slecht begint te rijden helaas om echt hoog te eindigen

Nijmos

'@brabander: pedersen heeft wel een geschiedenis om zelf mee in de vlucht te gaan. Met kirsch gallopin en stuyven hebben zij meer mannen die dat kunnen. Is hun kans om te winnen dan niet groter dan bij sprinten tegen Philipsen?

Pedersen captain morgen

Limburgg

Gefeliciteerd Kevin !!!

kevinraar

mij team voor morgen
phlipssen
groenewegen
pedersen
girmay
sagan
van poppel
viingingaard

laatste 2 plekken gaat tussen deze renners met truipunten
van der poel zeker 8 mischien 18
gall 9 zeker ounten

wil proberen mogen weer een hoop punten te halen ga ik een klein gokje nemen met me caiptain groenewegen
a.yates 9 zeker punten
rodriquez 8 zeker punten

Laatst gewijzigd
pirazzi

Als Pogacar zo doorgaat haalt hij het ideale team misschien niet eens.

jenzrscl

'@pirazzi niet overdrijven.. pogi heeft al duidelijk zijn punten voor ideale team behaald.

1 2 ... 192 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.