Scorito Tour de France 2023

1 2 ... 193 ... 200 201
Maarten Koning

687 punten voor pogi...die mag elke keer nu buiten top 20 vallen en dan nog was het een zekerheidje. Punten per miljoen zijn er wat betere maar zoveel nou ook weer niet. Daarbij weegt die verhouding ook wat minder zwaar wanneer een renner heel duur is, je kunt immers maar 9 man opstellen.

Risje89

Laatste weken geen tijd om te reageren ivm een nieuwe baan. Maar speciaal voor @kevinraar, gefeliciteerd man!

Lo Zar

The Kev. The Man. The Myth. The Legend.

Nijmos

Pogacar had na 6 etappes het ideale team al gehaald.

Daan Brakenhoff

Kevin, held! Is je gegund :)

snoek1974

'@ Pirazzi

Zou zeggen check ff de scorito punten bij klassementen

Vingegaard gaat nog in de buurt komen maar Pogacar staat bijna 207 punten voor dus eindigt sowieso in de top 3.

Wel mooie verliezer , altijd in de aanval en laatste berg totaal geen energie meer , hoop wel dat die m uitrijdt want dat verdient die gewoon , wat een renner , heeft ook al een goed voorseizoen gereden en zo lang is Luik Bastenaken Luik niet eens

Jasperdewaal11

'@Kevin mooi man congrats! Misschien eindig je nog wel 80+

pirazzi

Oké Pogacar staat mooi eerste bij de Scorito punten, Vingegaard tweede en van Aert derde maar dat is waarschijnlijk inclusief kopman punten terwijl je per etappe maar 1 renner kopman kunt maken.
80% voor kevinraar is zeker mogelijk maar het eventueel uitvallen van Pogacar zou hem en de andere 4% die hem niet heeft helpen want dan geen punten in de eindklassementen voor Pogacar.

Pinot Grigio

'@Kevin GE-WEL-DIG wat een prestatie zeg FENOMINAAL

Lo Zar

Is exclusief kopman punten. Logisch ook wel want kopman punten zijn zeer individualistisch betreffende de scorito speler. Pogacar gewoon a shit load off points (already). Hij kan wel ieder moment uitstappen want hij oogt nogal grauw. Must have voor gouden beker? Denk het wel. Een duimpje zou je zonder hem in je team misschien wel kunnen halen.

ronvisser

Over uitstappen gesproken: nog iemand een statusupdate van mevrouw Van Aert? Is nog wel een gamechanger in de eindafrekening. Vond het zelf een te groot risico voor 5 miljoen en sta nog steeds achter de keuze, maar het gaat nog best een groot verschil maken voor al die mensen met Van Aert die boven mij staan.

Drostje

Update: de baby zit nog steeds.

Dr.Watt

Proficiat Kevinraar!

Overwinning in de koninginnerit, enkel toppers kunnen dat!

madeinstars

WvA gaat vandaag naar huis

Jv1997

Pfff

pirazzi

Oké bedankt Lo Zar, exclusief kopman punten maar wel met opstelpunten.

Pom titcock

Gaat van Gils nu sprinten vandaag? Iemand info daarover? Vooraf zeiden ze dat als Ewan uit zal vallen dat hij de sprinter van dienst zal zijn.

robertnolte

Nou, het is zo ver... Van Aert naar huis! Jammer van de punten van komende dagen :(

Maar het is hem uiteraard van harte gegund!

Dr.Watt

Lotto zal eerder voor De Buyst gaan indien ze meesprinten.

Wel vraag ik me af of Quick-Step met Alaphilippe of Lampaert zou sprinten.
Lampaert had het er enkele dagen geleden over dat er zou meegesprint worden.

Pom titcock

'@Dr.Watt wat denk je van Morkov?

Daan De Jager

Geen van aert nu ruik ik het goude bekertje nog meer

Dr.Watt

'@Pom

Morkov zou idd ook wel kunnen. Goeie tip.

Twijfel om Alaphilippe op te stellen vandaag.

Ragnar Lolbroek

Wout gaat zijn zwanger vrouwtje wat gezelschap houden en stapt uit de Tour.

Jasperdewaal11

'@WVA je hebt mij bijna 450p al bezorgd dus mijn zegen heb je om naar huis te gaan. Uiteraard was het ideale scenario geweest dat je na Parijs naar huis zou gaan maar totaal begrip dat je de vrouw gaat bijstaan.

Ted de la course

'@Kevinraar Proficiat, mooie score en heel knap gedaan!

Sta al ruim een week ofzo op een zilveren beker maar de laatste dagen steeds meer met hangen en wurgen. Wel de top 4 van het AK maar daar achter zijn de best geklasseerden Hindley en Pidcock die beiden al ff aan het wegzakken zijn. Hoopte vandaag met sprintersteam met o.a. WVA weer een stap vooruit te zetten maar moet nu blij zijn als ik een bronzen beker weet te behalen. Komt natuurlijk niet zozeer omdat hij nu afstapt maar meer omdat ik renners als Gall, Bilbao, S. Yates, Kuss of Gaudu mis. En onderweg de nodige bankpunten verzameld maarja dat geldt voor vrijwel elke speler.

1 2 ... 193 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.