Scorito Tour de France 2023

1 2 ... 194 ... 200 201
Meijers

Hier ook teampje zonder Wout, dus dit is positief nieuws voor mij. Sta nu op 88,8% (mooi percentage maar je hebt er geen reet aan), maar een duimpje moet nu zeker haalbaar zijn. Helaas wel Bauhaus afgestapt dus vandaag A Yates maar opstellen voor wat extra puntjes

Het ontbreken van Gall in mijn team gaat mij helaas een bekertje kosten. Als ze die gozer nou gewoon 1m hadden gemaakt had ik m waarschijnlijk wel genomen :)

dr klaas

Mijn voorspelling komt dan toch min of meer uit Kevin, en WvA nu ook nog naar huis the only way is up! Succes nog.

Een dagprijs winnaar icoontje mag bij deze van mij toegevoegd worden, er zijn 550 gouden bekerwinnaars deze tour maar slechts 21 etappe winnaars!

HZ57

Hier wreekt zich mijn selectie sprinters. 5 man opstellen en aanvullen met truipunten. Volgende keer toch naar 8 sprinters in plaats van 7.

vevie

WVA eerder naar huis komt mij goed uit als team zonder WVA.

danusz1986

Ik heb naast Philipsen, Groenewegen, Van Poppel en Mozzato geen sprinters meer over. Aangevuld met Pogacar, Vingegaard, Yates, Skjelmose, Ciccone. Houdt ook niet over. Bauhaus, van Aert en Cavendish foetsie.

RvhC74

Off-topic

Wordt er weer een voetbal forum aangemaakt?

DKrikk

Helaas dat WvA naar huis moet, maar hij is het qua punten zeker waard geweest. Zelfs met de bankpunten van etappe 15.

Met het uitvallen van WvA en Cavendish nog 6 sprinters over. Dat biedt nog mogelijkheid om de top 10 in te schieten (43 punten is het gat en scheelt ook ‘maar’ 92 punten met nummer 1). Zeker nu Bauhaus ook eindelijk is afgestapt, toch één van musthave sprinters.

Laatst gewijzigd
JDL75

Ik lees al 100 jaar mee en geniet van alle commentaren en mooie discussies. Maar het meest van de jaren dat Kevin startte en er eerst gedacht werd dat hij nog een tiener was, nou met een dagwinst op zak is hij toch echt volwassen geworden. Gefeliciteerd @kevinraar
Ps Ik doe ook mee aan de scorito poule, met mijn broertjes als grootste concurrenten. Natuurlijk haal ik ook wel wat tips op hier maar maak vooral mijn eigen keuzes. Ik vindt dit forum gewoon ontzettend leuk omdat er van alles inzit. Scepsis, strijd, kennis, humor, vriendschappelijkheid, gunnen en nog veel meer. Ik hoop dat ik nog lange tijd mee mag lezen zonder direct veroordeeld te worden😉☺️

Limburgg

Nog meer mensen die er echt niet uitkomen vandaag ?
Ik heb nog geen dag zoveel getwijfeld als vandaag, te weinig printers over 🫣

madeinstars

Makkelijke etappe toch? Alle sprinters die je over hebt, plus aanvullend truipunten en misschien een Mohoric of Cort type voor het geval dat de vlucht het redt.

Pim Todcock

Ik heb eens zitten rekenen en na Pogi en Vin krijgt Gall ook gewoon 100+ eindpunten. Wat een fout dat ik die niet heb. Op voorhand dacht ik een overvloed aan klimmers te hebben.

De volgende keer schop ik alle potentiële wit-mannen erin. Dan had ik Rodriguez en Gall ook gehad.

Chef83

Hier 7 sprinters met vinny en pogga.

De Tourminator

Wie op te stellen vandaag. WvA enige sprinter die er uit is, nog 6 sprinters over en daarnaast leadout MvdP en van Poppel. Pogi krijgt 16 punten als hij de finish haalt, Vingegaard krijgt er 14. Wint Philipsen dan krijgt MvdP er 16. En dan de vraag of van Gils gaat sprinten?
Wat te doen, zekere punten van Vingegaard of gok met MvdP en hopen dat hij vandaag al in de vlucht wil. Of van Gils ipv van Poppel?

NOAD1912

'@drKlaas

"er zijn 550 gouden bekerwinnaars deze tour maar slechts 21 etappe winnaars!"

Is dat zo? ik neem aan dat gelijk geëindigden ook als dagwinnaar beschouwd worden?

NOAD1912

'@De Tourminator,

6 sprinters over + MvP + Van Poppel en dan vragen wat te doen :D

dr klaas

'@Tompodcick,
Wie had je dan in je selectie voor eventuele witte truipunten ? Rodriquez was m.i. toch de hoogste kanshebber op plek 2 of 3 in het wit.

Geel 5 vd 10
Punten 5 vd 6 (zonder v Aert)
Berg 3 vd 6 (idem)
Wit 5 vd 5

Ik ben 1 vd gelukkige met Carapaz dat gaat uiteindelijk mijn topscore wel de das omdoen. Al zijn er natuurlijk meer onderpresteerders / uitvallers in mijn team.

@NOAD1912, dan zijn het er inderdaad meer.

Laatst gewijzigd
Pim Todcock

'@dr klaas
Ik had last-minute Bernal erin gezet voor Rodriguez, waar ik al snel spijt van kreeg. Verder heb ik Skjelmose, Pidcock, Pogacar en Johannessen , dus in eerste instantie ook 5.

Guido Maltempi

Het afstappen van WvA is jammer, maar met een pickrate van 82% zal de schade relatief meevallen. Zelf geen seconde spijt gehad van de beslissing op deadline day om hem toch wel mee te nemen. Mijn alternatief was Flip + Kelderman + Cav (ipv WvA + Traeen + Champoussin). Die twee 500K'ers leveren niks op, maar in z'n eentje wint Wout het alsnog ruimschoots van dat andere trio. Al was het onderlinge verschil natuurlijk minder afgetekend geweest wanneer Cav niet vroegtijdig was uitgevallen.

Philipsen (c)
Groenewegen
Coquard
Girmay
Meeus
Kristoff
Pogacar
Vingegaard
Skjelmose

Bewust geen aanvallende types meegenomen voor de etappes van vandaag en morgen, dus vol ingezet op een sprint. Skjelmose (6) verkozen boven A.Yates (9) ivm kans op ritwinst Mads P, plus als het een grote vlucht wordt zou hij zelf ook mee kunnen zitten.

NOAD1912

26% heeft Pidcock geselecteerd voor vandaag.. wat weten zij wwat ik niet weet..?

Jasperdewaal11

31% heeft de afwezige WvA ook nog in de selectie :P

dr klaas

'@Cockpittom,

Johanessen was ook mijn twijfel idd. Voel verder met je mee, heb Landa erin staan heeft 82 scoritopunten maar daar heb ik er dus 0 van AU!

Verder zeer tevreden over mijn selectie.

NOAD1912

Van Aert is goed te verklaren, had eigenlijk een groter percentage verwacht (en gehoopt :P), net zoals de steevaste 5% die Pogacar capt als kopman (degenen die voor de 'grap' meedoen met de bedrijfsafdeling en vooraf alles ingevuld hebben alsof het een EK of WK voetbal eindronde is), maar 26% Pidcock, daar snap bik helemaal niks van :D

snoek1974

'@ Pirazzi die punten zijn exclusief kopman punten

staat 687 punten maar bij mij staat die op 863 punten

dr klaas

'@NOAD1912,

Het maakt de kans op een beker in de tour wel een stuk makkelijker inderdaad.

In de voetbalindex doen er wel '612000' spelers mee, daar kan mevrouw v Tiel uit Zetten nog een index halen van 95% plus door alles random in te vullen.

Enfin hup Mozzato

pirazzi

Thnx snoek, de Scorito punten die Danny van Poppel heeft gehaald heb ik niet omdat die paar keer dat ie punten haalde hem niet opgesteld had. Vandaag wel ipv Skjelmose (6 of 16 punten).

1 2 ... 194 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.