Inderdaad erg verrassend dat de kopgroep het heeft gehaald. Helaas niets kunnen zien vandaag.
Morgen ga ik voor MvdP als kopman. Hij zal toch wel een keer iets proberen deze Tour waar dan ook punten uit voortkomen. Morgen laatste kans voor hem. Ook Flip mag morgen iets laten zien, die gaat ook mee.
8 sprinters had ik niet.
Vingegaard, van Aert, van Hooydonck en Laporte.
Ciccone, Skjelmose en Pedersen.
Pogacar en A. Yates.
Hindley en van Poppel
Cavendish en Bol.
Bettiol, Carapaz en Cort Nielsen.
Pidcock, van der Poel, Jorgenson en Zingle.
Hoe het komt dat ik Jasper Philipsen niet geselecteerd heb weet ik niet meer.
https://nos.nl/collectie/13935/video/2483585-rob-lenting-fietst-de-hele-tour-van-1980-zijn-meer-kilometers-dan-nu
Weet niet of jullie nog wel eens de avondetappe kijken. Gister werd aandacht besteed aan actie van een goeie vriend van mij.
Rob fiets de Tour van 1980 paralel aan deze Tour.
Ongelofelijk met die afstanden.
En hij gaat het nog halen ook. Elke dag tussen de 160 en 300km (lange etappes vroeger) en zonder een peleton.
Mocht je hem willen steunen dan kun je hier donatie doen voor make a wish foundation en meer lezen over zijn challenge.
https://www.actiemakeawish.nl/fundraisers/rob-lenting/donors
Ik sta momenteel 13 overall maar ik vrees dat ik echt de renners niet heb voor vandaag om dat plaatsje te houden. Zit met jongens als Pidcock, Powless, Van gils, warenskjold, Skjelmose en Philipsen als aanvallers maar ik zie eigelijk geen een van hun als volwaardige Captain of in de vlucht. Te lastig voor sommigen en te rustig voor anderen. Iemand een idee of een van deze jongens er baat bij heeft in de vlucht te zitten of om er net niet in te zitten? Thanks!
'@Denz, Skjelmose moet weer babysitten/sparen voor morgen, Philipsen gaat niemand mee rijden, Pidcock tja, Warenskjold echt weinig van gezien. Nu Powless zn bergtrui niet meer kan halen is dit wel een lekker dagje voor m, en van Gils kan of mee of sprint nog voor plek 13 dus ik zou 1 van die 2 dan doen
Wie, o wie gaan ze vandaag bij Isreal Premier Tech uitspelen? Heb het idee dat de halve ploeg wel kanshebber is om in de ontsnapping te komen. Zelfde geldt voor EF en Lidl.. Ow en Quickstep en Bahrain.... Ik ga vandaag voor Mads als cap, "gewoon lekker ouderwets, op basis van gevoel" (en omdat hij op bet365 bovenaan staat).
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.