Scorito Tour de France 2023

1 2 ... 195 ... 200 201
jenzrscl

Wow nice van de koplopers hoor! Vooral dankzei campie dat ze het volhielden , wat een machine

Morgen dus zeker vlucht.. het is gewoon niet te controleren

pirazzi

Weer geen punten voor van Poppel, Adam Yates had meer punten opgeleverd, 9.

Nijmos

Zonder wout morgen wel een moeilijke dag zev

ditisdavid

Door het afstappen van Van Aert nog Aranburu als negende man meegenomen vandaag, dat scheelt weer.

Ben Nihilisty

'@pirazzi

Van Poppel valt mij ook enorm tegen. Scoritogewijs, welteverstaan. Meestal was die als leadout toch garantie tot plek 10-15 max, maar 't mocht niet zo zijn deze Tour

rbc1912

0,8% gestegen naar 98,7% dankzij mijn bonusrenner Kasper Asgreen. De 19+1 tactiek werpt zijn vruchten af :)

NOAD1912

Gefeliciteerd Brabo, verdiende stijging dus.. was Asgreen 5 ton?

rbc1912

Jep

De Tourminator

Inderdaad erg verrassend dat de kopgroep het heeft gehaald. Helaas niets kunnen zien vandaag.
Morgen ga ik voor MvdP als kopman. Hij zal toch wel een keer iets proberen deze Tour waar dan ook punten uit voortkomen. Morgen laatste kans voor hem. Ook Flip mag morgen iets laten zien, die gaat ook mee.

kevinraar

gegokt en verloren met kopman groenewegen maar 149 punten gehaald gezakt van 63.2 naar 62.0

snoek1974

'@ pirazzi

Iedereen heeft renners die ze moment suprême net op het bankje hebben

Heb je dan gewoon nog 7 sprinters naast van Poppel ?

kevinraar

zekerv voor morgen ga voor mij 3 beste sprinters en truipunten goed of niet?

vingingaard
a.yates
phlipssen
groenewegen
pedersen
skjelmose
van der poel
gall
kelderman

bank
s. yates
rodriquez
hindley
bilbao
gaudu
sagan
van poppel
kelderman

arjenzvob

De ene dag is de andere niet @kevinraar

Ik neem aan dat je onze hulp niet meer nodig hebt toch? Zo'n geweldenaar die dagwinnaar wordt!

Laatst gewijzigd
Pim Todcock

De winnaar van de ronde heeft Pidcock ook al in zijn team, dus toch slim, al haalt hij maar 2 punten :p.

kevinraar

hulp is altijd welkom arjen wat vindt je van mij team voor morgen goed of zou je iets veranderen

is er zaterdag niet weer een kans op dagwnst of daar dicht in de buurt?

Laatst gewijzigd
Aberastuuurrriii

Heleboel sprinters mee morgen, mannen met truipuntjes en Flip.
Pedersen mag het morgen laten zien als captain en hopelijk fietsen we van die akelige 89,9% naar boven haha

pirazzi

8 sprinters had ik niet.
Vingegaard, van Aert, van Hooydonck en Laporte.
Ciccone, Skjelmose en Pedersen.
Pogacar en A. Yates.
Hindley en van Poppel
Cavendish en Bol.
Bettiol, Carapaz en Cort Nielsen.
Pidcock, van der Poel, Jorgenson en Zingle.
Hoe het komt dat ik Jasper Philipsen niet geselecteerd heb weet ik niet meer.

Phoenix0000

https://nos.nl/collectie/13935/video/2483585-rob-lenting-fietst-de-hele-tour-van-1980-zijn-meer-kilometers-dan-nu

Weet niet of jullie nog wel eens de avondetappe kijken. Gister werd aandacht besteed aan actie van een goeie vriend van mij.

Rob fiets de Tour van 1980 paralel aan deze Tour.
Ongelofelijk met die afstanden.

En hij gaat het nog halen ook. Elke dag tussen de 160 en 300km (lange etappes vroeger) en zonder een peleton.

Mocht je hem willen steunen dan kun je hier donatie doen voor make a wish foundation en meer lezen over zijn challenge.

https://www.actiemakeawish.nl/fundraisers/rob-lenting/donors

zomaareens

Gaan de ploegen voor kristoff en meeus vandaag?

Denz22

Ik sta momenteel 13 overall maar ik vrees dat ik echt de renners niet heb voor vandaag om dat plaatsje te houden. Zit met jongens als Pidcock, Powless, Van gils, warenskjold, Skjelmose en Philipsen als aanvallers maar ik zie eigelijk geen een van hun als volwaardige Captain of in de vlucht. Te lastig voor sommigen en te rustig voor anderen. Iemand een idee of een van deze jongens er baat bij heeft in de vlucht te zitten of om er net niet in te zitten? Thanks!

Masterw

Ik sta op p15 dus als ik jou was zou ik pogacar kopman maken :-)

Meijers

'@Denz, Skjelmose moet weer babysitten/sparen voor morgen, Philipsen gaat niemand mee rijden, Pidcock tja, Warenskjold echt weinig van gezien. Nu Powless zn bergtrui niet meer kan halen is dit wel een lekker dagje voor m, en van Gils kan of mee of sprint nog voor plek 13 dus ik zou 1 van die 2 dan doen

Eddix

Wie, o wie gaan ze vandaag bij Isreal Premier Tech uitspelen? Heb het idee dat de halve ploeg wel kanshebber is om in de ontsnapping te komen. Zelfde geldt voor EF en Lidl.. Ow en Quickstep en Bahrain.... Ik ga vandaag voor Mads als cap, "gewoon lekker ouderwets, op basis van gevoel" (en omdat hij op bet365 bovenaan staat).

Rob94

Dit wordt weer ouderwets punten sprokkelen. Moet ik uit ellende gaan kiezen tussen Flip, Girmay of Strong als captain. Waarvan ik me bij alle drie afvraag of ze er überhaupt bij gaan zitten.

Denz22

'@masterw Haha dacht het niet, Jij zit een beetje in dezelfe situatie als mij ongeveer. Wie zou je cappen? ;)

1 2 ... 195 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.